Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksuaalinen yhteensopivuus on vaikea asia

Vierailija
29.08.2016 |

Olen eron jalkeen harrastanut seksia eri ikaisten, nakoisten ja varisten naisten kanssa. Moni nainen saa kanssani orgasmeja ja kehuu kuinka hyva rakastaja olen. Mutta itse en silti nauti niin paljoa kun etukateen ajattelin satunnaisista suhteista nauttivani. Muistan parikymppisena etta seksi oli aina huumaavaa ja vahan liian nopeaa :) Nykyaan tykkaan nauttia pidempaan mutta olen yllattynyt kuinka harvan naisen kanssa koen sellaisen nautinnollisen yhteyden. Ehka yksi kymmenesta treffaamastani naisesta on seksuaalisesti yhteensopiva. M44

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhalit sinne!

Vierailija
2/14 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen yhteensopivuuteen vaikuttaa todella paljon mys henkinen yhteensopivuus. Jos sarjatreffailet naisia ja asiat etenevät nopeasti seksiin, voi olla vaikea kohdata toinen ihminen syvemmällä tasolla. Parasta seksiä naisena olen saanut pitkäaikasien kumppanin kanssa, jolloin pelillä on myös keskinäisen luottamuksen ja rakkauden tunteet. Eli seksin "suorittaminen" nopealla aikataululla vaikeuttaa sitä yhteensopivuuden kehittymistä, ja sinulle jää käteen vain se suorittamisen tunne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen yhteensopivuuteen vaikuttaa todella paljon mys henkinen yhteensopivuus. Jos sarjatreffailet naisia ja asiat etenevät nopeasti seksiin, voi olla vaikea kohdata toinen ihminen syvemmällä tasolla. Parasta seksiä naisena olen saanut pitkäaikasien kumppanin kanssa, jolloin pelillä on myös keskinäisen luottamuksen ja rakkauden tunteet. Eli seksin "suorittaminen" nopealla aikataululla vaikeuttaa sitä yhteensopivuuden kehittymistä, ja sinulle jää käteen vain se suorittamisen tunne.

vaikka myos usein huonoita seksia on pitkassa parisuhteessa kun jauhetaan vain samaa kaavaa

Vierailija
4/14 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Less is more.

Vierailija
5/14 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei minuakaan näin 40v miehenä enää seksi kiinnosta niin paljon kun nuorempana. Suurinpiirtein kaikki on seksin saralla kokeiltu moneen kertaan niin juuri mikään ei enää edes yllätä. Lähes kaikki mahdollinen on jo koettu moneen kertaan mitä naisten suhteen voi kokea.

Vierailija
6/14 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei minuakaan näin 40v miehenä enää seksi kiinnosta niin paljon kun nuorempana. Suurinpiirtein kaikki on seksin saralla kokeiltu moneen kertaan niin juuri mikään ei enää edes yllätä. Lähes kaikki mahdollinen on jo koettu moneen kertaan mitä naisten suhteen voi kokea.

Minä taas olen 40-vuotias nainen ja väitän, että jokaisen kumppanin kanssa voi kokea sellaista, mitä kenenkään toisen kanssa ei. Se edellyttää kuitenkin intiimiä yhteyttä ja sitä, että tunteet ovat mukana seksissä. Jos keskittyy pelkästään asentoihin ja muihin "juttuihin" yunnekokemuksen sijasta niin nopeastihan ne alkavat toistaa itseään.

Vierailija
7/14 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon liki 5-kymppinen nainen ja srksi on mulle edelleen seikkailu. Mulla on rakasraja johon luotan yäysin ja jonka kanssa kaikkea voi kokeilla ainakin kerran. Uusia asentoja ja kulmia löytyy, suuseksiä oppii antamaan aina vain paremmin toista kuunnellen. Kun pistää mielikuvituksen kehiin ja kokeilee myös leluja niin taivas aukenee ja seksi on nautinto, jota ilman en todellakaan haluaisi olla.

Ap on oikeassa siinä, että kaikkien kanssa tämä ei olisi mahdollista. Kaiken pitää osua kohdilleen: kemian, luottamuksen ja samanlaisten ajatusten seksistä. Molempien pitää heittäytyä täysillä, antaa ja saada.

Vierailija
8/14 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin? Muna pimppiin!

Vierailija
9/14 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on sitä sama kastia kun mammat sanovat, että "meillä tehdään kaikkea". 

Vierailija
10/14 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken pitää osua kohdilleen: kemian, luottamuksen ja samanlaisten ajatusten seksistä. Molempien pitää heittäytyä täysillä, antaa ja saada.

En ole muunlaista seksiä koskaan harrastanut,eikä ole kiinnostanut. Ilman tunteita  ja tunnemyrskyjä aivoissa seksi on vain mekaanista ja yhtä tyhjän kanssa. Mutta kun aivokäyrät on samalla levelillä on seksi tai oikeammin rakastelu taivaallista. Kun siihen pääsi kiinni, ei siitä edusta ja nautinnosta ole suostunut tinkimään.

Vierailija
11/14 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole ongelma. Polyamoristen kanssa kun pyörii niin kaikki saa kaikkea. Kysykää vaikka seksologeilta.

Vierailija
12/14 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä yhteensopivuutta missään irtosuhteissa voi testata. Yhteensopivuus selviää vasta useiden kymmenien seksikertojen jälkeen, tai vasta vuosien jälkeen. Saattaa olla, että alussa naidaan päivittäin, ja seksi on hyvää, mutta viiden vuoden jälkeen toinen on puutteessa, kun toinen haluaa vain kerran kuussa. Myöskin laatu paranee ajan kuluessa, kun luottamus kasvaa, ja oppii tietämään mitä toinen haluaa. Ainoa asia irtosuhteessa, jonka voi testata, mahtuuko muna sisään, vai ei.

M46

Vierailija
13/14 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä yhteensopivuutta missään irtosuhteissa voi testata. Yhteensopivuus selviää vasta useiden kymmenien seksikertojen jälkeen, tai vasta vuosien jälkeen. Saattaa olla, että alussa naidaan päivittäin, ja seksi on hyvää, mutta viiden vuoden jälkeen toinen on puutteessa, kun toinen haluaa vain kerran kuussa. Myöskin laatu paranee ajan kuluessa, kun luottamus kasvaa, ja oppii tietämään mitä toinen haluaa. Ainoa asia irtosuhteessa, jonka voi testata, mahtuuko muna sisään, vai ei.

M46

Kyllä ihan ensimmäinenkin seksikerta voi olla huippuhyvä, olen sen itse kokenut ja mies oli samaa mieltä. 

N47

Vierailija
14/14 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löydät yhteensopivan niin miksi et pysy siinä? Miksi pitää käydä ne 9 muuta läpi? Tuohan on ihan järjetöntä touhua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi