Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko käyttötililläsi on yleensä rahaa juuri ennen palkkapäivää?

Vierailija
31.08.2016 |

Meneekö lähelle nollaa vai onko aina vähän puskuria käyttötilillä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

400-600€... Aikaisemmin meni hyvin lähelle nollaa mutta nyt olen ollut parempipalkkaisessa työssä ja jotain on jäänytkin tilille. Kuukauden päästä olen työttömänä ja sitten mennään taas kädestä suuhun 😔

Vierailija
22/26 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0-100 euroa. Yleensä joku kymppi. Meillä palkkapäivänä siirretään ruoka+polttoaineisiin rahat s-tillle, maksetaan laskut ja asuntolaina,  siirretään rahastoihin, puskuri+lomarahastoon ja osaketilille rahaa. Sitten lopuilla saa tehdä mitä lystää (ostaa vaatteita/käydä ravintolassa jne.) Jos tulee isompia hankintoja, esim. sohva, niin käytetään puskurirahastoa. Käyttötilille jätettävä summa pyritään pitämään pienenä, niin, että puskurirahastosta otetaan jos ostos on pakollinen ja käyttötilisumma ei riitä. Tämä siksi, että säästössä olevat summat kasvaisivat nopeammin isommiksi, eikä tulisi tuhlailtua ns. turhuuksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

SE vähän riippuu paljon minun mies on antanut viimeksi meikkirahaa. Jos rahat on loppu, niin pyydän luonnollisesti mieheltä lisää. Eli en voi tietää paljonko minulla on silloin rahaa. Miten kukaan nainen voi mukamas tietää?? 

Vierailija
24/26 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle satanen.

Puskuri on jo siirretty säästötilille.

Vierailija
25/26 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 5000 e eli kahden kuukauden nettopalkka.

Vierailija
26/26 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vain yksi tili ja se on aina nollilla ennen seuraavia rahoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi