Onko noloa jos 40-vuotias nainen
pukeutuu tiukkoihin farkkuihin, käyttää Converseja, välillä saparot päässä töissä?
Tuleeko sellainen vaikutelma, että tuo nyt yrittää olla nuorekas jne. Itse en vaan millään sovi muuhun pukeutumistyyliin jne.
Kommentit (29)
Tiukkoihin farkkuihin on noloa pukeutua missä iässä vain jos pursuaa niistä ulos. Eli jos kroppa kestää niin siitä vaan. Saparot on vähän siinä ja siinä, saattaa näyttää siltä että yrität näyttää lapselta. Miksei yksi ponnari riitä?
Saparot: EI, EI ja EI. Ne kuuluvat koululaisille.
Vaatteet ok, tiukat farkut tietenkin jos kroppa sallii.
Saparot on aika ysäriä, muuten jees.
Saparot on kyllä aika nolot. Tiukat farkut on ok, jos kroppa kestää.
Vierailija kirjoitti:
pukeutuu tiukkoihin farkkuihin, käyttää Converseja, välillä saparot päässä töissä?
Tuleeko sellainen vaikutelma, että tuo nyt yrittää olla nuorekas jne. Itse en vaan millään sovi muuhun pukeutumistyyliin jne.
Minä ainakin tykkäisin, mut tiedän et on niitäkin jotka eivät tykkää.
Jos työpaikka on sellainen, että tuollainen pukeutuminen sopii etikettiin, niin miksipä ei. Itse nelikymppisenä en laittaisi saparoita muualle kuin ehkä jumppaan... Mutta saparoitakin on niin monenlaisia. Jos on pitkät hiukset ja saparot on sellaiset löysät, niin voi mennäkin.
kuljen itsekin (39 v) tiukoissa farkussa ja converseissa toimistotöissä sellaisina päivinä, kun ei tarvitse olla ulkopuolista kanssa tekemisissä. Saparoita en laittaisi ;)
En ymmärrä tuota, että tiukoissa farkuissa voi olla jos kroppa kestää. Tottahan se kestää, jos farkut ovat oikean kokoiset! Liian pienet eivät imartele ketään. Muutenkin täällä aina toitotetaan, miten kropan pitää olla tietynlainen, että voi pitää tietynlaisia vaatteita.
Jos saparot käy sulle, anna palaa vaan :)!
Mitä sillä on väliä, mitä muut ajattelevat? Ihan yks hailee, siinäpä kauhistelevat ja supisevat ja paheksuvat. Hirveen kamalaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä nkoissa Converseissa on eeikoista? Miksi ei yhtä hyvin Nike, Puma, Adidas, Asics, Mizuno, Salomon, Catmandoo, Karhu jne?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tuota, että tiukoissa farkuissa voi olla jos kroppa kestää. Tottahan se kestää, jos farkut ovat oikean kokoiset! Liian pienet eivät imartele ketään. Muutenkin täällä aina toitotetaan, miten kropan pitää olla tietynlainen, että voi pitää tietynlaisia vaatteita.
Jos läskiröllykät hyllyy siellä joustavan farkun alla niin se on no no. Näyttää kuoreen ahdetulta makkaralta eikä ole hyvä look. Oli koko sitten sopiva tai ei.
Noloa on jos nelikymppinen on itsestään niin epävarma että antaa sen rajoittaa pukeutumistaan.
Mä oon nelikymppinen, kuljen tiukoissa farkuissa ja Korkkareissa, hiukset usein jonkunlaisella lettikampauksella. Lupaa en kyllä oo keneltäkään kysynyt, tää on mun tyyli.
Sanoisin että se iän mukaan pukeutuminen on häviämässä pois ihan kokonaan tässä lähivuosikymmeninä.
Joku vanhoillisuuden mekka kuten britit ehkä on vielä sellainen missä pitää vähän miettiä mitä vaatteita "saa" käyttää missäkin iässä, mutta muualla länsimaissa koodit on kovaa vauhtia häviämässä. JA hyvä niin. Ihan hirveätä ajatella että vain siksi että on yli 25-vuotias pitäisi naisten alkaa pukeutua jotenkin tanttamaisesti tai miesten pappamaisesti.
Vaatetus ok, saparot taas sopii vain pikkutytöille.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että se iän mukaan pukeutuminen on häviämässä pois ihan kokonaan tässä lähivuosikymmeninä.
Joku vanhoillisuuden mekka kuten britit ehkä on vielä sellainen missä pitää vähän miettiä mitä vaatteita "saa" käyttää missäkin iässä, mutta muualla länsimaissa koodit on kovaa vauhtia häviämässä. JA hyvä niin. Ihan hirveätä ajatella että vain siksi että on yli 25-vuotias pitäisi naisten alkaa pukeutua jotenkin tanttamaisesti tai miesten pappamaisesti.
Muuten samaa mieltä mutta briteistä et kyllä tiedä juuri mitään! :-) Tuo koskee siellä ehkä vain keskiluokkaa. Yläluokka pukeutuu aiva tasan kuten huvittaa joka tilanteessa. Ja alaluokka on pissiksiä täynnä iästä riippumatta.
Saparot on kyllä vähän liikaa. En itsekään pitäisi ja olen kuitenkin parikymppinen. Mutta vaatteet nyt on ihan sama.