Oletko säätänyt varatun kanssa?
Kerroitteko säädöstänne nykyiselle kumppanillenne? Meinaan vaan että eikö se maine lähde aika nopeasti ja sinua kohdellaan kuin pettäjää sen jälkeen? Jos luet tätä ja tiedät nyksäsi säätäneen varatun kanssa seksillä tai ilman, niin miten olet ottanut asian?
Kommentit (6)
Olen säätänyt, tuskinpa siitä kertoisin tulevalle kumppanille. En ole tapahtuneesta ylpeä, mutta ketä minä olen pettänyt? Kenelle olen tehnyt lupauksia?
En itse ole, mutta toinen nainen on ollut mieheni kanssa, vaikka on tiennyt tämän olevan naimisissa ja nähnyt lapsetkin saman harrastuksen kautta.
Oli "pakko" antaa anteeksi ja ollaan keskusteltu asiasta ja nyt meidän asiat paljon paremmin, mutta ikinä en enää luota samalla tavalla ehdottomasti mieheeni, kuin ennen tätä. Tapahtumasta on nyt jo pari vuotta,mutta silti asia palaa mieleeni aika silloin tällöin. Phdin joskus tahtomattani, että missä mies on, jos hän on pitkään töissä tai menee jonnekin.
Olen ihastuneena sinkkuna harrastanut seksiä miehen kanssa, joka petti puolisoaan ihan huvikseen, eikä ollut edes kovinkaan kiinnostunut minusta. Jos sukupuolet menisi toisin päin, arvioitaisiinko tätä jotenkin toisin? Vai onko aina naisen helppous pahempaa kuin miehen?
Olin yön hotellissa varatun kanssa ilman seksiä. Ei lähtenyt maine, kehä kolmosen sisällä ei kaikki tunne toisiaan.
Vain anaaliin. Vaimo on antanut luvan panna kondomilla vain anaaliin vierasta naista.
T: lupa kairata