Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys miehille!

Vierailija
31.08.2016 |

Miten haluaisitte että kumppaninne yllättää teidät, siis seksin merkeissä? Tykkään silloin tällöin yllättää mieheni ja nyt kaipaan uusia ideoita. Yleensä pukeudun esim. mustaan latexiin, verkkosukkiin, saappaisiin, pitsiin jne. Joskus olen sitonut mieheni ja tehnyt hänelle mitä haluan. Joskus pukeudun ja odotan haarat levällään, joskus järjestän kunnon suihinoton tms.
Mutta siis nyt olis kiva saada uusia ideoita. Olemme olleet kauan naimisissa ja seksi on hyvää ja sitä on paljon, mutta että se sellaisena pysyykin, haluan panostaa siihen. Antakaapa siis asiallisia vinkkejä, joita voisin kokeilla. Ja ei mitään kolmen kimppaa, toisen satuttamista, pissa-kakkaleikkejä, ne eivät ole meidän juttu.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko tommonen vaikk.Mitä itse hiukan fantasioin.Olette saunassa ja sanot hänelle yht äkkiä siäll.Mä haluun ett nuolet mun sheivattu pillua nyt.Myös noi seksi hepineet on hyviä.Tai teet sille dildo show.vaikka esikeikin aikana runkkkat dildolla itseäsi.Oisko nois mitää ideaa&järkee?

Vierailija
2/24 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Strippaus & kunnon dildoshow toimisi varmaan itselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuiskaa miehelle korvaan todella pervoja asioita (tiedät varmaan mistä hän pitää) kun vaikka tiskaa tai laittaa pyykkejä. Samalla voit hieroa haarojen välissä ja sanoa vaikka että ''illalla odottais  yllätys''. Kun nostat tavaroita tai jotain muuta lattialta, pyllistä oikein kunnolla kun kurkotat alas, niin että mies ei voi olla huomaamatta sitä, tämä toimii varmasti parhaiten stringit tai jotkut muut paljastavat alushousut päällä. 

Tällaisesta ''vihjailusta'' minä pitäisin :)

M20

Vierailija
4/24 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko tommonen vaikk.Mitä itse hiukan fantasioin.Olette saunassa ja sanot hänelle yht äkkiä siäll.Mä haluun ett nuolet mun sheivattu pillua nyt.Myös noi seksi hepineet on hyviä.Tai teet sille dildo show.vaikka esikeikin aikana runkkkat dildolla itseäsi.Oisko nois mitää ideaa&järkee?

Saunahomma on käytetty jo moneen, moneen kertaan eri variaatioissa, eli oon ottanu mieheltä suihin saunassa ja jatkanu sen loppuun pesuhuoneessa kontallaan miehen istuessa jakkaralla tai sitte ollaan pantu ammetta vasten. Tai mies on nuollu mua. Dildoilut myös on käyty läpi. Kiitos kuitenkin kun vastasit! :)

Vierailija
5/24 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Strippaus & kunnon dildoshow toimisi varmaan itselle.

Kiitos, molempia oon jo harrastanut. Strippausta vähemmän, joten ehkä siitä saisi kehiteltyä jotain uutta, kun vaan keksis mitä?  ap

Vierailija
6/24 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuiskaa miehelle korvaan todella pervoja asioita (tiedät varmaan mistä hän pitää) kun vaikka tiskaa tai laittaa pyykkejä. Samalla voit hieroa haarojen välissä ja sanoa vaikka että ''illalla odottais  yllätys''. Kun nostat tavaroita tai jotain muuta lattialta, pyllistä oikein kunnolla kun kurkotat alas, niin että mies ei voi olla huomaamatta sitä, tämä toimii varmasti parhaiten stringit tai jotkut muut paljastavat alushousut päällä. 

Tällaisesta ''vihjailusta'' minä pitäisin :)

M20

Kiitos söpöistä vinkeistä, nuo on tuttuja "vihjailuja" jo vuosien ajalta :). ap

Vierailija
7/24 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saunahomma on käytetty jo moneen, moneen kertaan eri variaatioissa, eli oon ottanu mieheltä suihin saunassa ja jatkanu sen loppuun pesuhuoneessa kontallaan miehen istuessa jakkaralla tai sitte ollaan pantu ammetta vasten. Tai mies on nuollu mua. Dildoilut myös on käyty läpi. Kiitos kuitenkin kun vastasit! :)

Kuulosta hyvältä toi teidän seksielämä.Itse suunillee sais vaa haaveilla.Entä tommonen.Ostat miehelle tekopillun ja otat sen yllättäen mukaa leikkeihin.Sinä voisit istua hänen naamallaa ja samalla runkaisit häntä sillä tekopillulla.Siinähän pääsis lähelle sitä 2n+1m variaatiota.

Vierailija
8/24 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs olisi tehtäväkortit? Kumpikin laatii esim. kymmenen tehtävää (yksityiskohtineen tarvittaessa). Viikon selibaatti alle (tehtäviä voi suunnitella tänä aikana) ja sitten arvotte tavalla tai toisella kumpi saa/joutuu toteuttamaan yhden hänelle laaditun, pakasta nostetun tehtävän. Voitte päättää etukäteen tietyt aihealueet, joita ei saa sisällyttää tehtäviin. Tiedätte nuo varmaan tässä vaiheessa itsekin. Voitte toki sopia peruutusoikeudesta jos tulee liian kiusallinen tai epämukava tehtävä.

Vierailija
9/24 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten haluaisitte että kumppaninne yllättää teidät, siis seksin merkeissä? Tykkään silloin tällöin yllättää mieheni ja nyt kaipaan uusia ideoita. Yleensä pukeudun esim. mustaan latexiin, verkkosukkiin, saappaisiin, pitsiin jne. Joskus olen sitonut mieheni ja tehnyt hänelle mitä haluan. Joskus pukeudun ja odotan haarat levällään, joskus järjestän kunnon suihinoton tms.

Mutta siis nyt olis kiva saada uusia ideoita. Olemme olleet kauan naimisissa ja seksi on hyvää ja sitä on paljon, mutta että se sellaisena pysyykin, haluan panostaa siihen. Antakaapa siis asiallisia vinkkejä, joita voisin kokeilla. Ja ei mitään kolmen kimppaa, toisen satuttamista, pissa-kakkaleikkejä, ne eivät ole meidän juttu.

Liität tuohon mustaan latexiin sträpin lantioillesi ja toteat miehellesi, että: Nyt vaihtuukin roolit, herraseni...

Toki sillä edelletyksellä, että hän tykkää esim. sormesta pepussaan suihinoton aikana... ja muutoinkin eturauhasen käsittelystä...

Vierailija
10/24 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni päin vastoin kuulisin ap:n vinkkejä. Siis jo mainittujen lisäksi.

Vierailija
11/24 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu miehesi tekstarilla treffeille julkiselle paikalle, kahvilaan, ravintolaan tms. ja kutsussa ilmoitata että molemmat pukeutuvat täysin omasta normaalista tyylistään poiketen. Leikitte että olisitte ventovieraita ja tapaatte ensimmäistä kertaa. Itse olet pukeutunut lyhyeen mekkoon tai hameeseen ilman pikkareita sekä stiletto-korkoihin. Miehellä voisi olla yllään jotain tyylikästä, esim. musta puku.

Pöydässä otat miehen käden ja viet sen hameesi alle ja puhut hieman tavallista rivommin. Sitten menette vessaan, hissiin, porttikongiin tms. nauttimaan pikaiset. Ilta jatkuu sitten valitsemallanne tavalla.

Tämä toimisi itselleni, harmi että suurin osa naisista on niin ujoja ja rajoittuneita. -t: Mies 40 v.

Vierailija
12/24 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tursas kirjoitti:

Kutsu miehesi tekstarilla treffeille julkiselle paikalle, kahvilaan, ravintolaan tms. ja kutsussa ilmoitata että molemmat pukeutuvat täysin omasta normaalista tyylistään poiketen. Leikitte että olisitte ventovieraita ja tapaatte ensimmäistä kertaa. Itse olet pukeutunut lyhyeen mekkoon tai hameeseen ilman pikkareita sekä stiletto-korkoihin. Miehellä voisi olla yllään jotain tyylikästä, esim. musta puku.

Pöydässä otat miehen käden ja viet sen hameesi alle ja puhut hieman tavallista rivommin. Sitten menette vessaan, hissiin, porttikongiin tms. nauttimaan pikaiset. Ilta jatkuu sitten valitsemallanne tavalla.

Tämä toimisi itselleni, harmi että suurin osa naisista on niin ujoja ja rajoittuneita. -t: Mies 40 v.

Miksi pitää panna ilta pilalle valitsemalla kohteeksi oma mies???

Vierailija
13/24 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulosta hyvältä toi teidän seksielämä.Itse suunillee sais vaa haaveilla.Entä tommonen.Ostat miehelle tekopillun ja otat sen yllättäen mukaa leikkeihin.Sinä voisit istua hänen naamallaa ja samalla runkaisit häntä sillä tekopillulla.Siinähän pääsis lähelle sitä 2n+1m variaatiota.

Kiitos vinkistä, mutta tiedän, että miestä ei tekopimpero kiinnosta. Olisin sellaisen hänelle tilannut ja hän sanoi, että ei kiitos, joten taidan jättää välistä. Siitä mies kyllä tykkää, että istun hänen kasvoillaan ja hän nuolee mua ja otan häneltä samalla suihin, on kuulemma yks parhaista esileikeistä. ap

Vierailija
14/24 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs olisi tehtäväkortit? Kumpikin laatii esim. kymmenen tehtävää (yksityiskohtineen tarvittaessa). Viikon selibaatti alle (tehtäviä voi suunnitella tänä aikana) ja sitten arvotte tavalla tai toisella kumpi saa/joutuu toteuttamaan yhden hänelle laaditun, pakasta nostetun tehtävän. Voitte päättää etukäteen tietyt aihealueet, joita ei saa sisällyttää tehtäviin. Tiedätte nuo varmaan tässä vaiheessa itsekin. Voitte toki sopia peruutusoikeudesta jos tulee liian kiusallinen tai epämukava tehtävä.

No tämä kuulostaa kyllä kivalta! Paitsi tuo viikon selibaatti, siihen en pysty. Pari päivää pärjään hyvin, mutta viikko on kyllä jo tuskaa. Tuun kiukkuiseksi ja ärtyneeksi, unen laatu huononee, joten olen vielä ärtyisämpi ja kiukkuisempi väsymyksestä johtuen, mielikin painuu matalalle ja saan myös ihan fyysisiä oireita. Mutta ei kai sillä ole väliä, onko ollut ilman muutaman päivän vai viikon. Kokeiluun menee kyllä ehdottomasti, kiitos vinkistä!

Vierailija
15/24 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liität tuohon mustaan latexiin sträpin lantioillesi ja toteat miehellesi, että: Nyt vaihtuukin roolit, herraseni...

Toki sillä edelletyksellä, että hän tykkää esim. sormesta pepussaan suihinoton aikana... ja muutoinkin eturauhasen käsittelystä...

Juu ei. Miehen peppuun ei saa koskea, olen kysynyt ja ehdottanut, mutta vastaus on ehdoton ei. Kiitti kuitenkin ehdotuksesta :).

Vierailija
16/24 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tursas kirjoitti:

Tästä tykkään! Olen itse tästä haaveillut, poisluettuna tuo vessa-hissi-porttikongiseksi, en nimittäin ymmärrä miten se vois toimia? Miten jossain hississä ehtii yhtään mitään? Vessat on likaisia ja miten sitä naisten vessaan molemmat menis? Miesten vessaan en halua, siellä haisee yleensä aina niin pahalta. Porttikongissa vois joku yllättää. Ja mieheni ei varmasti innostuis yhtään enempää. Ajatuksena kyllä kiihottava, mutta käytännössä ei niinkään ;). Mutta muuten tämä on tosi ihana juttu, oon vaan jotenkin aina ajatellut, että ei miestä tuollainen innosta. Mitäpä jos kuitenkin...ollaankin menossa kohta viikonlopuksi hotellilomalle, taidan järkätä tämän sille reissulle. Kiitos!

Vierailija
17/24 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielelläni päin vastoin kuulisin ap:n vinkkejä. Siis jo mainittujen lisäksi.

Ai, no minkälaisia? Tästä ketjustahan saa jo paljon vinkkejä, mun jutut on varmasti paljon tylsempiä ja tavallisempia.

Eilen esim. viettelin miehen näin arkipäiväisesti: mies oli illalla sängyssä lukemassa kirjaa, menin viereen, riisuin yöpaidan ja pikkarit ja aloin "kihnuttaa" pimpsaa miestä vasten. Mieshän innostui heti ja alkoi nuolla mua. Sen jälkeen menin kontalleen sängylle ja mies seisomaan sängyn viereen ja otin siinä suihin, mies samalla hyväili mua. Siitä sitten selälleen jalat taivasta kohti... että semmosta peruskauraa.

Vierailija
18/24 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsit AP tuossa että istut naamalle ja mies nuolee sinua. Oletteko kokeilleet toisinpäin istumista? Eli että mies saa nuolla peppuakin välillä?

Vierailija
19/24 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainitsit AP tuossa että istut naamalle ja mies nuolee sinua. Oletteko kokeilleet toisinpäin istumista? Eli että mies saa nuolla peppuakin välillä?

Yleensä olen niin päin, että otan samalla mieheltä suihin, joten kyllä hän siinä saa nuolla ihan mitä haluaa ;).

Vierailija
20/24 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä olen niin päin, että otan samalla mieheltä suihin, joten kyllä hän siinä saa nuolla ihan mitä haluaa ;).

Tuntuuko se hyvältä kun pyllyä nuollaa.Tai vaaditko sitä myös?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä