Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveysalan ihmiset, apuva

Vierailija
31.08.2016 |

Mikähän minua vaivaa, kädet jalat puutuu jatkuvasti, niveliä kolottelee ja juilii ja olen tosi väsynyt. Päässä heittää jännästi toisinaan, huimaa ja silmät ei jaksa tarkentaa, tuntuu että katse harittaa. Paino tippunut kuukaudessa neljä kiloa ilman laihduttamista, kilpirauhasarvot katsottu ja ovat ok. Kauhea kuumotus että ms tauti tai als tai joku muu kauheus.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hometta asunnossa

Vierailija
2/13 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tosi pahasti homealtistunut vuosia sitten ja ollut hyvin herkkä huomaamaan/haistamaan homeet jo vuosia, ja en oo tässä asunnossa mitään kummaa haistanut. Tosin onhan niitä hajuttomiakin pirulaisia. Jos home jätetään pois laskuista, niin mikä voisi olla oireiden syynä? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus ja ahdistuneisuushäiriö.

Vierailija
4/13 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painon tippuminen ilman laihdutusta on huolestuttavaa. Mene lääkäriin, emme me ole täällä palstalla selvännäkijöitä. Äläkä peloittele itseäsi millään ALS-tai MS-taudeilla. Ne ovat kuitenkin harvinaisia löytöjä. Huomenna aamulla terveysasemalle/työterveyteen.

Vierailija
5/13 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko borrelioosi pois suljettu?

Vierailija
6/13 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi?

Vierailija
7/13 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla psyykkistäkin (enkä sano tätä tippaakaan aliarvioivasti!) Ihmisen mieli on hämmästyttävä ja saa aikaan kaikenlaista - eikä se ole ihmekään, koska eivät psyykkinen ja fyysinen olemus ole millään tavalla toisiaan poissulkevia. Päinvastoin, ovat tiiviisti yhteydessä.

Jos sinut on perusteellisesti tutkittu eikä fyysistä sairautta löydy, niin sitten ei auta muu kuin alkaa miettiä psyykkisen puolen hoitamista.

Vierailija
8/13 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo borrelioosia koskaan testattu. Vain kerran oon punkin itestäni löytäny, siitä jo vuosia aikaa. Ei tullut sitä rinkulaa, vaikka sehän ei nykytiedolla taida tarkoittaa mitään. Käsien ja jalkojen puutuminen on ehkä häiritsevintä kun koko ajan pistelee ja puutuu. Ajattelin näiden johtuvat mun jännityspäänsärystä/niskasta mutta tää puutuilu on nyt muutama viikko sitten alkanut uusi lisä. Fysioterapeutti oli sitä mieltä ettei ainakaan jalkojen puutuminen voi liittyä niskavaivaan. Ja toi laihtuminen on outo kanssa, normaalisti hyvin työlästä on ollut painon tiputtaminen ja nyt yht'äkkiä holahtanut vain. Ap

Vierailija
9/13 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tulehduskin voi tehdä tuollaisia oireita.

Sinuna menisin lääkäriin selvittämään missä vika!

ALS tai MS alkaa tyypillisesti aika erilaisilla oireilla kuin nuo sinun.

Vierailija
10/13 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vetänyt viime vuosina jonkun rankan superdieetin ja kroppa iskee nyt takaisin?

Vierailija
11/13 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla noita oireita on masennuksessa ja ahdisruneisuudessa. Ssri-lääkkeillä pysyvät poissa. En kyllä kuitenkaan tuntenut oloani masentuneeksi. Liekö sitten noi fyysiset oireet olivat niin voimakkaasti päällä, että kaikki muu jäi huomaamatta.

Lääkitys tosiaan oli mulle se paras apu ja nyt on aivan normaali ja terve olo, kun syön ylläpitolääkkeenä Cipralexia 5 mg/vrk.

Vierailija
12/13 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en superdiettiä, mutta vauva on nyt vuoden, onhan se mullistus keholle sekin.

Vierailija
13/13 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan