Nolasin itseni sokeiden hierontapisteessä, sanoin "ei näy ketään"
Olin sokeiden ja vaikeasti näkövammaisten hierontapisteessä odottamassa ystävääni jolla oli hierojan aika. Yksi hieroja tuli odotushuoneeseen ja kysyi "onko rouva Niemi paikalla" vastasin "ei näy ketään" ja lisäsin että minä siis odotan ystävääni. Ei hän vaikuttanut mitenkään pahastuvan mutta jäin miettimään oliko sanavalintani tökerö?
Kommentit (24)
Minä olen sanonut pyörätuoli potilaalle että Minä niin tykkään kävellä😄😄ja sokealle Nähdään...
Kerran tokaisin sokealla henkilölle, että "näkyillään!" ja kyllä sen jälkeen ajattelin itsekseni, että mahdoinko loukata. Toisaalta, tokaisu kertoo ainoastaan siitä, että en muuta käytöstäni ihmisen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Aika outo kommentti sulta... ei tulis mieleenkään vastata tuolla lailla tohon kysymykseen. veikkaan että keksit koko jutun...
Miten niin? Olotusaulassa ei ollut muita kuin ap, joten rva Niemistä ei näkynyt. Kyllä itse vastaisin juuri noin, jos olisin yksin odotustilassa ja kutsuttaisiin jotain toista paikalle.
Aika outo kommentti sulta... ei tulis mieleenkään vastata tuolla lailla tohon kysymykseen. veikkaan että keksit koko jutun...