Kysymys naisille?
Mistä syystä annoit kaverikortin sinulle aloitteen tehneelle miehelle?
Kommentit (11)
En mä jakele mitään kaverikortteja, kunhan kohteliaasti ilmaisen etten ole kiinnostunut.
Jos nyt ihan suoraan sanon niin en oikein nähnyt häntä sellaisena joka jörnimällä jörnii ja sullomalla sulloo kuivana joka reikään, joten liian lassukka makuuni.
Koska oltiin kavereita ja mulla ei ollut minkäänlaisia romanttisia tunteita häntä kohtaan.
Tosi mukava mies, mutta mun mielestä ei olisi ollut reilua kummallekkaan aloittaa jotain vaan siksi koska hän on mukava ja toivoa että ehkä minäkin jossain välissä kiinnostun hänestä.
Koska hän oli minulle hyvin rakas ja tärkeä ihmisenä, enkä halunnut käyttää häntä ja hänen tunteitaan hyväkseni pelkän seksuaalisen nautinnon takia.
Useimmiten tuntuu että miehet haluaa kaverisuhteen vain, että siitä voisi kehittyä pari/seksisuhde. Ikävää, monta "ystävää" on tuosta syystä menetetty, kun jossain vaiheessa a) mies loukkaantuu kun en edistä suhdetta, jota ei minusta edes ole... b) mies paljastaa tunteensa, ja vaikka sovitaan pysyvämme ystävinä vaikken tunnekaan samoin, ystävyys kuivuu kasaan, c) mies muuttuu ahdistavaksi stalkkeriksi mutta väittää olevansa "vain ystävä", ja jossain vaiheessa on asiasta pakko sanoa suoraan.
Ärsyttää! Tietty ihastumiselle ei voi mitään, mutta käytöstavat... Ja tosi monen alkuperäinen tavoite tuntuu tolevan joku ihan muu kuin vaan ystävyys.
Oltiin valmiiks kavereita, en ollut kiinnostunut miehestä sillä tavalla kuin se minusta, joten totesin että jatketaan kavereina. That's it.
Sitten on näitä jotka ei ole edes kavereita, niille vain totean että sori en ole kiinnostunut, jäävät ilman sitä korttia.
Mies painoi 150kg, vaatteet repaleiset ja aina hiestä märät. En kokenut minkäänlaista vetoa.
Se olikin ainoa kerta kun kaverikortin annoin. Ikisinkuksi jäin mutta ei voi mitään.
Ei mua kiinnosta kaveerata miesten kanssa, eli en jakele kaverikortteja.
Jos mua ei kiinnosta mies vähintään seksimielessä, en ole hänen kanssaan tekemisissä ollenkaan tai anna minkäänlaista "siimaa".
Mistä niitä kaverikortteja löytää? Onko ne kaupassa syntymäpäiväkorttien vieressä vai saako tilattua netistä? Milloin sitä kaveripäivää vietetään,on mennyt ihan ohi toivottavasti ei kukaan ole vetänyt hernettä nenään muistamattomuuteni takia.
En vain tuntenut mitään muuta kuin kaveruutta. Samasta syystä olettaisin, että itsellenikin on ne "kaverikortit" annettu. Enpä ole kyllä jäänyt miettimään miksi pakkeja saan, kun aloitteita naisena teen. Uutta putkeen vaan. ...Eiku hetkinen..! Kerran sanottiin Savonlinnan baarissa ihan suoraan, että nainen ei saa aloitetta tehdä ja sen jälkeen sain ikävää kohtelua osakseni kyseiseltä mieheltä. Sinänsä hassu tapaus, etten tarkoittanut aloitetta, vaan tulin viereen tiskille tilaamaan :D
Koska ajattelin häntä lähinnä veljenäni. En mahdollisena kumppaninani.