Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kun oma äiti ei pidä puolisosta

Vierailija
31.08.2016 |

Onko kohtalotovereita? Mulla on sellainen tilanne, että oma äitini ei pidä lainkaan miehestäni. Mies on ollut äidilleni aina tosi kiltti, eikä ole edes suuttunut vaikka äiti ihan näkyvästi pyörittelee hänelle silmiään ja syyttelee ihan oudoista asioista. Ollaan oltu miehen kanssa jo melkein 10v yhdessä ja meillä on lapsiakin. Tuntuu, että äidin inho miestäni kohtaan vain kasvaa kokoajan. Mä olen jotenkin hankalassa välikädessä, haluaisin olla äitini kanssa väleissä, mutta tulen aina tosi surulliseksi kun hän arvostelee miestäni. Äiti ei uskalla miehelle suoraan sanoa mitään, vaan haukkuu miestä aina minulle. Suurinta osaa jutuista en enää edes kerro miehelle asti, koska enkä halua että hän loukkaantuu. Esimerkiksi mieheni vaimolle äiti taas on ihan kohtuuttoman imelä ja hyväksyy häneltä aivan kaiken. En ymmärrä, mikä hänessä miniänä on niin paljon parempaa kuin minun miehessäni vävynä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi vaimolle? 

Vierailija
2/10 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä haaremi sun miehelläsi on? Ootteko mormoneja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi vaimolle? 

Veljen vaimolle piti kirjoittaa...

Vierailija
4/10 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä haaremi sun miehelläsi on? Ootteko mormoneja?

Tarkoitin veljen vaimoa.

Vierailija
5/10 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin tuota kohtaa mieheni vaimolle ja heti olin et no siinä syy miksi anoppi vihaa. :D

Ei vait. Jos totta puhutaan ja puolia pitää alkaa valita. Valitaan aina se, kenen viereen illalla käyt nukkumaan. Jos miehesi on kerran kunnollinen, etkä vaan voi ymmärtää mikä äitiäsi vaivaa, sano äidille heipat. Minä en kuormittaisi perhettäni turhalla vihanpidolla ja riitelyllä joka ei näköjään johdu mistään, eikä johda mihinkään.

Vierailija
6/10 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luin tuota kohtaa mieheni vaimolle ja heti olin et no siinä syy miksi anoppi vihaa. :D

Ei vait. Jos totta puhutaan ja puolia pitää alkaa valita. Valitaan aina se, kenen viereen illalla käyt nukkumaan. Jos miehesi on kerran kunnollinen, etkä vaan voi ymmärtää mikä äitiäsi vaivaa, sano äidille heipat. Minä en kuormittaisi perhettäni turhalla vihanpidolla ja riitelyllä joka ei näköjään johdu mistään, eikä johda mihinkään.

Niin se kai on. Mieheni on ihan kunnollinen ihminen, hänellä on vain ehkä äidin kanssa aika erilaiset arvot. Eniten kenkä hiertää äidille miehen työstä, joka on vuorotyötä. Äidin mielestä perheellinen ei voi tehdä vuorotyötä ja mieheni pitäisi jättäytyä mielummin vaikka työttömäksi kuin tehdä vuorotyötä. Miehelle taas on kunnia-asia tehdä työtä ja tienata meille rahaa elämiseen (minä olen opiskelija).

Vierailija
7/10 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eikö kellän ole omia kokemuksia tällaisesta?

Vierailija
8/10 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy aina sillä tavalla, että naisen äiti tykkää musta tosi paljon, mutta nainen haluaa olla vain kaveri. Eli mieluummin ehkä noin ku sulla :D

Vierailija
9/10 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä eivät vanhempani hyväksy miestäni. Elämme heistä erillämme, oli helppo valita rakkaus, jättää vanhemmat kärvistelemään.

Vierailija
10/10 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä eivät vanhempani hyväksy miestäni. Elämme heistä erillämme, oli helppo valita rakkaus, jättää vanhemmat kärvistelemään.

Onko teillä lapsia? Jos on lapsia, niin tuo onkin vaikeampaa. Kun lapset kaipaa kuitenkin isovanhempia, eikä omien vanhemien suhtautumisessa lapsiin ole mitään vikaa, niin eihän ne lapset silloin ymmärrä sitä että miksi yhtäkkiä mummo ja pappa ei enää tulekaan käymään ja miksi sinne ei enää mennäkään jne...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme