Poikaystävä sanoi, että tumppaa tupakan naamaani, jos vielä "valitan" tupakoinnista
Siis minun puolestani polttakoon niin paljon kuin lystää, mutta kun on nyt monta kertaa tehnyt sen asunnossani sisällä. Väittää että liesituuletin imee kyllä savut eikä mitään hajua jää. No näin tupakoimattomana voin sanoa että todellakin jää ja paha sellainen. Vuokrakämppä ja tupakointi luonnollisesti kielletty. Nyt jäi jälleen kerran kiinni ja tiuskaisin, että mene nyt jumalauta ulos polttamaan. Minulla ei ole parveketta. Sanoi, ettei jaksa aina juosta ulos polttamaan kun on hissitön talokin. Sitten käskin hänen painua kotiinsa, jos on pakko koko ajan polttaa. Tuolloin sanoi "Vitt* mä tumppaan ens kerralla sen sun naamaas jos vingut"
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Siis minun puolestani polttakoon niin paljon kuin lystää, mutta kun on nyt monta kertaa tehnyt sen asunnossani sisällä. Väittää että liesituuletin imee kyllä savut eikä mitään hajua jää. No näin tupakoimattomana voin sanoa että todellakin jää ja paha sellainen. Vuokrakämppä ja tupakointi luonnollisesti kielletty. Nyt jäi jälleen kerran kiinni ja tiuskaisin, että mene nyt jumalauta ulos polttamaan. Minulla ei ole parveketta. Sanoi, ettei jaksa aina juosta ulos polttamaan kun on hissitön talokin. Sitten käskin hänen painua kotiinsa, jos on pakko koko ajan polttaa. Tuolloin sanoi "Vitt* mä tumppaan ens kerralla sen sun naamaas jos vingut"
Siis mikä ihmeen nössö sinäkin olet?
Minä olen jokaiselle tupakoineelle tyttöystävälleni sanonut heti ensimetreillä, että saat valita, tupakka tai minä. Yksikään ei tupakkaa valinnut vaan tupakointi loppui siihen. En kyllä seurustelis saatika asuis sekuntiakaan tupakoijan kanssa. Vaikka kuinka kävis ulkona tupakalla, niin vaatteet ja henki haisee kuitenkin kammottavalle, hyi helvetti!
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan suostunut seurustelemaan tupakoitsijan kanssa. Kyllähän sekin jotain miehestä kertoo, että tietoisesti pilaa terveyttään ja lahjoittaa vapaaehtoisesti rahansa jollekin riistoyhtiölle.
aiphönelläkö kirjoittelet tuota viestiäsi? Mäkkäristä vai Hesestä käsin? Sokeri vai aspartaamilimu edessäsi?
Laita sille viestiä, että tämä oli tässä.