Tieto MGTOW-liikkeen olemassaolosta vei yöuneni, pelkään etten saakaan tasokasta elättäjää. Mitä teen?
Eli siis kun nimenomaan miehistä parhaat on päättäneet etteivät enää hypi meidän naisten pillin mukaan eivätkä enää alistu oikkuihimme. Tämähän tarkoittaa että minulle ei välttämättä riitä varakasta hienoa miestä! Olen niin epätoivoinen, mitä teen???? Joudunko opettelemaan jotain ja menemään töihin?????????
Kommentit (12)
Sitten valvot yösi.
Ongelma ratkaistu.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta sinullekin. Paistaako teillä päin aurinko?
Kyllä paistaa, kai. En kyllä näe kunnolla koska kyynelten virta peittää silmäni. Snif, tyrsk!
Vierailija kirjoitti:
Eli siis kun nimenomaan miehistä parhaat on päättäneet etteivät enää hypi meidän naisten pillin mukaan eivätkä enää alistu oikkuihimme. Tämähän tarkoittaa että minulle ei välttämättä riitä varakasta hienoa miestä! Olen niin epätoivoinen, mitä teen???? Joudunko opettelemaan jotain ja menemään töihin?????????
Hyi kun oot tylsä provokaattori
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi kun oot tylsä provokaattori
Eihän toi oikeastaan provolta vaikuttanut, enemmänkin puhtaalta nälvimiseltä.
Todella selkeä false flag. MGTOW-miehet ovat niitä köyhiä syrjääntyneitä luusereita, joilla ei ollut naiskokemusta alunperinkään. Kukaan ei jää mistään paitsi! Ihan hyvä noille miehille, että saavat edes jotain tekemistä.
Uliopistolla on viikon työt taas näköjään tehty.
Mitä jos vähän lasket rimaa? Vähemmän tasokas ja vähemmän rikas? Ja yritä löytää vanhempi mies, ne ei välttämättä nykyajan hömpötyksistä tiedä. Onnea matkaan.
MGTOW-ukot ei tosiaankaan oo "tasokkaita" saati "miehistä parhaimpia", vaan mielikuvitusolennoille katkeria luusereita. Tämänhän toki huomasit katsottuasi unettoman yön jälkeen peiliin, vai mitä, "leidi"?
Huomenta sinullekin. Paistaako teillä päin aurinko?