Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exä kaivelee 10 vuotta vanhoja rakkauskirjeitä

Vierailija
03.03.2006 |

Joita siis olen hänelle kirjoittanut ja poimii niistä " parhaita paloja" tekstiviesteihin joita sitten lähettelee minulle. Aika ahdistavaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisestikään ex ei aio helpolla viestien lähettelyä lopettaa, mutta ehkä sinä voit lopettaa niiden vastaanottamisen. Kerro exälle, että tästedes lapseen liittyvät asiat hoidetaan puhelimitse, siis puhumalla, ja poista exän kaikki tekstarit lukematta. Sillä lailla ei tarvitsisi edes esittää, ettei hetkauta, kun et tietäisi viestien sisältöä, ne eivät tosiaankaan hetkauttaisi. Kaipa se aika pian lopettaisi.

Vierailija
2/7 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niissä jotain noloa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

exäni kanssa, ja kuinka en pidä lupauksiani. Hitto sentään, kuka OIKEASTI 15-vuotiaana tietää, mitä elämältään tahtoo?

Vierailija
4/7 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ahdisteleeko sinua ja haluaisi olla vielä kanssasi. Vetoaa siis siihen, että olet luvannut.

Voin kuvitella ahdistuksesi.

Vierailija
5/7 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vai ahdisteleeko sinua ja haluaisi olla vielä kanssasi. Vetoaa siis siihen, että olet luvannut.

Olen aika väsynyt tuohon exääni jo. :(

Vierailija
6/7 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankuttaa siitä että lapsen takia pitäisi olla hyvät välit, mutta se tarkoittaa hänen mielestään selvästi jotain muuta kuin minun mielestäni. ap

Vierailija
7/7 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiselvästi nyt keksinyt tavan " hallita" sinua. Kannattaa panna tuolle toiminnalle stoppi heti. Soitat hänelle ja snot että tuon on loputtava heti. Kerro että koet sen ahdisteluna ja ettet ole hänestä kiinnostunut. Jos ei vieläkään lopeta kerrot miehellesi. Exä hyvinkin todennäköisesti lopettaa kun huomaa ettet salannut asiaa mieheltäsi ja näin ei päässyt teidän suhteenne väliin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme