Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidän pojasta, mitä sanon sille?!!

Itkijä-
30.08.2016 |

Elikkäs, olen 13v tyttö ja olen pidän todella paljon yhdestä rinnakkaisluokkalaisestani pojasta joka on sellainen herttainen ja vähän ujo, eikä flirttaile tyttöjen kanssa. Ongelmani on se, että kaksi kaveriani kyselivät siltä kaikkea minusta ja en tiedä, että ahdistiko se sitä.. Päivä sen jälkeen hän alkoi katselemaan minua ja kysyi sitten toiselta kaveriltani, että tykkäänkö siitä kun kokoajana kyselivät siltä jotakin minusta? Menivät sitä seuraavana päivänä sitten sanomaan pojalle kaikkien luokkalaistensa kuullen, että tykkään siitä ja sanoi vaan, että "ok"... Ei ole tämän jälkeen vilkaissutkaan minua koulussa vaikka on jo viikko tapahtuneesta): olen kyllä laittanut ihastuksellesi viestiä ja vastaajan se yleensä niihin lyhyillä sanoilla, mutta se ei KOSKAAN aloita keskustelua tai kysy minulta mitään..😓😭 kerran on laittanut, että tykkään susta EHKÄ ihan ihan vähän.... mitä minun pitäisi tehdä? annanko aikaa, laitanko useammin viestejä, yritänkö katsella koulussa??!!!! olkaa kilttejä ja auttakaa, koska olen epätoivoinen ja itken tämän pojan vuoksi😭😭😭

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/4 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta ainakin tuo viesteillä pommittaminen, vähemmästäkin ahdistuu ja menettää kiinnostuksen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä voit saada aika rankkoja, aikuisille sopivia vastauksia. Demi on paras paikka sinulle.

Vierailija
4/4 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika nyt tietää, että pidät hänestä.

Anna nyt pojan olla rauhassa. Älä lähestyy tai älä viestittele tai mitään muutakaan. Poika voi ahdistua ja pojat ovat muutenkin vielä ihastusasioissa jäljessä tyttöjä.

Poika kyllä lähestyy sinua, aikanaan, jos haluaa. Jos hän ei lähesty - et voi mitään muuta kuin hyväksyä asian.

Korkeintaan voit katsoa VÄLILLÄ pienen hetken silmiin ja hymyillä.