Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missäpäin lähihoitaja tienaa lisineen 2700 euroa kuussa?

Vierailija
30.08.2016 |

Kertokaa lähärit oma bruttopalkkanne ja paikkakunta. Lisillä tai ilman?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olet tainnut tulla trollatuksi.

Vierailija
2/53 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2200 brutto päivätyössä.

Vierailija
4/53 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa pikku businestä potilaiden kanssa.

Vierailija
5/53 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkukunnan terveyskeskuksessa tienasin keskimäärin reilu 3000e/kk. Siellä tehtiin itse työvuorolistat ja minä tein kaikki viikonloput ja joka saakelin pyhäpäivät töitä. Kuitenkin vain 2 yötä/lista. 

Pääkaupunkiseudulle muuttaessa tippui palkka tuohon keskimäärin 2700e/kk, vaikka öitä sai tehdä 3-4 listassa, pyhiä oli kuitenkin pakko pitää yksi vapaa per lista joten siksi tulot tippui. Myös peruspalkka täällä n. 100e/kk huonompi. 

(Lista on siis 3 viikon lista jos joku ei tiedä.)

Nykyään olen jatko-opiskelija samalla alalla. Palkka ei paljoa nouse 4,5 vuoden opintojen jälkeen vaikka vastuu nousee kertaa sata... 

Vierailija
6/53 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siitä tule yli 3000 euroa kuukaudessa jos tienaa vuodessa 52000 euroa? Kyseessä siis ex-anoppini, joka työskentelee lähihoitajan tittelillä mutta ei hänellä kyllä mitään tutkintoa ole. Oli  ensin osastoapulaisena ja siitä sujahti lähihoitajaksi jossain vaiheessa.  On töissä kunnallisessa vanhainkodissa ja tekee 3-vuorotyötä. Tiedän ex-anopin tulot kun monta vuotta tein hänen veroilmoituksensa.

Vierailija
7/53 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras palkka ennen veroja tais olla 2200, terveyskeskuksessa pääkaupunkiseudun lähettyvillä. En muista paljonko tilille ropsahti lisiä

Vierailija
8/53 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttu lähihoitaja sanoi tienaavansa 35000 vuodessa. Pk-seutu, yksityisellä, vuorotyö eli lisineen. Jonkinlainen mielenterveys- tai päihdeyksikkö ilmeisesti.

Vierailija
9/53 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee kolmeavuoroa sairaalassa ja ikälisät?

En ihan 2700, mutta 2500 aika lähellä.

Vierailija
10/53 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasto palkoissa on aina lomaraha mukana, sitä ei lasketa lisäksi.

Eli vuosiansii josta on vähennetty lisät jaetaan 12 ja saadaan se vertailukelpoinen luku

Vierailija
11/53 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkukunnan terveyskeskuksessa tienasin keskimäärin reilu 3000e/kk. Siellä tehtiin itse työvuorolistat ja minä tein kaikki viikonloput ja joka saakelin pyhäpäivät töitä. Kuitenkin vain 2 yötä/lista. 

Pääkaupunkiseudulle muuttaessa tippui palkka tuohon keskimäärin 2700e/kk, vaikka öitä sai tehdä 3-4 listassa, pyhiä oli kuitenkin pakko pitää yksi vapaa per lista joten siksi tulot tippui. Myös peruspalkka täällä n. 100e/kk huonompi. 

(Lista on siis 3 viikon lista jos joku ei tiedä.)

Nykyään olen jatko-opiskelija samalla alalla. Palkka ei paljoa nouse 4,5 vuoden opintojen jälkeen vaikka vastuu nousee kertaa sata... 

Lisään vielä että peruspalkka pikkukunnan terkkarissa oli 2170e/kk ja ikälisiä minulla ei siis ollut kummassakaan. Pääkaupunkiseudulla kaupunginsairaalassa peruspalkka 2080e/kk. 

Loput siis lisiä. 

Vierailija
12/53 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuttehan nyt ihan bruttopalkoista siis? Ihmettelen vaan miten voi tienata noin vähän vai teettekö tosi vähän viikonloppuja, pyhiä...?

t.se 2700-3000e kuussa tienannut lh. 

Vierailija
13/53 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pk- seudulla siis voi tienata kaupungilla vai? Ei ainakaan Tampereella saa yksityisellä puolella tuollaisia summia, ei lähellekään. ap.

Vierailija
14/53 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna tienasin noin 42 000e. 

Kolmivuorotyö kunnallisella, ei ikälisiä. 

Vierailija
15/53 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten vaan linkkejä noihin palkkataulukoihin, niin voidaan tarkistaa?? Yksityinen ja kunnallinen ja pk-seutu ja muut?

Vierailija
16/53 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyskeskuksen vuodeosasto, Pohjanmaa, 3-vuorotyö, työvuosia takana 12, kaksi henkilökohtaista lisää ja yksi ns. kielilisä = mun bruttopalkka vuorolisineen keskimäärin 3271,80e/kk

Vierailija
17/53 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh. Pieni kaupunki Keski-Suomessa ja vuositulot n. 33-34 tuhatta. Peruspalkkani on 2300€, sisältää kaikki ikälisät. Taitaa olla jokin työn vaativuuden arvioinnin kautta saatu lisä myös, sillä teen töitä pääsääntöisesti yksin. Työtehtävät iv-lääkityksiä lukuunottamatta samat kuin sairaanhoitajalla, ne "temput" siis. Ja seuraavat 35 vuotta palkkani on tämä, ellei yleiskorotuksia tule. Ai niin, nyt ne ruukaakin laskea.

Vierailija
18/53 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkos siitä 2700 eurosta sitten jää käteen verojen jälkeen? t. muita töitä tekevä lähäri.

Vierailija
19/53 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tulossa on lomarahat mukana, tienaan kaksi vuorotyössä vuodessa 32 000 vuodessa, yleensä töissä kahtena viikonloppuna kolmesta. Minulla on kaikki kokemuslisät ja vähän henkilökohtaista lisää. Urani huipulla siis.

Yötyötä en tee, se lisäisi palkkaa ja tappaisi viimeistään 50v.

Vierailija
20/53 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pk- seudulla siis voi tienata kaupungilla vai? Ei ainakaan Tampereella saa yksityisellä puolella tuollaisia summia, ei lähellekään. ap.

No en ole ikinä ollut yksityisellä kun siellä on niin surkeat palkat, eikä muutenkaan sairaanhoidollisia töitä. Olen ollut siis vain vuodeosastoilla terkkareissa ja sairaaloissa, en missään hoivakodeissa. 

Ja Pirkanmaalla pikkukunnan terkkarilla tienasin parhaiten, eli keskimäärin 3000e/kk. Tarkoittaa siis joku kuukausi vain 2700e/kk mutta joskus sitten sen 3400e/kk, riippuen monenko listan lisät siinä kuussa maksettiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän