Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos perustan "Tyttöjen äidit" ryhmän Facebookiin,

Vierailija
31.08.2016 |

miten ja missä mainostan sitä? Haluaisin positiivisia juttuja tyttöyteen liittyen, kuten "Poikien äidit" ryhmässä on.

En vain tiedä yhtään ryhmän ylläpidosta tai tosiaan, miten ja kenelle sitä mainostan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka täällä. Ja kyllä se sana lähtee kiirimään. Perusta vaan. Itse ainakin liittyisin.

Vierailija
2/7 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin liittyisin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ryhmä laajenee, onko ylläpidossa iso homma?

Ja kuka muuten alapeukuttaa tälläistä aloitusta? Eikö ole hyvä että on poikia ja tyttöjä, ja että heistä iloitaan?

Vierailija
4/7 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pahalla mutta poikien äidit on ympäripyöreää huuhaata. Sama kuin julkaisisi sentimentaalista gaggaa otsikolla lasten äidit, tai hei vaikka äidit vaan... en ymmärrä kuka noihin liittyy ja mistä syystä.

Joo joo meillä on maailman parhaat lapset, eiks vaan teilläkin?

Mieluummin viettää somettamiseen kuluvan ajan niiden lasten seurassa, eikö?

Vierailija
5/7 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pahalla mutta poikien äidit on ympäripyöreää huuhaata. Sama kuin julkaisisi sentimentaalista gaggaa otsikolla lasten äidit, tai hei vaikka äidit vaan... en ymmärrä kuka noihin liittyy ja mistä syystä.

Joo joo meillä on maailman parhaat lapset, eiks vaan teilläkin?

Mieluummin viettää somettamiseen kuluvan ajan niiden lasten seurassa, eikö?

No mene sanomaa tuo siihen ryhmään.Minä olen iloinen tytöstäni, ja huomasin tulloaisen poikien ryhmän. Mitään tyttöyteen liittyvää ei ollut naamakirjassa, edes englanniksi, joten taitaa tuo pelkistä pojista iloitseminen olla maailmanlaajuinen ilmiö.

Siksi, koska olen nainen ja pidän tyttömäisyydestä, ja toki rakastan valtavasti tyttäriäni.

Vierailija
6/7 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku joskus mietti ryhmää VAIN poikien äidit. Hei oikeesti... On se niin tarkkaa ja spessuu minkä äiti on.

No taidanpa perustaa ryhmät äitien tytöt, äitien pojat, isien tytöt, isien pojat ja kaikkien siltäväliltä. Kivahan se on huomioida sukupolvet toiseenkin suuntaan, eiks je. Sit vaikka tyttöjen siskot, tyttöjen veljet, poikien siskot, poikien veljet... aah ihanaa

Vierailija
7/7 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos ryhmä laajenee, onko ylläpidossa iso homma?

Ja kuka muuten alapeukuttaa tälläistä aloitusta? Eikö ole hyvä että on poikia ja tyttöjä, ja että heistä iloitaan?

Ylläpidossa on iso homma ja voi olla stressaavaa. Jos ryhmästä tulee suosittu kannattaa ottaa muita avuksi, et tule pärjäämään yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi