Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pistin 8v tytön toppahousuissa kouluun , kun rutisee ja vinkuu joka hiton vaatekappaleesta!

Vierailija
31.08.2016 |

kolmet farkut, kaikki tuntuvat kuulemma oudoilta ja näyttävät oudoilta! haaremihousut, tyhmät. olisi halunnut laittaa ohkaiset trikoolegginsit joissa polvessa reikä, en todellakaan anna pyöräillä sellaisissa kouluun !

joten puin tytölle väkisin toppahousut ja tyrkkäsin ulos että "Neea odottaa jo tuolla, alahan mennä". lähti ja huusi mennessään tyhmääkakkaäitiä..

en vaan jaksa. jumalauta, millaista on teininä, kun nyt jo tuollaista?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtalotoveri. meillä 7v tyttö, kaikesta saa tapella! aamiaisesta, vaatteista, hammaspesusta, kotiintulo-ajoista.. eilenkin jouduin etsimään tyttöä 20.30 pihalta! ja tänä aamuna ei suostunut syömään MITÄÄN, ei leipää eikä puuroa eikä mehukeittoa... arght.

ukko ajaa rekkaa ja olen käytännössä yh,  välillä tuntuu, että  järki lähtee!

Vierailija
2/24 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä Porvoossa on ihan koululta käsketty oppilaita käyttämään toppahousuja syyskuusta lähtien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on taas vaihdettu housut tänään kolmeen kertaan, kaikissa vikaa... Ja tämä siitäkin huolimatta, että vähän aikaa sitten käytiin kaikki housut läpi ja otettiin pois puristavat yms.

Vierailija
4/24 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu turhauttavalta ostaa tytölle uusia vaatteita, kun ostohetkellä tykkää ja sitten kotona on naama väärinpäin "en pue!" :(

ei suostu käyttämään muuta takkia kuin liian pientä farkkutakkia,  muita housuja kuin  niitä kuluneita trikoolegginsejä joissa reikiä eikä muita kenkiä, kuin   crocseja...

ap

Vierailija
5/24 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisko sit kannattanu ostaa niitä legginsejä? Farkut on aika tympeet housut, ku pienet liikkuu vielä paljon välitunneilla ja tunnillakin on mukavampi istua, jos mikään ei hankaa tai paina.

Olisit sanonu, että sulla on 20sek aikaa valita housut, tai sä valitset. Toivottavasti et oikeasti laittanu toppahousuja :(

Vierailija
6/24 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisikohan joku ikävaihe? muistan oman, nyt 13v tytön tehneen ala-asteella samaa!  toisen luokan luokkakuvaukseenkin  halusi välttämättä halvan näköisen, imelän pinkin Prinsessa Ruusunen-mekon ja on kyllä ryhmäkuvassa outo näky, kun muilla tytöillä tunikaa ja  farkkua ja legginsiä.. :D kumisaappaita myös käytti, vaikka aurinko paistoi ja hiusten piti ehdottomasti olla auki.  ja suihku, mikä tappelu oli siitä että sai tytön edes kerran viikossa pesulle!

huh heijaa! onneksi siitäkin vaiheesta päästiin yli ja nyt minulla on fiksusti pukeutuva teini , joka alottaisi joka aamun lotraamalla suihkussa.

Vierailija
7/24 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi muuta sanoa kuin " Ihanalta kuulostaa, että mulla on kohtalotovereita." ♥

Mun tuttava äidit vain hehkutaa kuinka hyvin niitten tytöillä kaikki sujuu, ja kuinka innokkaita ja reippaita ovat.

Vierailija
8/24 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kolmet farkut, kaikki tuntuvat kuulemma oudoilta ja näyttävät oudoilta! haaremihousut, tyhmät. olisi halunnut laittaa ohkaiset trikoolegginsit joissa polvessa reikä, en todellakaan anna pyöräillä sellaisissa kouluun !

joten puin tytölle väkisin toppahousut ja tyrkkäsin ulos että "Neea odottaa jo tuolla, alahan mennä". lähti ja huusi mennessään tyhmääkakkaäitiä..

Odotettavissa rankka teini-ikä kun jo nyt noin tappelet ja riehut lapsen kanssa.

Toivottavasti hän löytää hyviä kavereita ettei sun takia täysin masentuisi ja tappaisi itseään.

Vierailija
9/24 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja toiset sanoo, että ku tuossa vaiheessa on hankalaa, ni ku siitä selviää, ni murrosikä on sit helpompi.

Vierailija
10/24 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te kaikki kommentoijat olette huonoja äitejä

Vierailija
11/24 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olisko sit kannattanu ostaa niitä legginsejä? Farkut on aika tympeet housut, ku pienet liikkuu vielä paljon välitunneilla ja tunnillakin on mukavampi istua, jos mikään ei hankaa tai paina.

Olisit sanonu, että sulla on 20sek aikaa valita housut, tai sä valitset. Toivottavasti et oikeasti laittanu toppahousuja :(

yhdet ovat löysänmalliset, kaksissa taas reippaasti joustoa. ei siis pitäisi kiristää tai puristaa!  ja jokaiset on tyttö itse sovittanut ja hyväksynyt..  ohuet trikoolegginsit eivät ole enää hyvä asu, kun viileinä aamuina pitää pyöräillä kouluun

ap

Vierailija
12/24 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 3.-luokkalainen on koulussa ja välkällä legginseissä (ehjissä tosin), mutta pyöramatkalle laittaa ihan oma-aloitteisesti ulkohousut siihen päälle.

Vierailija
13/24 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kohtalotoveri. meillä 7v tyttö, kaikesta saa tapella! aamiaisesta, vaatteista, hammaspesusta, kotiintulo-ajoista.. eilenkin jouduin etsimään tyttöä 20.30 pihalta! ja tänä aamuna ei suostunut syömään MITÄÄN, ei leipää eikä puuroa eikä mehukeittoa... arght.

ukko ajaa rekkaa ja olen käytännössä yh,  välillä tuntuu, että  järki lähtee!

Tuo aamiainen on kumma juttu. Oma tyttöni ei syönyt koululaisena aamiaista noin koskaan, ja hyvin meni koulu ja tyttö oli terve. Nythän joku ravintotieteilijä uskalsi sanoa, ettei sen aamiaisen ole aina niin väliä, on henkilökohtaista voiko aamulla syödä.

Vierailija
14/24 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yhdet ovat löysänmalliset, kaksissa taas reippaasti joustoa. ei siis pitäisi kiristää tai puristaa!  ja jokaiset on tyttö itse sovittanut ja hyväksynyt..  ohuet trikoolegginsit eivät ole enää hyvä asu, kun viileinä aamuina pitää pyöräillä kouluun

ap

Miten olis ulkohousut matkoille?

Vierailija
15/24 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 8 vuotias on nykyään ihanan helppo mutta auta armias vielä pari vuotta sitten. Ei uskoisi samaksi tytöksi. Silloin ihan samanlaista taistoa kaikesta. No, murrosikää odotellessa.

Vierailija
16/24 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jotkut vähän paksumman kollarihousut? Verkkarit?

Vierailija
17/24 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikkaa reikä ja ehdota että laittaisi sortsit siihen päälle kun on kylmempi. Crocksit voisivat mystisesti likaantua ja laitat ne ämpäriin likoamaan, lapsi tottuu parissa päivässä käyttämään muita kenkiä.

Vierailija
18/24 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän väliin kiittelen ettei tullut tyttöjä 😂

Kaikki sympatia, itse kuljin äitipuolelta saamassani mustassa, polvimittaisessa nahkatakissa 14-vuotiaana vaikka oli niin paljon pakkasta että se pirun takkikin kangistu. Ja kesällä sen sisällä kiehu. Ja 13vee oli ne matalalantioiset farkut ja pissistopit.. (välissä aika raju tyylinmuutos..)

Taitaa olla kaikkien tyärrien ongelma tuo että se, mistä tykkää on päällä vaikka siihen pakastus tai paistus.. toivon vaan että omat pojat ei ala mokomasta tappelemaan (mikä on hyvin todennäköstä, koska ääneen menen tällasta toivomaan...).

Vierailija
19/24 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelinkin, että mikä näissä kaikissa vastauksissa oli yhteistä..... No niissä jokaisessahan kiukutteleva lapsi olikin tyttö. Yllätys yllätys.

Omiin aamuihini kun tuollaisia aamuja vertaa, niin aika utopistiselta kuulostaa. Pojan kanssa ei tuollaista tappelua ole meillä koskaan tarvinnut käydä. Meillä tokaluokkalainen poika. Mä katson aina aamulla siistit vaatteet pojalle valmiiksi kaapista ja poika pukee ne mukisematta päälle. Ihan joka ikinen aamu. Koskaan ei valita, että väärät sukat, äiti ei tätä paitaa, eieieiiii.....

Meidän aamut kuulostavat niin ihanan helpoilta kun vertaa noiden saman ikäisten tyttöjen aamuihin. Ainoastaan aamuisin meinaa mennä hermot siitä, kun haluaisi aina nukkua mahdollisimman pitkään lämpimän viltin alla ja legoilla leikkimistä ei meinaa millään saada loppumaan, niin sit meinaa joka aamu tulla pikkasen kiire pukeutumisen ja kouluun lähdön kanssa.

Poikien kanssa näköjään taistellaan sitten eri asioiden kanssa kuin tyttöjen. Tai yleistämättä, ainakin meidän pojan. 😆

Vierailija
20/24 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olisikohan joku ikävaihe? muistan oman, nyt 13v tytön tehneen ala-asteella samaa!  toisen luokan luokkakuvaukseenkin  halusi välttämättä halvan näköisen, imelän pinkin Prinsessa Ruusunen-mekon ja on kyllä ryhmäkuvassa outo näky, kun muilla tytöillä tunikaa ja  farkkua ja legginsiä.. :D kumisaappaita myös käytti, vaikka aurinko paistoi ja hiusten piti ehdottomasti olla auki.  ja suihku, mikä tappelu oli siitä että sai tytön edes kerran viikossa pesulle!

huh heijaa! onneksi siitäkin vaiheesta päästiin yli ja nyt minulla on fiksusti pukeutuva teini , joka alottaisi joka aamun lotraamalla suihkussa.

Mun tytär nyt 16v oli ihan samanlainen. Osasi pukeutua kyllä ihan siististi (toisin kuin eskarissa ja päikyssä, jonne täytyi aina saada prinsessamekko), mutta itse täytyi saada valita vaatteet, äidillä ei ollut asiaan nokan koputtamista. Hiukset täytyi tälläkin olla aina auki, joka ei ollut kovin kiva, kun tytöllä oli alaselkään asti ulottuva pitkä paksu tukka joka sitten rypi kaikessa ruuassa ja muussa moskassa. Hiuksiahan ei saanut sitten koskaan myöskään leikata. Suihkuun täytyi mennä kerran viikossa tappelu kera, ja minun täytyi pestä neidin hiukset, koska shampoo oli kuulemma niin ällöttävää.

Teininä hän on ollut oikein helppo ja fiksu tapaus, ei ole ollut ongelman ongelmaa moneen vuoteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän