Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi pudottaa pari kiloa, olen vähän pönäkkä!

Vierailija
29.08.2016 |

Kamala nälkä koko ajan ja liikunnan ilo täysin tiessään. Viime viikolla kävin jumpassa kerran ja kävelin työmatkat edestakaisin, muuten lähinnä makasin sohvalla. Lisäksi syön varmaan liikaa, ihan terveellisiä juttuja kylläkin (esim. himoitsen kaurapuuroa ihan kamalasti, syön sitä iltaisin ja aamuisin isoja määriä!) mutta tuntuu silti että olen pönäköitynyt pikkuisen :/ ihan joku 2kg tästä pois niin olo olisi mukavampi. Työt vaan väsyttää ihan älyttömästi, ja jatkuva nälkä on kamala!

Mitenköhän tätä lähtisi nyt sitten tekemään. Lisää liikuntaa joo, mutta mistä voi johtua jäätävä ruokahimo/kurniva nälkä pitkin päivää? Syön ison puuroannoksen aamulla ja töissä runsaan lounaan jo ennen puoltapäivää, nälkä ehtii silti vaivata jo tuossakin välissä. Ylipäätään vaikka söisin kuinka paljon niin silti on kamala nälkä :D

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kakalla. Sillä lähtee pari kiloa ja purista se iso finni pois nenän päästä. Siitäkin voi turskahtaa 100 g talia.

Vierailija
2/15 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihmekös olet pönäkkä kun syöt runsaasti. Pistä kasviksia enemmän. Syö välipaloina jotain kevyttä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy kakalla. Sillä lähtee pari kiloa ja purista se iso finni pois nenän päästä. Siitäkin voi turskahtaa 100 g talia.

:D ihana. Mutta tarkoitan että 2kg läskiä. Iltaisin olo on turvonnut ja paino on jotain 5kg enemmän kuin se joskus oli, mutta tuosta 2-3kg on nestettä ja ruokaa mahassa ja suolessa, koska syön TOSI paljon nykyisin. Joten haluaisin 2kg läskiä pois, painolla nyt ei niin väliä.

Vierailija
4/15 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta sinäkin lemmikkikani.

Vierailija
5/15 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitä huomiota ensisijaisesti annoskokoihin. Vatsa tottuu aikanaan.

Vierailija
6/15 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista vedenjuonti.

Vierailija
7/15 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihmekös olet pönäkkä kun syöt runsaasti. Pistä kasviksia enemmän. Syö välipaloina jotain kevyttä

Syön lounaalla aina puolet lautasesta salaattia, aamulla puuron kanssa marjoja, iltapäivällä omenan ja rahkaa myslillä tai ruisleivän tms, iltaruoaksi teen usein jotain kasvispitoista, esim wokkia. Nälkä on vaan niin kamala, että se ei kasviksilla tunnu lähtevän! Jos syön kevyen välipalan, puolen tunnin päästä vatsaa oikein vääntää nälästä. En tajua miten olen yhtäkkiä muuttunut näin nälkäiseksi, etenkin kun liikuntakin on vähentynyt! Mutta joo, kasviksia voi kyllä aina lisätä.

Vierailija
8/15 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta se kani

Vierailija
9/15 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Painan tällä hetkellä sellaiset 3 kg normaalia enemmän ja se tuntuu olossa. Liian turvonnut olo koko ajan, joten noista muutamasta kilosta pitäisi vaan päästä eroon.

Itselläni ne tulleet ehkä herkuista,mutta nälkäkin on koko ajan. Olen pikkuhiljaa koittanut lisätä liikuntaa, mutta välillä olen töiden jälkeen vaan niin poikki etten jaksa tehdä mitään.

Vierailija
10/15 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnitä huomiota ensisijaisesti annoskokoihin. Vatsa tottuu aikanaan.

Tämä on varmaan ihan totta.... mutta on tämä kyllä aika ihmeellistä ja tuskaista. Olen nuori ihminen, en pönäköidy ihan hetkessä vaikka söisin reilustikin, tämä on monen kuukauden työn tulosta. Mutta tuntuu että pienemmillä annoskoilla nälkä vaan kasvaa niin kovaksi että lopulta ylensyön ihan sen takia kun olen niin nälkäinen. Hankalaa!

Vierailija
11/15 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

osta se kani

Miten kani auttaisi tähän? :) kerrostaloasuntooni ei saa ottaa eläimiä, harmi! Pupu olisi söpö!

Vierailija
12/15 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

osta se kani

Miten kani auttaisi tähän? :) kerrostaloasuntooni ei saa ottaa eläimiä, harmi! Pupu olisi söpö!

niin ne on. sen takkia sitä sinulle ehdotin.

Vierailija
13/15 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

osta se kani

niin ne on. sen takkia sitä sinulle ehdotin.

Hih, no ihan hyvä ehdotus, puputettaisiin vihersalaattia yhdessä sen kanin kanssa päivät pitkät.

Vierailija
14/15 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omenat minulla ainakin vain lisää nälkää jostakin syystä.  Vähennä puuron määrää, koska siinä on paljon hiilihydraatteja.  Lisää vaikka rasvattoman lihan määrää kuten paista esim. vähässä öljyssä broilerin rintapaloja pari kappaletta.  Kastikkeeksi jos sellaista tarvitset, voit laittaa vähän  Uncle Bensin kastiketta jota ei tarvitse kuin lämmitää.  Se on rasvatonta ja hyvin vähäkalorista.  Purkista saat moneksi päiväksi.  Älä mussuta sen kanssa vaaleaa leipää.  Jos leipää tekee mieli niin ota ruisleipää mutta vain palanen päivässä.  Syö tämä ruoka töiden jälkeen jolloin sulla on ilta vatsa täynnä (syö vaikka liikunnan jälkeen illalla).  Broileri on vähähiilarista ja rasvatonta.  Itse laihdutin leikkausta varten näin 5 kg.  Lisäksi ruoka on hyvää.

Iltapuurot pois siis kokonaan ja aamullakin riittää se palanen leipää ja vaikka rasvatonra jugurttia kuppi, siinä on vähemmän kaloreita kuin puurossa.   Vai syötkö pelkkää puuroa, että et siihen sivuun ota vielä jotakin lihottavaa.  Ja töissä sitten salaattilinjalla.  Keitettyjä ja ilman rasvaa paistettuja munia voi myös syödä.

Onnea dietille.

Vierailija
15/15 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omenat minulla ainakin vain lisää nälkää jostakin syystä.  Vähennä puuron määrää, koska siinä on paljon hiilihydraatteja.  Lisää vaikka rasvattoman lihan määrää kuten paista esim. vähässä öljyssä broilerin rintapaloja pari kappaletta.  Kastikkeeksi jos sellaista tarvitset, voit laittaa vähän  Uncle Bensin kastiketta jota ei tarvitse kuin lämmitää.  Se on rasvatonta ja hyvin vähäkalorista.  Purkista saat moneksi päiväksi.  Älä mussuta sen kanssa vaaleaa leipää.  Jos leipää tekee mieli niin ota ruisleipää mutta vain palanen päivässä.  Syö tämä ruoka töiden jälkeen jolloin sulla on ilta vatsa täynnä (syö vaikka liikunnan jälkeen illalla).  Broileri on vähähiilarista ja rasvatonta.  Itse laihdutin leikkausta varten näin 5 kg.  Lisäksi ruoka on hyvää.

Iltapuurot pois siis kokonaan ja aamullakin riittää se palanen leipää ja vaikka rasvatonra jugurttia kuppi, siinä on vähemmän kaloreita kuin puurossa.   Vai syötkö pelkkää puuroa, että et siihen sivuun ota vielä jotakin lihottavaa.  Ja töissä sitten salaattilinjalla.  Keitettyjä ja ilman rasvaa paistettuja munia voi myös syödä.

Onnea dietille.

Vältän lihaa, joten broileri on siinä mielessä vähän hankala, sama pätee oikeastaan kananmuniin :/ laitan täysjyväpastan kanssa aina papukastikkeita (punaiset pavut ovat ihania!), teen kasvissosekeittoja, soijaa en oikeastaan tykkää käyttää. Sienistä pidän, niitä olen myös laitellut, ne ovat proteiinipitoisia ja todella vähäenergisiä! Voisikohan tolkuton nälkä johtua siitä, että ruokavalioni on liian yksitoikkoinen? Käytän jonkin verran maitotuotteita, lähinnä töissä lounaalla (joskus näissä ruoissa voi olla kananmunaakin ja se on minulle ok, en siis ole vegaani mutta pyrin korvaamaan eläinperäiset tuotteet kasviperäisillä niin usein kuin se on taloudellisesti mahdollista) ja välillä ostan maustamatonta jogurttia/rahkaa, usein kyllä korvaan nuokin kauravalmisteilla. Onkohan minulla joku puutostila. =/

En syö puuron kanssa mitään lihottavaa, marjat nyt eivät varmaan tuohon kuulu? Laitan mustikoita ja kanelia yleensä, sokeria tai mehukeittoja tms en ikinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä