HELP! Auta minua keksimään hääpäivälahja miehelleni.
Hei!
Päässä lyö tyhjää isomman kerran. Haluaisin hankkia (tai tehdä?) jonkun hääpäivälahjan miehelleni meidän ensimmäisenä hääpäivänä. Oletteko itse antaneet jotain mikä on miellyttänyt kovasti tai tuleeko muuten hyviä ideoita mieleen?
Kiitos jo etukäteen.
Kommentit (18)
Persettä tai tilaat jotain seksileluja ym.
Annattekste oikeasti miehellenne hääpäivälahjaksi persettä? Mulla oli mielessä jotain hieman hienostuneempaa :D
:D Hakisin jotain vähän erilaisempaa... Mietin jotain ravintolalahjakorttia tai jotain mutta tuntuu niin tylsältä. Ap.
Syömään hyvään ravintolaan.
Teatteri, elokuvat, jalkapallopeli.
Pullo hyvää viskiä/konjakkia tms.
Suklaata, kakku, koti-illallinen.
Taskumatti (täynnä suosikkijuomaa). Niitä saa myös kaiverrettuna, mutta kaikki miehet eivät innostu kaiverruksista.
Sorsastuskausi alkoi niin osta sorsapilli.
Matka. Ihan sama onko kohde Tallinna, Tampere tai Lontoo. Kaikki ollut kivaa irtiottoa ja ihan kahdestaan.
Katsopa tuolta, jos tulis ideoita :) http://www.elamyslahjat.fi/?gclid=CJen96Ou5s4CFdUaGwodJXMGpw
Haulikko.
Vaikkei metsästäisi, niin silti haulikko on kiva kapine.
Savikiekkoja voisi ammuskella hän.
Urheiluvälineet? Esim. itse ostin miehelle urheilukellon. Ei ole mikään superurheilija, mutta tykkää kyllä seurata, ei varmaan olisi itse tullut ostettua.
Vierailija kirjoitti:
Urheiluvälineet? Esim. itse ostin miehelle urheilukellon. Ei ole mikään superurheilija, mutta tykkää kyllä seurata, ei varmaan olisi itse tullut ostettua.
Seurata siis omia tuloksiaan ja statistiikkaa, ei seurata urheilua telkkarista :D
Kiitos kaikille jo tosi hyvistä vinkeistä!
Mun mies on siinä mielessä hankala, että jos se jotain haluaa niin ostaa itse. Nuo Haikon kartanot ym voisivat olla hyviä ideoita!
Ap
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/H%C3%A4%C3%A4p%C3%A4ivien_nimitykset
Mä olen hankkinut lahjaksi aina jotain hääpäivä nimeen liittyvää. Eli 1. hääpäivä on paperihäät niin voisi olla joku kirja tms? Me ollaan menossa jo 16. Hauskoja lahjoja on tullut hankittua esim. Pitsihääpäivänä ostin miehelleni miesten pitsiset alushousut...
V & P
Kelpaa joka ukolle joka tilanteessa.