Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ilmoittaa naiselle, etten aio maksaa treffejä?

Vierailija
29.08.2016 |

Miten pyydän naista treffeille teatteriin, niin ettei tämä oleta minun hankkivan myös hänelle lippua? Ei ole tapana lahjoitella rahaa ihmisille, joten mielestäni molemmat maksavat omat menonsa. Olisi kuitenkin mukava pyytää naista mukaan kanssani, josta tämä tietenkin voi kieltäytyä jos ei halua laittaa rahaa tuollaiseen.

Kommentit (818)

Vierailija
341/818 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsi nainen kuka haluaa oma-aloitteisesti maksaa ne liput eikä halua olla miehen elätti. Sellaisiakin löytyy, feminismiin kallellaan olevat?

En ole kiinnostunut miesvihaa kannattavista naisista. Sen sijaan tasa-arvon kannattajat kiinnostavat erittäin paljon.

Et sinä mistään tasa-arvon kannattajista ole kinnostunut; olet vain yksinkertaisesti aivan helvetin pihi. Haluaisit seuraa, mutta senttiäkään et ole valmis pistämään likoon. Jos joku erehtyy kanssasi lähtemään jonnekin ja maksaa tarkasti osuutensa ja sitten huomaakin sinut pihiksi öykkäriksi, on sitten menettänyt rahan lisäksi myös aikaansa.

Miten harkitseva rahankäyttö on muka huono ominaisuus ihmisessä? Tosin ymmärtäähän sen huonoksi ominaisuudeksi miehessä jos tarkoituksesi on hyötyä miehestä rahallisesti. Pysyypä kaltaisesi imurit poissa lähettyviltäni, kun osoitan heti, että minun kanssani ollaan tasa-arvoisia tai ei ollenkaan.

Kyllä minä osaan rahaa käyttää saadakseni nautintoa, mutta en heittele sitä sinne, josta en nautintoa saa. Se, että joudun kustantamaan naisen menot jo itsessään pilaa fiilikseni kyseistä naista kohtaan.

Mitä tekemistä öykkäröinnillä on minkään puhutun kanssa?

Vierailija
342/818 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys ap:lle.

Teitkö siinä kymmenen vuoden suhteessasi myös puolet kotitöistä ? Lapsia?

Jos kumpikin maksaa aina kaikki omat kulut niin oletko valmis laskemaan oman kulutuksesi esim 500 euron työttömyyskorvausta saavan tasolle jos tällaiseen naiseen ihastuisit? Eli söisitte yhdessä kaurapuuroa ja ostaisitte vuorotellen hiutalepaketin vai oletatko että nainen söisi kaurapuuroa ja sinä vieressä filettä ?

Entä siivous, ruuan laitto, pyykinpesu jne tekisittekö nekin tarkasti puoliksi vai kuuluisiksi ne naiselle?

Ja tällähän ei ole mitään tekemistä tämän ketjun asian kanssa. 

En koskaan tarjoa treffeillä, jos vaikuttaa siltä että niin teen. Tällä palstallahan on kommenttien perusteella melkoinen loiskeskittymä, mutta onneksi tosielämässä on toisin.  

M28 

Aloittajasta tulee kyllä tosi vastenmielinen kuva. Kerran kävi niin että mies huomautti minulle että "sä voisit maksaa tästä puolet" kun menimme kassalle. Kyllä oli tökeröä. Sillä hetkellä tajusin että tuo tyyppihän on täysi kusipää, mikä vahvistuikin myöhemmin kun esim. tylytti tarjoilijaa. Ikinä ei ole muiden kanssa ollut ongelmia. Jos mies on maksanut vaikka leffan, olen hakenut drinkit baarissa leffan jälkeen. Ei siitä ole enempää neuvoteltu eikä sovittu. Mutta tiedän että mies ei viihdy seurassani, jos hän on huolestuneempi mahdollisesta kymmenen euron menetyksestä kuin treffien mukavasta tunnelmasta. Itse en ole näitä murehtinut enempää opiskelijana kuin osa-aikaisena siivoojanakaan. En ole karhunnut rahojani, jos olen jotakin miehelle tarjonnut treffeillä ja tapailu loppui ennen kuin miehen "maksuvuoro" tuli.

Sinä kai laittaisit naiselle laskun perään.

Et välitä rahasta, mutta silti tuli vastenmielinen kuva, kun mies pyysi maksamaan omasi? Kaltaisestasi vastuuttomasta rahankäyttäjästä ei myöskään tule kovin positiivinen kuva.

Mistä ihmeestä sait sen kuvan että en muka välittäisi rahasta? Kuules, jos joutuu elämään osa-aikaisen siivoojan palkalla, rahasta oppii välittämään hyvinkin paljon. Kyllä. Minä välitän rahasta. Suorastaan rakastan sitä. En teeskentele että sillä ei olisi merkitystä. Se on elämäni kymmenen tärkeimmän asian joukossa. Tai siis se rahan puute on. Jokainen köyhä tietää mistä puhun.

Ja jokainen köyhä tietää myös, että on lauma tolloja joiden mielestä kukaan köyhä ei saa nauttia elämästä ja rahan kuluttaminen muuhun kuin perunoihin on käyhälle anteeksiantamaton synti. Elämästä nauttivan köyhän saa jokainen parempi ihminen tuomita vastuuttomaksi rahankäyttäjäksi. Siinähän tuomitsette.

Minä kuitenkin arvostan ihmissuhteita enemmän kuin sitä kympin seteliä, se oli pointti.

Jos oikeasti arvostaisit ihmissuhdetta, niin se ei olisi siitä kympin setelistä kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/818 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se elämä mennyt miehilläkin rankaksi kun ei ole varaa elää kuin mies  ja käyttäytyä kunnioittavasti. 

Siinä on sitten aika vaikea antaa hyvää vaikutelmaa itsestään. 

Kysymys on periaatteellinen. En halua maksaa toisen menoja ja haluan osoittaa sen heti. Olis sitten kyseessä kaveri tai mahdollinen tuleva kumppani.

-AP

Kun kustannusten jakaminen on sinulle tuollainen periaatejuttu, niin sen esilletuominen on tosi tärkeää. Nimittäin sinun kanssasi on vaikeaa elää sellaisen naisen, joka on tottunut välillä itsekin tarjoamaan ja kustantamaan toisellekin asioita. Itse edustan tällaista naista. Olen jo lapsuuskodissa oppinut aika letkeän rahan käytön myös muiden tarpeisiin, joten ahdistuisin seurassasi.

Tuo kantasi selkeästi esille. Kaikkein selkein, mutta todella epäromanttinen tapa on kertoa, että "en periaatteesta kustanna kenellekään mitään, en edes elämänkumppanilleni, joten on parempi, että mekin maksamme omat kulumme". Mutta varmasti jo pelkkä lipun hinnan kertominen saa naisen tajuamaan, että hänen tulee itse maksaa lippu. On hyvä, että vaadit maksun, jottei sinustakaan tulisi väärää mielikuvaa. 

En minä tapaa naisia lähtökohtaisesti sillä asenteella, että meistä tulee elämänkumppaneita. Tutustun ainoastaan uuteen ihmiseen ja sitten katsellaan mihin suuntaan tämän yksilön kanssa mennään. Minä olen lähtökohtaisesti avoin ystävyydelle, seksisuhteelle, yksittäiselle seksikerralle tai ainoastaan vain noille yksille treffeille. Parisuhdetta aletaan miettimään vasta myöhemmin jos siltä tuntuu.

Tässähän se onkin. Jos rahanmeno treffeillä huolettaa, se tarkoittaa että mikään pitempi suhde tämän ihmisen kanssa ei kiinnosta. Ei siis kiinnosta rakentaa rentoa tunnelmaa edes sen verran kuten vaikka liikesuhteissa.

Tuo ystävyys-kohta tarkoittaa sitä "ollaan vaan kavereita" ja "ollaan vaan kavereita" tarkoittaa "ei nähdä toisiamme enää ikinä".

Vierailija
344/818 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviin tapoihin kuuluu piffata kun pyytää seurakseen jonnekkin oli sitten kyse treffeistä tai kavereista. Itse tarjoan aina kun jonnekkin jonkun pyydän (mukaanlukien samaa sukupuolta olevat kaverit). Yleensä nämä ihmiset myöhemmin joko tarjoavat jotakin takaisin tai kysyvät samantien paljonko tuo kustansi tai paljonko liput maksoivat ja sen jälkeen joko lykkäävät setelin käteeni tai sanovat että hei mennän leffan jälkeen oluelle minä tarjoan vuorostani. Mutta niuhot ovat niuhoja pihit pihejä ei ne muuksi muutu, mutta eipä niillä ystäviäkään liiemmin ole elämän hauskuudesta puhumattakaan.

Vierailija
345/818 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kumpikin maksaa aina kaikki omat kulut niin oletko valmis laskemaan oman kulutuksesi esim 500 euron työttömyyskorvausta saavan tasolle jos tällaiseen naiseen ihastuisit? Eli söisitte yhdessä kaurapuuroa ja ostaisitte vuorotellen hiutalepaketin vai oletatko että nainen söisi kaurapuuroa ja sinä vieressä filettä ?

Entä siivous, ruuan laitto, pyykinpesu jne tekisittekö nekin tarkasti puoliksi vai kuuluisiksi ne naiselle?

En koskaan tarjoa treffeillä, jos vaikuttaa siltä että niin teen. Tällä palstallahan on kommenttien perusteella melkoinen loiskeskittymä, mutta onneksi tosielämässä on toisin.  

M28 

Aloittajasta tulee kyllä tosi vastenmielinen kuva. Kerran kävi niin että mies huomautti minulle että "sä voisit maksaa tästä puolet" kun menimme kassalle. Kyllä oli tökeröä. Sillä hetkellä tajusin että tuo tyyppihän on täysi kusipää, mikä vahvistuikin myöhemmin kun esim. tylytti tarjoilijaa. Ikinä ei ole muiden kanssa ollut ongelmia. Jos mies on maksanut vaikka leffan, olen hakenut drinkit baarissa leffan jälkeen. Ei siitä ole enempää neuvoteltu eikä sovittu. Mutta tiedän että mies ei viihdy seurassani, jos hän on huolestuneempi mahdollisesta kymmenen euron menetyksestä kuin treffien mukavasta tunnelmasta. Itse en ole näitä murehtinut enempää opiskelijana kuin osa-aikaisena siivoojanakaan. En ole karhunnut rahojani, jos olen jotakin miehelle tarjonnut treffeillä ja tapailu loppui ennen kuin miehen "maksuvuoro" tuli.

Et välitä rahasta, mutta silti tuli vastenmielinen kuva, kun mies pyysi maksamaan omasi? Kaltaisestasi vastuuttomasta rahankäyttäjästä ei myöskään tule kovin positiivinen kuva.

Mistä ihmeestä sait sen kuvan että en muka välittäisi rahasta? Kuules, jos joutuu elämään osa-aikaisen siivoojan palkalla, rahasta oppii välittämään hyvinkin paljon. Kyllä. Minä välitän rahasta. Suorastaan rakastan sitä. En teeskentele että sillä ei olisi merkitystä. Se on elämäni kymmenen tärkeimmän asian joukossa. Tai siis se rahan puute on. Jokainen köyhä tietää mistä puhun.

Ja jokainen köyhä tietää myös, että on lauma tolloja joiden mielestä kukaan köyhä ei saa nauttia elämästä ja rahan kuluttaminen muuhun kuin perunoihin on käyhälle anteeksiantamaton synti. Elämästä nauttivan köyhän saa jokainen parempi ihminen tuomita vastuuttomaksi rahankäyttäjäksi. Siinähän tuomitsette.

Minä kuitenkin arvostan ihmissuhteita enemmän kuin sitä kympin seteliä, se oli pointti.

Jos oikeasti arvostaisit ihmissuhdetta, niin se ei olisi siitä kympin setelistä kiinni.

Niin, minulla se ei ole. Aikaisemmalla kirjoittajalla on.

Vierailija
346/818 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta hyvää esimerkkiä on jo tullut, miten esittää asia fiksusti. Ap:n asenne on vaan aika ikävä, vaikuttaa sellaiselta riivin raudalta, joka kokoajan vahtii ettei minä ja minun ja minua nyt käytetään hyväksi kyllä!! Senttejä laskettaisiin joka päivä, jääkaappi puolitettu ja viimeistään äitiyslomalla puoliso kituuttelisi köyhyysrajalla ap: paukutellessa omahyväisesti henkseleitään.

Kalliita juttuja ei tietenkään ole treffeillä pakko maksella, mutta tarjoa nyt edes kahvit ja pullat niin et vaikuta täys kuspäältä. Pieni tarjoaminen antaa myös vahvistusta sille että olet oikeasti tosissasi.

Vierailija
347/818 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

np_ kirjoitti:

Hyviin tapoihin kuuluu piffata kun pyytää seurakseen jonnekkin oli sitten kyse treffeistä tai kavereista. Itse tarjoan aina kun jonnekkin jonkun pyydän (mukaanlukien samaa sukupuolta olevat kaverit). Yleensä nämä ihmiset myöhemmin joko tarjoavat jotakin takaisin tai kysyvät samantien paljonko tuo kustansi tai paljonko liput maksoivat ja sen jälkeen joko lykkäävät setelin käteeni tai sanovat että hei mennän leffan jälkeen oluelle minä tarjoan vuorostani. Mutta niuhot ovat niuhoja pihit pihejä ei ne muuksi muutu, mutta eipä niillä ystäviäkään liiemmin ole elämän hauskuudesta puhumattakaan.

Miksihän tuota hauskaa iltaa ei voi viettää ilman turhaa säätöä, kun molemmat vain maksavat omansa? Tuon tarjoamisen ymmärrän ruuhkaisessa baarissa, jossa ei kannata alkaa tilaamaan erikseen, joten voidaan vuorotella tilauksissa. Sen sijaan ruuhkattomassa baarissa täysin tarpeetonta.

Vierailija
348/818 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap... Vaikka maksat naiselle parit treffit alussa, ei se tarkoita että nainen olettaa sinun maksavan jatkossa kaiken. Mulla ainakin mennyt niin, että mies maksaa kun "treffaillaan" ja kun suhde on muuttunut seurusteluksi maksetaan omat osuutemme ja minäkin maksan miehen juttuja. Kun muutetaan yhteen, se maksaa enemmän joka tienaa enemmän. Omituista ettei nää asiat ole ihan itsestäänselvyyksiä monille miehille. Btw, olen päätynyt seurustelemaan vain sellaisten miesten kanssa jotka ovat tarjonneet minulle treffeillä, olipa se sitten kahvikupponen tai illallinen hienossa ravintolassa. Jos mies ei voi edes ekoja treffejä kustantaa niin millaisen kuvan se antaa naiselle? Sellaisen, että jos tuon kanssa päädyn asumaan yhteen, naimisiin tai hankkimaan perheen, käyttää hän kaikki rahansa vain itseensä eikä yhteisiin juttuihin. No thank you.

Sun kanssa ei kannata tehdä lasta. Silloin naisen tulot pienenevät ja jos yhä pitää maksaa kaikki tasan puoliksi, nainen voi jäädä sulle jopa velkaa. Tai ei saa ostettua itselleen edes vaatteita. Jos olisin sinun vaimo, hinnoittelisin raskauden ja synnytyksen.

Miten niin vain itseensä? Jos maksaa oman lentolippunsa ja puolet hotellista, niin siinähän on jo puolet matkasta maksettu. Aika naurettava oletus, että enemmän tienaava maksaisi enemmän. Molemmat maksavat yhtä paljon ja jokainen tekee omilla yli jäävillä rahoillaan mitä haluaa. Ei tarvitse rahasta tapella.

Eipä ollut taaskaan yllätys, että vauva-foorumilta ei löydy laadukkaita naisia, vaan sellaisia, joilla on tasa-arvo opittu satukirjasta.

-AP

Vierailija
349/818 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M28 

Niin, minulla se ei ole. Aikaisemmalla kirjoittajalla on.

Onhan se jos sinulle kerran tulee vastenmielinen olo jos sinua pyydetään maksamaan omat menosi.

Vierailija
350/818 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se elämä mennyt miehilläkin rankaksi kun ei ole varaa elää kuin mies  ja käyttäytyä kunnioittavasti. 

Siinä on sitten aika vaikea antaa hyvää vaikutelmaa itsestään. 

Kysymys on periaatteellinen. En halua maksaa toisen menoja ja haluan osoittaa sen heti. Olis sitten kyseessä kaveri tai mahdollinen tuleva kumppani.

-AP

Kun kustannusten jakaminen on sinulle tuollainen periaatejuttu, niin sen esilletuominen on tosi tärkeää. Nimittäin sinun kanssasi on vaikeaa elää sellaisen naisen, joka on tottunut välillä itsekin tarjoamaan ja kustantamaan toisellekin asioita. Itse edustan tällaista naista. Olen jo lapsuuskodissa oppinut aika letkeän rahan käytön myös muiden tarpeisiin, joten ahdistuisin seurassasi.

Tuo kantasi selkeästi esille. Kaikkein selkein, mutta todella epäromanttinen tapa on kertoa, että "en periaatteesta kustanna kenellekään mitään, en edes elämänkumppanilleni, joten on parempi, että mekin maksamme omat kulumme". Mutta varmasti jo pelkkä lipun hinnan kertominen saa naisen tajuamaan, että hänen tulee itse maksaa lippu. On hyvä, että vaadit maksun, jottei sinustakaan tulisi väärää mielikuvaa. 

En minä tapaa naisia lähtökohtaisesti sillä asenteella, että meistä tulee elämänkumppaneita. Tutustun ainoastaan uuteen ihmiseen ja sitten katsellaan mihin suuntaan tämän yksilön kanssa mennään. Minä olen lähtökohtaisesti avoin ystävyydelle, seksisuhteelle, yksittäiselle seksikerralle tai ainoastaan vain noille yksille treffeille. Parisuhdetta aletaan miettimään vasta myöhemmin jos siltä tuntuu.

Tässähän se onkin. Jos rahanmeno treffeillä huolettaa, se tarkoittaa että mikään pitempi suhde tämän ihmisen kanssa ei kiinnosta. Ei siis kiinnosta rakentaa rentoa tunnelmaa edes sen verran kuten vaikka liikesuhteissa.

Tuo ystävyys-kohta tarkoittaa sitä "ollaan vaan kavereita" ja "ollaan vaan kavereita" tarkoittaa "ei nähdä toisiamme enää ikinä".

Miten rahan käyttäminen naiseen kertoo yhtään mitään siitä kuinka pitkää suhdetta naiseen haluaa? Oletko todella sellainen nainen, jonka seura on noin halvalla ostettavissa? Rennon tunnelman luo ihan muut asiat, kuin se kumpi laskun maksaa. Normaali nainen ottaa lompakkonsa ja maksaa omat ostoksensa mukisematta ja samalla rennosti jutellen. Kaltaisesi nainen taas jää hiljaisena odottamaan, että tarjoaako mies ja luo siten epämiellyttävän tilanteen kaikille osapuolille.

Joskus ystävyys tarkoittaa oikeaa ystävyyttä, vaikka sitä käytetäänkin usein keinona antaa pakit.

Vierailija
351/818 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta hyvää esimerkkiä on jo tullut, miten esittää asia fiksusti. Ap:n asenne on vaan aika ikävä, vaikuttaa sellaiselta riivin raudalta, joka kokoajan vahtii ettei minä ja minun ja minua nyt käytetään hyväksi kyllä!! Senttejä laskettaisiin joka päivä, jääkaappi puolitettu ja viimeistään äitiyslomalla puoliso kituuttelisi köyhyysrajalla ap: paukutellessa omahyväisesti henkseleitään.

Kalliita juttuja ei tietenkään ole treffeillä pakko maksella, mutta tarjoa nyt edes kahvit ja pullat niin et vaikuta täys kuspäältä. Pieni tarjoaminen antaa myös vahvistusta sille että olet oikeasti tosissasi.

Kyllähän se kovin ikävää onkin jos haluat mieheltä saada rahaa ja palveluita ilmaiseksi. Kaikki miehet eivät kuitenkaan ole niin epätoivoisia, että heidän tarvisi lähteä mukaan tähän leikkiin.

Vierailija
352/818 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsi nainen kuka haluaa oma-aloitteisesti maksaa ne liput eikä halua olla miehen elätti. Sellaisiakin löytyy, feminismiin kallellaan olevat?

En ole kiinnostunut miesvihaa kannattavista naisista. Sen sijaan tasa-arvon kannattajat kiinnostavat erittäin paljon.

Et sinä mistään tasa-arvon kannattajista ole kinnostunut; olet vain yksinkertaisesti aivan helvetin pihi. Haluaisit seuraa, mutta senttiäkään et ole valmis pistämään likoon. Jos joku erehtyy kanssasi lähtemään jonnekin ja maksaa tarkasti osuutensa ja sitten huomaakin sinut pihiksi öykkäriksi, on sitten menettänyt rahan lisäksi myös aikaansa.

Pihi öykkäri jos ei maksa naisen huvituksia?

Oletko myös sitä mieltä, että miehen ei kannata lähteä öykkärinaisen kanssa suhteeseen jos nainen ei voi ensitreffejä EDES maksaa?

Vierailija
353/818 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kertakaikkiaan jaksais sellaista että kaikki pitää mennä sentilleen just eikä melkein. Onhan se nyt hyvänen aika kertakaikkisen noloa, jos pariskunnasta molemmat kaivaa omat lompakkonsa esille vaikka esimerkiksi lounaalla. Se maksaa joka ekana ehtii. Ja suhteellisen tasan ne normaaliälyllä varustetuilla ihmisillä varmasti menee loppujen lopuksi. Aloittajan tapaiselle tyypille sanoisin kohteliaan ei kiitoksen.

Paitsi että sinun "ei jaksa vahdata" mallissasi mies maksaa 90% kaikesta. No, nolo horo on nolo horo.

Olikin puhe normaaliälyllä varustetuista ihmisistä. Pätee molempiin sukupuoliin. Itse parisuhteen paremmin tienaavana osapuolena olen tarjonnut huomattavasti enemmän kuin mies mutta noloa olisi se, jos siitä alkaisin huomauttelemaan.

Ps. Pihi mulkku on pihi mulkku.

Vierailija
354/818 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ex oli elämäntapatyötön tyhjätasku. Kun vein hänet ulkomaanmatkoille, halusi hän ravintolassa aina maksaa (mun rahoilla). Niinpä aina annoin hänelle etukäteen maksurahat, että hän pystyi säilyttämään miehiset "kasvonsa".

Niin herkkä voi julkisella paikalla miehen itsetunto olla, vaikka muuten tyytyväisenä elää toisen siivellä.

Ja haluan vielä lisätä, että tässä ärsytti se, että mies sitten myös tykkäsi mun rahoilla maksaa ruhtinaallisia yli 20 %:n tippejä. Tosi rahamies...

Mahtaako kertoa sinusta jotain? Olit elämäntapatyöttömän kanssa ihan onnessasi etelänmatkalla jne jne. Onko elämänhallintasi muutenkin hukassa?

Vierailija
355/818 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen keskustelu. Kaverina kun mennään, molemmat maksaa omat menonsa. Kiitoksena seurasta yleensä toinen tarjoaa vaikka kahvit tms. Treffeille kun mennään, se kumpi treffejä ehdottaa, tarjoaa. Treffit ovat aina riski, toinen ei välttämättä ole laisinkaan sellainen kuin kuvitteli.

Vierailija
356/818 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48 kirjoitti:

Jos kutsun, niin maksan. Tietysti. Olisi kyllä tavattoman noloa olla treffeillä, johon olisin pyytänyt daamin ja esim ravintola laskun saapuessa alkaisin eritellä kustannuksia. Teatterista puhumattakaan. Go for it! Näin se vaan menee.

Lycka till!

Menee jos antaa sen mennä. Niinhän baarissakin tarjotaan usein naiselle drinkkejä, mutta minäpä en ole tarjonnut koskaan. Eipä silti ole ollut naisista pulaa. Osa naisista arvostaakin kaltaisiani miehiä, jotka eivät heittäydy tossukaksi naisen edessä, vaan arvostaa itseään, eikä siten suostu alistumaan alempiarvoiseksi naisen rinnalla. Jos nainen haluaa kanssani jotain, niin siinä vaiheessa kannattaa se osoittaa, kun menen hänelle juttelemaan. Jos alkaa esitellä vaikeasti tavoiteltavaa, niin saa kohta katsoa minua tanssimassa toisen naisen kanssa.

Mikä sinulle on siis ongelma? Miksi koet tarpeelliseksi vängätä asiasta täällä? Minusta kuulostaa siltä, että sinä tapaat naisia, jotka arvostavat sinua ja ovat sinusta kiinnostuneita ja sinulla on valta valita, millaisten ihmisten kanssa vietät aikaasi. Miksi siis pitää edes keskustella tästä aiheesta täällä?

Itse olen nainen ja ansaitsen enemmän kuin miesystäväni ja menetän seurustellessa rahaa (so. tulisin paremmin toimeen sinkkuna) mutta koen silti olevani voiton puolella. Minulla on maailman ihanin mies ja hän on joka sentin arvoinen.

Miksi ihmiset ylipäänsä keskustelevat? Koen erittäin tarpeelliseksi vängätä asiasta, koska täällä on nähtävästi niin paljon idiootteja, joita pitää edes yrittää sivistää.

Miksi et voisi seurustella miehesi kanssa ilman, että teillä on yhteiset rahat?

Ahaa, eli tavoitteesi on sivistää muita palstalaisia. Uskotko, että saat jonkun muuttamaan periaatteitaan näiden vänkäämisien tuloksena? Minä en.

Minulla ja miesystävälläni ei ole yhteisiä rahoja. Jos olisi, niin enhän minä silloin menettäisi seurustellessani rahaa.

Vierailija
357/818 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei olis maksanut meidän ensimmäisiä treffejä, ei oltais nyt tässä, koska mulla ei olis todellakaan ollut silloin opiskelijana varaa laittaa rahaa mihinkään treffeihin.

Jää paljon asioita tekemättä tuloerojen vuoksi jos asenne on tuollainen kuin aapeella.

Todellisuudessa olisitte menneet ilmaisille treffeille jos olisit ollut aidosti kiinnostunut miehestä. Jos et olisi miehesi kanssa, niin olisit todennäköisesti jonkun toisen miehen kanssa.

Ja toki luultavasti jonkun muun miehen joka olisi rahallisesti naiseen panostanut.

Naisilla nämä treffikiinnostukset menevät näin:

a-luokka) Mies maksaa naiselle huvituksia, ruokaa tai juomaa ja ehkä hakee autollaan tai saattaa taksilla maksaen naisen kotiin.

b-luokka) Käydään ilmaisilla treffeillä puistossa kävelemässä.

c-luokka) Molemmat maksavat omat huvituksensa kun on käyty maksullisilla treffeillä.

d-luokka) Mies nimenomaisesti haluaa/vaatii, että molemmat maksavat kulutuksensa.

e-luokka) Mies haluaa että nainen voisi maksaa miehen kuluttamisen treffeillä.

Vierailija
358/818 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M28 

Kuules, jos joutuu elämään osa-aikaisen siivoojan palkalla, rahasta oppii välittämään hyvinkin paljon.

Ja asiallehan ei voi tehdä mitään ja täten on oikeus ahnehtia muiden rahaa ja niillä saatuja elämäniloja?

Vierailija
359/818 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

np_ kirjoitti:

Sama juttu. Menen tänään ostamaan leffaliput itselleni ja ystävälleni. Todennäköisesti hän maksaa omansa takaisin tai tarjoaa oluen elokuvan jälkeen, mutta maailmani ei kaatuisi vaikka unohtaisi maksaa eikä ehdittäisi jäädä oluelle. Sitten jos ystävä alkaa unohtaa useita vastaavia lippuja tai tarjoamiskertoja niin otan sen puheeksi. Viikonloppuna lähden toisen ystävän kanssa Tallinnaan. Minä ostin liput nettikaupasta ja minä olin se, joka pyysi häntä seuraksi. Uskoisin, että hän tarjoutuu maksamaan oman lippunsa (20 e) kun satamassa tavataan, mutta hänen seuransa tuli siinä määrin tarpeeseen, että voisin myös tarjota lipun hänelle.

Aloittajan kannattaa puhua periaatteestaan ihan avoimesti ensimmäisillä treffeillä (suosittelen kahvittelua tai kävelyä). Jos hänen periaatteensa on naiselle turn-off niin sehän on vain molempien hyväksi, että asia selviää nopeasti. Itse en deittailisi miestä, joka aloittaa tutustumisen periaatekärki edellä, mutta varmasti sellaisiakin naisia löytyy joille se sopii.

Vierailija
360/818 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omituinen keskustelu. Kaverina kun mennään, molemmat maksaa omat menonsa. Kiitoksena seurasta yleensä toinen tarjoaa vaikka kahvit tms. Treffeille kun mennään, se kumpi treffejä ehdottaa, tarjoaa. Treffit ovat aina riski, toinen ei välttämättä ole laisinkaan sellainen kuin kuvitteli.

Ja tämä riski on täysin molemminpuolinen.