Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelisitte tämmöisestä miehestä?

Vierailija
30.08.2016 |

Ollaan oltu yhdessä kyseisen miehen kanssa jo yli 12 vuotta.Minulla teini-ikäiset lapset edellisestä liitosta,toinen heistä jo kohta aikuinen.Meillä ei ole yhteisiä lapsia.
Mies on aina ollut jotenkin etäinen minun lapsiani kohtaan mutta on kuitenkin auttanut arkisissa asioissa lasten suhteen.Ongelma on kuitenkin se että hän syyllistää minua ja lapsia siitä että hänen aikaansa ja rahojaan on kulunut meihin.Puhuttiin paljon suhteemme alkuaikoina näistä asioista ja mies vakuutteli että häntä ei lapset haittaa ja tulee välittämään minun lasteni asioista.Kuitenkin vuosien varrella sitä syyllistämistä on ollut aika lailla ja nyt tuntuu että tämä oli viimeinen juttu kun hän alkoi jauhamaan töistä tullessaan mihin on tyttäreni käyttänyt sähköä päivän aikana niin paljon?!Tyttäreni oli siis kipeänä kotona päivän ja mies oli aamulla töihin lähtiessä ottanut kuvan vesimittarista ja töistä tullessaan ottanut uuden kuvan!Tämän jälkeen hän alkoi jankkaamaan että mihin se vesimäärä on mennyt tyttäreltäni päivän aikana ja vesihanan on täytynyt olla auki vähintään 15-20 minuuttia!Tyttäreni oli aivan ihmeissään ja kertoi käyneensä vessassa pari kertaa ja pessyt kädet ja juonut vettä.Minä hermostuin täysin tästä kyyläämisestä ja pidin tyttäreni puolia.Tässä on vuosien varrella sattunut kaikenlaista ja miehen käytös on ollut välillä todella törkeää myös lapsia kohtaan.Ikinä ei ole lapsiin käynyt käsiksi.Tämänkin välikohtauksen jälkeen mies on vain normaalisti eikä pyydä anteeksi tytöltäni.Tyttöni kysyi että mitä niin pahaa hän on tehnyt että tämä äijä vihaa häntä näin paljon.Minusta mies on muuttunut viimeisen parin vuoden aikana entistä kylmemmäksi ja hän on todella stressaantunut.Esimerkkejä olisi vaikka kuinka miehen käytöksestä meitä kohtaan mutta en jaksa kaikkea tänne kirjoittaa.Mitä tekisitte tässä tilanteessa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeetä. Jätä se sika.

Vierailija
2/3 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaat setit. JSSAP.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosi nihkeältä. Sano miehelle että joko alat käyttäytymään asiallisesti ja lämpimästi lapsiani kohtaan tai se on morjens.