Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos nainen olettaa, että maksan treffeillä

Vierailija
30.08.2016 |

Niin minä oletan vastaavasti että nainen antaa treffien päätteeksi seksiä. Reilu peli.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmällä pääsee kun ei tee turhia oletuksia puolin eikä toisin. En kyllä haluaisikaan tarjota maksullisia palveluja joten en menetä mitään vaikka et tarjoaisikaan.

Vierailija
22/59 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekoilla treffeillä mieluiten niin ettämolemmat maksa omat kulunsa. Oikeasti on olemassa niitä sekopäitä jotka kuvittelee että ruuan / leffalipun / juoman tarjoaminen tarkoittaa seksin ostamista. 

Tämä! Muutenkin paras keino kun ei vielä tiedä jatkuuko suhde/yhteydenpito. Ei jää mitään kiitollisuudenvelkoja tai siteitä tai lupauksia seuraavan kerran tarjoamisesta, jos ei nappaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä AP:n ongelma on? Sanot vain naiselle suoraan jo ravintolaan astuessa, että odotat sitten seksiä ruokaa vastaan,  näin kaikki säästyvät rahan ja ajan tuhlaukselta. ;)

Vierailija
24/59 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mua mies pyytäisi treffeille, niin olettaisin että hän on kiinnostunut minusta, ja haluaa tutustua. Ja jos kerran hän pyytää treffeille, hän maksaa, jos minä pyydän, minä maksan. Ja mitä taas tulee seksiin, niin jos minä olen kiinnostunut miehestä ja alan tuntea voimakasta seksuaalista halua häntä kohtaan, niin sitten, jos mies tekee asiaan aloitteen, harrastamme seksiä. Itse en tee aloitetta ettei mies luule minua huoraksi, varsinkaan sellaiseksi jolle riittää ateria maksuksi :D

Vierailija
25/59 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minä oletan vastaavasti että nainen antaa treffien päätteeksi seksiä. Reilu peli.

No, ei sulta kukaan mitään sellaista oleta. Jätä se suosiolla fiksummille. Naisen hemmotteluun kykenevät herrasmiehet ovat erikseen, näes.

Vierailija
26/59 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon enemmän joudut kuule maksamaan. Suomiakan liksoilla lehtipihvi ja punkkupullo ei riitä mihinkään.

Vierailija
27/59 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mammoilta jäi taas jutun pointti tajuamatta (yllättäen). Jos et halua antaa seksiä treffeillä, niin älä myöskään oleta että mies maksaa. Jos tekee perusteettomia oletuksia toisen velvollisuuksista, niin voi myös olettaa, että toisella on odotuksia sinun velvollisuuksistasi. Mikään laki ei määrää, että "se maksaa joka pyytää treffeille". Että näin.

Toisen koskemattomuus ei ole mitenkään verrannollinen johonkin kämäseen ruoka-annokseen. Kai te sanotte treffikumppaneillenne sitten, että naisen on annettava seksiä tai raiskaatte hänet, jos kehtaa ottaa miehen tarjoaman kahvin?

Toiselta rahojen vieminen loukkaa toisen koskemattomuutta sekin. Kai sinäkin sanot miehelle, että maksaa laskun tai ryöstät hänet?

Kahden euron kahvikuppi oikeuttaa raiskaamaan naisen? Ei siinä. Maksa vain kipukorvauksia naiselle vielä vuosia ja lääkärikulut ja maksa vielä sakot raiskauksesta. :)

Vierailija
28/59 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä viet sun potentiaaliset yritysasiakkaat luonaalle hienoon ravintolaan siinä yhteydessä kun esittelet yritystäsi ja palveluitasi niin sekään ei silti sido heitä ostamaan yritykseltäsi yhtään mitään.

Vierailija
29/59 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sä viet sun potentiaaliset yritysasiakkaat luonaalle hienoon ravintolaan siinä yhteydessä kun esittelet yritystäsi ja palveluitasi niin sekään ei silti sido heitä ostamaan yritykseltäsi yhtään mitään.

Hyvä vertaus. Ja jos he päätyvät ostamaan, he elättävät sinut hyvässä lykyssä pari vuotta. Toimiiko myös treffeillä eli jos tarjoaa ja syntyy seurustelusuhde, niin nainen elättää miehen seuraavat pari vuotta?

Vierailija
30/59 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa. Ei se ruoan tarjoaminen ole maksu seksistä. Yleensä se, joka pyytää treffeille tarjoaa.

Hoh hoijaa. Yleensä se joka suostuu treffeille, antaa illan päätteeksi pillua.

Huutonaurua! Väkisinkö meinasit?

Varastaako meinasit?

Vierailija
31/59 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mua mies pyytäisi treffeille, niin olettaisin että hän on kiinnostunut minusta, ja haluaa tutustua. Ja jos kerran hän pyytää treffeille, hän maksaa, jos minä pyydän, minä maksan. Ja mitä taas tulee seksiin, niin jos minä olen kiinnostunut miehestä ja alan tuntea voimakasta seksuaalista halua häntä kohtaan, niin sitten, jos mies tekee asiaan aloitteen, harrastamme seksiä. Itse en tee aloitetta ettei mies luule minua huoraksi, varsinkaan sellaiseksi jolle riittää ateria maksuksi :D

Kaunista miten näet arjessa sinua suosivat asetelmat puhtaana tasa-arvona.

Tämän vuoksi naisille ei voida antaa mitään tärkeää vastuulle, ei riitä pää.

Vierailija
32/59 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh se joka pyytää treffeille/kahville/leffaan jne. tarjoaa. Mulla on tapana tarjota ihan vain kavereillekin jos pyydän heidät esim. syömään tai kahville.

Vierailija
33/59 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa. Ei se ruoan tarjoaminen ole maksu seksistä. Yleensä se, joka pyytää treffeille tarjoaa.

Hoh hoijaa. Yleensä se joka suostuu treffeille, antaa illan päätteeksi pillua.

Huutonaurua! Väkisinkö meinasit?

Varastaako meinasit?

Jos sä tarjoat, se on lahja. Ei varastamista.

Vierailija
34/59 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä nämä alotukset edes kumpuavat? En ole koskaan olettanut, enkä tietääkseni tunne ketään joka olettaisi, että mies automaattisesti maksaa treffeillä. Totta kai lasku oletusarvoisesti erikseen ja jos jompi kumpi välttämättä haluaa maksaa, niin sitten maksaa. Toinen voi sitten tarjoutua seuraavalla kerralla.

Vierailija
35/59 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä aloittajan ongelmaa. Enkä tarkoita vain tätä aloitusta vaan niitä lukuisia muita samasta aiheesta. Kun treffeillä tulee aika pyytää lasku, niin tarjoilijalle voi aivan hyvin sanoa, että maksetaan erikseen. Jos nainen siitä suuttuu eikä halua toisia treffejä, niin tosiasiassa seurasi oli jokatapauksessa naisen mielestä niin ajanhaaskausta, että hänestä tuntui jopa omien ruokien ja juomiensa maksaminen turhalta. Jos taas nainen olisi aidosti sinusta kiinnostunut, hän maksaisi mukisematta omat ruokansa ja juomansa sekä lähtisi kanssasi uudelleen treffeille. Eikö ole pelkästään hyvä, jos heti ensimmäisillä treffeillä selviää, ettei nainen olekaan sinusta kiinnostunut?

Vierailija
36/59 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen pitää tehdä aloite...

Aijjaa. Pitää kai tästedes odotella, että mies tekee aina aloitteen, enkä pyydä enää kanssani syömään, enkä tarjoa. Taisin tehdä todella ison virheen, kun tunti sitten maksoin omat ja miehen ruoat ravintolassa.

Ravintolassa kello viideltä illalla? Ei tainnut mikään fiinimpi paikka olla?

Vierailija
37/59 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijjaa. Pitää kai tästedes odotella, että mies tekee aina aloitteen, enkä pyydä enää kanssani syömään, enkä tarjoa. Taisin tehdä todella ison virheen, kun tunti sitten maksoin omat ja miehen ruoat ravintolassa.

Mäkkäri tai hese...

Vierailija
38/59 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etpä sinä seksiä paljoa arvosta. Kyllä miehen pitää tykätä seksistä paljon enemmän, jotta hänestä voisi innostua. 

Vierailija
39/59 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkkäri tai hese...

Ei kumpikaan. Sitä paitsi mitä väliä kellonajalla on?

Vierailija
40/59 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, pitäiskö sun tehdä hinnasto?

Esim. Näin:

Kahvikuppi 1,60 € = halaus lähtiessä

Kahvi ja pulla 4 € = hali ja poskipusu lähtiessä

Hampurilaisateria 6,90 € = suudelma

Ja niin edelleen. Eli tarjoamasi juoman/ruuan hinnalla saat sitten tietyn määrän palvelua. Anna hinnasto naiselle siinä kun hän miettii mitä ottaisi niin hän voi siinä sitten päättää samalla mitä on valmis tarjoiluistasi maksamaan :)))