Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihan pas**na, mutta miehet ovat kiinnostuneita, miksi?

Vierailija
31.08.2016 |

Ennen olin iloinen ym., ei miehet kiinnostuneet, saattoi kyllä olla, että kun olin eroamassa ja siis suhteessa yhä kiinni, ei kukaan kiinnostunut. Nyt olen eronnut ja ihan paskana ja hyvin moni asia ahdistaa, mutta nyt on alkanut treffikutsuja sadella. Treffeillä sitten pitää skarpata ja silloin jopa voin unohtaa murheeni.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes oli sellainen, ettei silloin kukaan uskaltanu ja nyt asiat toisin ja sä oot ihana ?

Vierailija
2/3 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sinkku ja myös saan treffikutsuja, kun en missään tapauksessa ole parhaimmillaan henkisesti. Ehkä ne miehet on jotain huolehtijaluonteita, jotka kiinnostuu paskana olevasta naisesta. Pelimiehet ei tykkää, jos nainen on liian rasittava ja pimpille pääsy vaatii liikaa oheistyötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aina käynyt samoin. Ekalla kerralla vaikutti varmasti se että olin nuori äiti. Lähes päikseen treffikutsuja sateli vähän vanhemmilta miehiltä jotka haaveilivat perheestä ja olisivat olleet valmiita laittamaan hynttyyt yhteen saman tien, vaikka minä vielä pohdin lähdenkö treffeillekään enää. Neljä niistä meni kihloihin vuoden sisällä sanottuani ystävällisesti "Ei kiitos", ja kaikki alkoivat puskea lapsia maailmaan aika pian. Luulen että se että mä siis olin jo äiti, kertoi näille jollain alitajuisella tasolla hedelmällisyydestä ja puolisomateriaalista.

Toista kertaa en osaa selittää. Vetovoimani triplaantui jo siinä vähän ennen eroa, kun olin surkeimmillani. Enkä kyllä tosiaan puhunut parisuhdeasioistani edes läheisilleni, ex oli niin kontrolloiva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan