Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaksi parasta asiaa nykyisessä seurustelu suhteessasi?

Vierailija
30.08.2016 |

Juttelimme asiasta kaverini kanssa ja tämä mainitsi että hänen mielestä kaksi parasta asiaa hänen ja hänen miesystävän suhteessa on seksi ja turvallisuus.
Itse tajusin että omani olisivat ihan erilaiset nimittäin keskenään viettetty aika ja meidän väliset jutut ja tekemiset.
Mitä teillä on?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasen ja oikea hinkki

Vierailija
2/7 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin se että meillä on tosi hauskaa yhdessä ja tehdään kaikenlaista kivaa usein. Toisena ehkä se että on sellainen turvallinen ja varma olo tässä suhteessa.

Apua, mä keksisin vielä tosi monta lisää. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdeasunto ja -auto. Mieheltä en ole saanut rakkautta, huomiot, seksiä tahi mitään vastaavaa alun jälkeen (mennyt uusille valloituksille), joten en pode huonoa omaatuntoa tästä.

Vierailija
4/7 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikeaa määritellä mitkä ovat tällaisessa tilanteessa yksittäisiä asioista. Esim. itse laskisin ap:n asiat yhteen ja samaan asiaan, ja muutenkin parisuhteessa tärkeimmät asiat ovat melko laajoja kokonaisuuksia.

Omassa suhteessa parhaita ja tärkeimpiä ovat:

-Toimiva kommunikaatio (sisältäen sen että meidän on helppo puhua toisillemme kaikesta, olemme rehellisiä, ymmärrämme toistemme näkökulmat, meillä on samanlainen huumorintaju yms.)

-Yhdessä olon helppous (mikä pohjautuu pitkälti tuohon hyvään kommunikointiin, otamme toisemme huomioon, samankaltainen ajatusmaailma, yhteiset harrastukset) ylipäätään se että on hyvä ja turvallinen olla yhdessä.

Vierailija
5/7 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki se lämpö, huumori ja toisen ymmärtäminen. Kumpikin hyväksyy toisensa sellaisena kuin ollaan. Bonuksena viriili petielämä :) Tuli jo liikaa asioita...

Vierailija
6/7 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit ja yhdyssanat.

Vierailija
7/7 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallisuus ja luottamus omaan parisuhteeseen ja sen pysyvyyteen. Ja toisekseen niin aika pinnallista, mut miehen pituus. A) iso mies kiihottaa minua B) mun ei tarvi naarmuttaa jakkaralla lattioita kun haluan yläkaapeista jotain. Toisinaan kätevää myös kaupassa ja mm. remontoidessa asuntoa.