Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauheimmat joukkoliikennekokemukset!

Vierailija
29.08.2016 |

Aloitan: Olin kerran tosi täydessä bussissa. Ihmiset huusivat toisilleen ja tönivät muita, lapset itkivät ja kiljuivat, ihmiset eivät bussin pysähdellessä meinanneet päästä ulos muiden seasta. Joku iäkkäämpi naishenkilö kilahti ihan kunnolla kuskille, tämän olisi pitänyt osata lukea ajatuksia ja tietää millä pysäkillä rouva olisi halunnut jäädä pois. Seisoin bussin keskiosassa, ja kun bussi pysähtyi, joku tönäisi minua niin että jäin ovien väliin juuri sillä hetkellä kun se sulkeutui. Voin sanoa että teki kipeää. Onneksi kuski huomasi ajoissa.

Teidän vuoronne! :D

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Floridan täpötäydessä paikallisbussissa joku keski-ikäinen ylipainoinen nainen jolla ei ollut ihan kaikki muumit laaksossa heilutteli koko ajan rintojaan esittelevään sävyyn (juuri ja juuri eivät näkyneet) ja huuteli matkustajille englanniksi jotakin sekavaa tyyliin että tämä on minun vartaloni ja se joko kelpaa teille tai sitte ei.

Vierailija
22/26 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin bussia ja pysäkille tuli ördäämään kolmekymppinen mies, hyvän matkaa jo kohti rantojen miehen ulkoasua, naama ruvella kaatumisista/tappeluista, likainen, haisi. Suuttui kun en innostunut keskustelemaan, kaivoi vehkeensä esiin ja kusta lorotteli miltei mun päälle.

Kun bussi tuli, olin kaukaa viisas ja menin istumaan käytäväpaikalle jonkun viereen, en siis ikkunapenkille, jottei tää lorottelijatyyppi pääsisi motittamaan mua. Eihän sillä sitten ollut lippua eikä rahaa, änki kuitenkin bussiin. Kuski ilmoitti, että bussi ei liiku mihinkään, ennen kuin matka on maksettu. Jonkin aikaa kului, kunnes yksi kanssamatkustaja, nuori mies, ärsyyntyi ja nakkasi tyypin niska-perse-otteella ovesta ulos. Muut matkustajat taputti, bussi pääsi lähtemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aamu toistuva kuvio bussissa. Kello ei ole edes seitsemää, mutta se ei estä suulaita juoruämmiä kälättämästä kovaäänisesti koko matkan ajan. Ja väliin tulee sellaista naurunremakkaa että korviin särkee. Aikaisissa aamubusseissa tulisi olla jo ihan hyvien käytöstapojen puitteissa meluamatta.

Vierailija
24/26 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varusmiesaikana konnari potki keskelle ei mitään, koska litterassa oli virhe päivämäärissä (muuten käyttämätön ja käypää kamaa). Rahaa ei ollut kuin pari kolikkoa taskussa, millä ei mitään lippua osteta. Puhelimessakin akku tyhjä. Onneksi sain lainattua puhelinta joltain kyläläiseltä ja isäni toi veljensä kanssa auton lainaan 100km päähän, että pääsin sillä kasarmille ajoissa.

Muistan vieläkin sen kusipäisen virneen, kun sai potkia rahattoman ja luurittoman varusmiehen jonnekin hevon kuusen. Toivottavasti sai hyvän mielen.

Lipussa päiväys väärin. Matkustat niin ettei sulla ole yhtään rahaa, et ole tarkistanut lippusi ja kännykässä on akku loppu.

Pientä ennakointia ? Ja syytät konnaria, joka teki omaa työtään.

Vierailija
25/26 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varusmiesaikana konnari potki keskelle ei mitään, koska litterassa oli virhe päivämäärissä (muuten käyttämätön ja käypää kamaa). Rahaa ei ollut kuin pari kolikkoa taskussa, millä ei mitään lippua osteta. Puhelimessakin akku tyhjä. Onneksi sain lainattua puhelinta joltain kyläläiseltä ja isäni toi veljensä kanssa auton lainaan 100km päähän, että pääsin sillä kasarmille ajoissa.

Muistan vieläkin sen kusipäisen virneen, kun sai potkia rahattoman ja luurittoman varusmiehen jonnekin hevon kuusen. Toivottavasti sai hyvän mielen.

Lipussa päiväys väärin. Matkustat niin ettei sulla ole yhtään rahaa, et ole tarkistanut lippusi ja kännykässä on akku loppu.

Pientä ennakointia ? Ja syytät konnaria, joka teki omaa työtään.

Varusmiehillähän sitä rahaa on. Tuliko paha mieli konnarin puolesta vai?

Vierailija
26/26 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi