Jos nainen olettaa, että maksan treffeillä
Niin minä oletan vastaavasti että nainen antaa treffien päätteeksi seksiä. Reilu peli.
Kommentit (59)
Hohhoijaa. Ei se ruoan tarjoaminen ole maksu seksistä. Yleensä se, joka pyytää treffeille tarjoaa.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Ei se ruoan tarjoaminen ole maksu seksistä. Yleensä se, joka pyytää treffeille tarjoaa.
Mistä löytää teffeille pyytäneen naisen joka maksaa miehenkin osuuden jostain kalliista kynttiläillallisesta?
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitää tehdä aloite...
Mieluummin jätä se kakskymppiä lähtiessäsi eteisen pöydälle. Miks turhaan esittää jotain showta siinä välissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytää teffeille pyytäneen naisen joka maksaa miehenkin osuuden jostain kalliista kynttiläillallisesta?
Täältä. Ei mulla käynyt mielessäkään laittaa miestä maksamaan tilaustaan, kun itse välttämättä halusin kalliiseen paikkaan mennä.
Vierailija kirjoitti:
Hoh hoijaa. Yleensä se joka suostuu treffeille, antaa illan päätteeksi pillua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huutonaurua! Väkisinkö meinasit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitää tehdä aloite...
Aijjaa. Pitää kai tästedes odotella, että mies tekee aina aloitteen, enkä pyydä enää kanssani syömään, enkä tarjoa. Taisin tehdä todella ison virheen, kun tunti sitten maksoin omat ja miehen ruoat ravintolassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väkisinkö meinasit rahat viedä mieheltä?
Mammoilta jäi taas jutun pointti tajuamatta (yllättäen). Jos et halua antaa seksiä treffeillä, niin älä myöskään oleta että mies maksaa. Jos tekee perusteettomia oletuksia toisen velvollisuuksista, niin voi myös olettaa, että toisella on odotuksia sinun velvollisuuksistasi. Mikään laki ei määrää, että "se maksaa joka pyytää treffeille". Että näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väkisinkö meinasit rahat viedä mieheltä?
Jos mies pyytää mua treffeille, niin mies maksaa. Jos minä pyydän treffeille, niin minä maksan. Ruoka ei ole maksu seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan munaa, kiitos. Kerran oli semmoinen joka ei halunnut antaa vaikka selvästi mieli teki, leikki vaikeasti tavoiteltavaa. Annoin hälle vielä toisen mahdollisuuden ja antoihan se sitten lopulta. En kyllä hirveesti diggaa näistä siveää teeskentelevistä.
Vierailija kirjoitti:
Niin minä oletan vastaavasti että nainen antaa treffien päätteeksi seksiä. Reilu peli.
Ja katso! Treffikulttuuri on kulkenut täyden ympyrän ja olemme taas 50-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Mammoilta jäi taas jutun pointti tajuamatta (yllättäen). Jos et halua antaa seksiä treffeillä, niin älä myöskään oleta että mies maksaa. Jos tekee perusteettomia oletuksia toisen velvollisuuksista, niin voi myös olettaa, että toisella on odotuksia sinun velvollisuuksistasi. Mikään laki ei määrää, että "se maksaa joka pyytää treffeille". Että näin.
Toisen koskemattomuus ei ole mitenkään verrannollinen johonkin kämäseen ruoka-annokseen. Kai te sanotte treffikumppaneillenne sitten, että naisen on annettava seksiä tai raiskaatte hänet, jos kehtaa ottaa miehen tarjoaman kahvin?
Ekoilla treffeillä mieluiten niin ettämolemmat maksa omat kulunsa. Oikeasti on olemassa niitä sekopäitä jotka kuvittelee että ruuan / leffalipun / juoman tarjoaminen tarkoittaa seksin ostamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja katso! Treffikulttuuri on kulkenut täyden ympyrän ja olemme taas 50-luvulla.
Eli takaisin tasa-arvon maailmassa. Feminismin vaikutuksestahan nykyään pelkästään miehillä on velvollisuuksia, mutta naisilla pelkkiä oikeuksia.
Käytkö sinä, ap, treffeillä?
Miksi tästä samasta aiheesta pitää tehdä joka päivä uusi aloitus?
Ihan totta. Siksipä maksan aina itse omat kahvini ja ruokani ettei toinen oleta saavansa seksiä. Jos haluan harrastaa tyypin kanssa seksiä, annan tarjota jos haluaa. (Voin harrastaa seksiä sopivan miehen kanssa myös vaikka joutuisin itse maksamaan omat juttuni)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisen koskemattomuus ei ole mitenkään verrannollinen johonkin kämäseen ruoka-annokseen. Kai te sanotte treffikumppaneillenne sitten, että naisen on annettava seksiä tai raiskaatte hänet, jos kehtaa ottaa miehen tarjoaman kahvin?
Toiselta rahojen vieminen loukkaa toisen koskemattomuutta sekin. Kai sinäkin sanot miehelle, että maksaa laskun tai ryöstät hänet?
Kyllä.