Mielestäsi kaunein tytön nimi?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertainen on mielestäni kaunista :)
Ella
Emma
Anna
Laura
jne
Yksinkertainen nimi yksinkertaiselle kakaralle.
Luulen että täällä kirjoittelee Nellat, Nellit, Aadat, Ennit, Ellit jne muut muotinimet 13 v sitten, joten tuohon tyyliin olevat nimet kai täällä kauneimmiksi nimiksi rankataan.
Vierailija kirjoitti:
Amelie :)
Alapeukkuja antaneet, voitteko perustella eriävän mielipiteenne??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, nimi on todella kamala. Taattu koulukiusattu.
Mikä vika Josefiinassa on? Meneekö wt.kategoriaan?
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika Josefiinassa on? Meneekö wt.kategoriaan?
Mä pidän Josefiinasta, mutta mä olin se, joka pitää Hjördiksestä eli ehkä mun ääntä ei lasketa. :D
Nimet, jotka eivät ole liian pehmeitä (Nanna, Jenni) tai liian kovia (Kristiina), ovat parhaita. Hjördis sointuu kauniisti, on harvinainen sekä perinteinen ja siinä on sopivassa suhteessa pehmeyttä ja jämäkkyyttä. Josefiinassa on samoja ominaisuuksia kuin Hjördiksessä, joten mielestäni se kuulostaa hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertainen on mielestäni kaunista :)
Ella
Emma
Anna
Laura
jne
Yksinkertainen nimi yksinkertaiselle kakaralle.
Sinulla on siellä kotona varmasti hyvinkin öyh tuota monimuotoinen Brendalindiina. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa asuvalla aivan turhan erikoinen nimi. Lausuminen kuulostaa urpolta. Tulee mielenyhtymä väkisinkin siihen Amelie leffaan ja siihen, että äippä varmaan kattonu sen ainakin 20 kertaa.
Muualla euroopassa kyllä nimi kuulostaa hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa asuvalla aivan turhan erikoinen nimi. Lausuminen kuulostaa urpolta. Tulee mielenyhtymä väkisinkin siihen Amelie leffaan ja siihen, että äippä varmaan kattonu sen ainakin 20 kertaa.
Muualla euroopassa kyllä nimi kuulostaa hyvältä.
Miten niin kuulostaa urpolta?? Amelie lausutaan Amelii. Onko sinusta muka vaikeaa sanoa Amelii? Just joo.
Pauliina, ei ihan muotinimi kylläkään