Huonoin tv-sarja tunnari ikinä?
Housessa oli mun mielestä tosi vaatimaton tunnari niin laadukkaaksi sarjaksi! Tarkoitan kokonaisuutta en pelkkää musiikkia.
Kommentit (22)
Tämä viesti nähtävissä vain Vauva.fi Premium -paketin käyttäjille.
Flipper ja Lopaka
Siitä ei kuulkaas huonommaksi enää tunnaria saada
Vierailija kirjoitti:
WTF?
Vierailija kirjoitti:
Flipper ja Lopaka
Tulin kirjoittamaan samaa. Passkin tunnari ikinä.
Uusi päiviä. Kerta kaikkiaan kamalaa kakofoniaa.
Ei varmaan huonoin mutta Dexterin tunnari ei auennut mulle ikinä! Ei liittynnyt aiheeseen niinku mitenkään! Kaveri ajeli partaa ja paisto aamupalaa? Yhtä hämärä kun toi viesti nro.2.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan huonoin mutta Dexterin tunnari ei auennut mulle ikinä! Ei liittynnyt aiheeseen niinku mitenkään! Kaveri ajeli partaa ja paisto aamupalaa? Yhtä hämärä kun toi viesti nro.2.
Sehän on just hieno ja taidokas intro! Kaikki ne aamutoimet viittaa niihin tappotouhuihin, veitsellä viiltäminen, veriappelsiini tehosekoittimessa, kengännauhojen vetäminen kuristamiseen jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Flipper ja Lopaka
Minä aioin myös tulla kirjoittamaan tämän. Eihän tähän ketjuun voi yksinkertaisesti mitään muuta kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tämä kuuluis mielummin tonne missä listataan hienoimpia tunnareita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
WTF?
Orange is the new black. Ensinnäkin tunnari kestää ikuisuuden ja toiseksi laulajalla on harvinaisen veemäinen ääni.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Olikin jo korkea aika että kaiken maailman wt:illä ei ole pääsyä meidän de luxe -palstailijoiden viesteihin.
t. arvonsa tunteva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Olikin jo korkea aika että kaiken maailman wt:illä ei ole pääsyä meidän de luxe -palstailijoiden viesteihin.
t. arvonsa tunteva
Oho anteeks. Edellinen viesti oli tarkoitettu vain Premium-asiakkaiden luettavaksi. Lipsahti vahingossa tänne rahvaan puolelle.
Modern Family -tunnusmusa on poikkeuksellisen mitäänsanomaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Flipper ja Lopaka
Mut se suomalainen epävireinen versio onkin paha, mutta tää enkkuversio on ihan okei:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Flipper ja Lopaka
Mut se suomalainen epävireinen versio onkin paha, mutta tää enkkuversio on ihan okei:
Samoin Tabaluga-piirretyn suomitunnari. Musiikki on alkuperäistä, vaimenee aina kun tulee sanojen vuoro. Ja sanat ovat jokseenkin noloja.
Piirretyistä edelleen, tämän nyt tv:ssä näkyvän Olipa kerran avaruus -sarjan englanninkielinen tunnari "haa haaa-aaa" -osuuksineen on monta kertaluokkaa kehnompi kuin 80-luvulla nähty alkuperäinen ranskankielinen. (Ja se robotti on Nestori eikä mikään Metro!)
Alfred J Kwak