Miksi naiset käyttävät löysiä vaatteita?
Mutta ovat itkemässä isoon ääneen jos miehellä on tiukat vaatteet? Pitääkö naisilla olla oikeus pukeutua miten lystää mutta mieaten pitää pukeutua niin etteivät naiset saa sielullisia vammoja?
Kommentit (7)
Tiukat vaatteet miehellä eivät ole miehekkäitä viakka kuinka miehekäs kroppa olisikin.
Olen kyllä siinä kanssasi samaa mieltä että varsin usein naiset jotka valittavat miesten olevan liian naismaisia ovat itse kaikkea muuta kuin naisellisia...:D
No saahan ne miehet käyttää mitä vaatteita vaan haluaa, oma vika jos alkaa pukeutumistaan muuttamaan naisten mielipiteiden takia. Ihan ku ne miehetkin ei valittais tietyistä naisten vaatteista.
Missä naiset itkevät miesten tiukoille vaatteille? En ole ikinä kuullut yhdenkään naisen kommentoivan miehen pukeutumista, ihan sama mitä sen päällä on ollut.
Jaa ei mua ääneen kiinosta jos miehellä on tiukat vaatteet, mutta kuten edellä sanottiin nii eihän ne kovin miehekkäitä yleensä ole jos sitä mietitää. Joillekki kyllä sopii hyvin istuvat tiukat pillifarkut. Mut pukeutukaa miten lystää, miks pitää miettii mitä muut ajattelee
Naiset käyttävät löysiä vaatteita koska muuten joku huomauttaisi vatsamakkaroista
Mitä sekoilet?