Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuunnelkaa kun Saara Aalto laulaa X Factorissa!

Vierailija
28.08.2016 |

Häntä ei valittu Euroviisuihin, vaan se yksi... jonka nimeä en muista. :(

Tämä kupliva, iloinen tyttö osaa laulaa!

Kommentit (916)

Vierailija
761/916 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi surullista että käytätte aikaanne haukkumalla yhtä ihmistä, miksei vaan voi antaa olla? Tämä on ihan sairasta, valitaan yksi ihminen maailmasta joka ei varmasti ole edes lahjattomin laulaja ja käydään joukolla kimppuun. Todella eläimellistä ja brutaalia. Eikö voi vaan kohauttaa olkiaan ja häipyä, mutta että päiväkausiksi jäädä jauhamaan samaa paskaa?

Halveksittavaa touhua, ei voi muuta sanoa. Ei ihme että Suomessa itsemurhatilastot on maailman suurimpia ja mielenterveysongelmat ja masennus kansantauteja. Täällä on niin hirveitä ihmisiä, meno kuin kivikaudella. Kateus ja toisten lyttääminen on kansanhuvi, kun muualla se on tsemppaus ja iloitseminen toisten puolesta. ap

Säkö puhut aina jokaikisesta ihmisesta vain ja ainoastaan positiivisia asioita? Et ikinä arvostele ketään? Oot varmaan ainoa laatuaan siinä tapauksessa.

Harmittaa että aloitin tämän ketjun. Tästä tuli herjausketju josta Saara voisi nostaa kunnianloukkaussyytteen. Eikö teillä ole kykyä asettua toisen asemaan? Sellainen asia minun lapsuudessani opetettiin heti pienestä pitäen, ja se on tärkeä taito. Toinen tärkeä opetus on tämä: kannattaa pistää turpansa kiinni, jos ei ole mitään kivaa sanottavaa.

Vierailija
762/916 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi sinun on niin vaikea hyväksyä, että joku on kanssasi eri mieltä?"  Sepä on oikein hyvä kysymys.

Btw, mikä oikeus sinulla on rajata Suomessa vallitsevaa mielipiteen ja sanan vapautta?

"Se on tässä ketjussa jo monta kertaa todettu."  Po: Sen olen tässä ketjussa jo monta kertaa todennut.

"Syy on mitä ilmeisemmin tässäkin ketjussa monta kertaa mainittu." Po: Syyn olen mitä ilmeisemmin tässäkin ketjussa monta kertaa maininnut.

"... en  itse kykene hänessä suuren esiintyjän karismaa vieläkään näkemään."  Valitan kyvyttömyyttäsi, jolla tuskin on kuitenkaan mitään merkitystä laulajan kannalta.

Ja lopuksi - muista ottaa lapio ja ämpäri mukaanhiekkalaatikolle. Läp läp. Tule hyvä kakku, älä tule paha kakku!

En rajoittanut sananvapauttasi vaan kyseenalaistin sen, ettet pysty muuhun kuin solvaamaan niitä, jotka ovat eri mieltä. Säälittävää räyhäämistä ihan joka sana.

Ai että sulla on keinot vähissä - ja argumentit lopussa. Ihan omalla tasollasi olet ja taidat myös kertoa Saara-fanien tasosta. Onko se Saara noin parka, että itku kurkussa pitää huudella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/916 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erilaiset mielipiteet ... heh. Tällä on 500 viestiä 5-7 tyypin jatkuvan floodauksen tuloksena, joissa sanotaan että Saara on teeskentelvä feikki joka ei tule menestymään vaikka on opetellut laulamaan teknisesti hyvin. Pitää olla aika sokea itselleen että väittää ettei moinen "mielipide" ei ole ihan vaan ja pelksätään ilkeämielistä panettelua. Nimittäin ihan kaikki tietää että yhtään ilkeämmin ei artistia voi "mielipiteellä" lyödä. Tekninen suorittaminen ei ole kehu, ei kantsi esittää viatonta, sehän on pahimman luokan mitätöimistä. 

Mistä tiedät, että 5-7 tyyppiä täällä Saaraa feikiksi kommentoi? Uskoisin itse, että on enemmän näitä kommentoijia. Tuo määrä taitaa olla joku oma päähänpinttymäsi.

Minä olen vastannut muutaman kerran ainoastaan niihin viesteihin, joissa väitetään, että johtuu kateudesta, epämusikaalisuudesta, kuuroudesta, junttiudesta ym. jos ei ole samaa mieltä kuin Saara-fanittajat. Ei mistään näistä minulla ainakaan, on ihan käsittömäntä edes esittää tällaista. Kannustan kaikkia, joista pidän, Saaran äänestä ja esiintymisestä en vaan pidä. Tekninen osaaminen on hänellä hyvä, mitään ilkeyttä ei ole siinä mielestäni, jos sanon, että en pidä äänen väristä tai esiintymisestä ja että minusta hänen esityksestään ei välity tunne.  Se on mielipide, ei mitätöimistä. Toivotaan, että hän oikeasti löytää itsensä artistina ja se tunne alkaa välittyä. 

597 on tykännyt tuosta ekasta kommentista. Jossa todetaan että karisma uupuu. Se ie ole 5-7 vaan 597.

Niinpä.. mutta tämän fanittajan mielestä yksi Katja-hullu on tehtaillut kaiken tai sitten 5-7 kiusaajan jengi. Ja jos on eri mieltä, pitäisi yrittää olla kuin Jeesus ja mennä pois hymisemästä negatiivista..

Vierailija
764/916 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi surullista että käytätte aikaanne haukkumalla yhtä ihmistä, miksei vaan voi antaa olla? Tämä on ihan sairasta, valitaan yksi ihminen maailmasta joka ei varmasti ole edes lahjattomin laulaja ja käydään joukolla kimppuun. Todella eläimellistä ja brutaalia. Eikö voi vaan kohauttaa olkiaan ja häipyä, mutta että päiväkausiksi jäädä jauhamaan samaa paskaa?

Halveksittavaa touhua, ei voi muuta sanoa. Ei ihme että Suomessa itsemurhatilastot on maailman suurimpia ja mielenterveysongelmat ja masennus kansantauteja. Täällä on niin hirveitä ihmisiä, meno kuin kivikaudella. Kateus ja toisten lyttääminen on kansanhuvi, kun muualla se on tsemppaus ja iloitseminen toisten puolesta. ap

Säkö puhut aina jokaikisesta ihmisesta vain ja ainoastaan positiivisia asioita? Et ikinä arvostele ketään? Oot varmaan ainoa laatuaan siinä tapauksessa.

Harmittaa että aloitin tämän ketjun. Tästä tuli herjausketju josta Saara voisi nostaa kunnianloukkaussyytteen. Eikö teillä ole kykyä asettua toisen asemaan? Sellainen asia minun lapsuudessani opetettiin heti pienestä pitäen, ja se on tärkeä taito. Toinen tärkeä opetus on tämä: kannattaa pistää turpansa kiinni, jos ei ole mitään kivaa sanottavaa.

Onko mielestäsi herjausta sanoa, että matalat äänialat kaipaavat lisäharjoitusta, teknisesti on ihan taitava mutta tulkinta ja esiintyminen tökkii? Rauhoituhan jo.

Vierailija
765/916 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olet herjannur ja solvannut monta päivää. Paula Koivuniemestä Mikael Saareen - joka rassukka vain sattui samaan kilpailuun. Jesse Kaikuranta sai osansa. Suunnilleen koko Suomen kansa.

Vierailija
766/916 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, että joku ei pidä tuosta naisesta, mutta 50 sivua haukkumista ja ties monetta päivää jo mennään. Huh, huh, onkohan teillä kaikki hyvin?

Muaki ihmetyttää, että pitää jatkuvasti jankuttaa tuosta teennäisyydestä. Jos ette pidä esityksestä, älkää katsoko. Niin helppoa se on. 

Itse en ole seurannu Saaraa aikaisemmin, joten katson tätä X Factor juttua ilman ennakkoasenteita. Esitys on ehdottomasti kilpailun paras tähän mennessä, muita en jaksanu edes katsoa loppuun asti. 

Ootko sä ikinä esittäny jotain kriittisiä mielipiteitä itse kenestäkään artistista tai muusta taiteilijasta tai julkisuuden henkilöstä tai kenestäkään? Jos olet, niin miksi muilla ei olis vastaavaa oikeutta?

Olen toki. Mutta en kirjoita siitä sivukaupalla jonnekkin keskustelupalstalle. Kyllä se on tullu jos selväksi, että moni pitää Saaran tyyliä teennäisenä. Riittää jo jankutus aiheesta. 

Vierailija
767/916 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin Saara Aaalto veti Chandelierin. 

En erityisemmin pidä biisistä, se on jotenkin niin raastava ja kontrasteiltaan repivä. MUTTA Saara toi tähän lauluun sävyjä. Etenkin kertosäkeiden välinen osa oli vahva; se tuli suoraan sielusta. TOSIN kertseissä Saara veti liiankin "täydellisesti", liian oppikirjamaisesti.

Mutta upeaa, että Saara Aaalto uskaltaa lähteä tekemään uraa ulkomaille!

P.S.

Saaran veto on nyt katsotuin kaikista X-Factor -esityksistä.

Vierailija
768/916 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erilaiset mielipiteet ... heh. Tällä on 500 viestiä 5-7 tyypin jatkuvan floodauksen tuloksena, joissa sanotaan että Saara on teeskentelvä feikki joka ei tule menestymään vaikka on opetellut laulamaan teknisesti hyvin. Pitää olla aika sokea itselleen että väittää ettei moinen "mielipide" ei ole ihan vaan ja pelksätään ilkeämielistä panettelua. Nimittäin ihan kaikki tietää että yhtään ilkeämmin ei artistia voi "mielipiteellä" lyödä. Tekninen suorittaminen ei ole kehu, ei kantsi esittää viatonta, sehän on pahimman luokan mitätöimistä. 

Mistä tiedät, että 5-7 tyyppiä täällä Saaraa feikiksi kommentoi? Uskoisin itse, että on enemmän näitä kommentoijia. Tuo määrä taitaa olla joku oma päähänpinttymäsi.

Minä olen vastannut muutaman kerran ainoastaan niihin viesteihin, joissa väitetään, että johtuu kateudesta, epämusikaalisuudesta, kuuroudesta, junttiudesta ym. jos ei ole samaa mieltä kuin Saara-fanittajat. Ei mistään näistä minulla ainakaan, on ihan käsittömäntä edes esittää tällaista. Kannustan kaikkia, joista pidän, Saaran äänestä ja esiintymisestä en vaan pidä. Tekninen osaaminen on hänellä hyvä, mitään ilkeyttä ei ole siinä mielestäni, jos sanon, että en pidä äänen väristä tai esiintymisestä ja että minusta hänen esityksestään ei välity tunne.  Se on mielipide, ei mitätöimistä. Toivotaan, että hän oikeasti löytää itsensä artistina ja se tunne alkaa välittyä. 

597 on tykännyt tuosta ekasta kommentista. Jossa todetaan että karisma uupuu. Se ie ole 5-7 vaan 597.

Niinpä.. mutta tämän fanittajan mielestä yksi Katja-hullu on tehtaillut kaiken tai sitten 5-7 kiusaajan jengi. Ja jos on eri mieltä, pitäisi yrittää olla kuin Jeesus ja mennä pois hymisemästä negatiivista..

Alapeukutuksista voi päätellä, että täällä on muutama, jolle Saaran menestys on todella vaikea asia. Olette säälittäviä. 

Ja eiku alapeukuttamaan. :D

Vierailija
769/916 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olet herjannur ja solvannut monta päivää. Paula Koivuniemestä Mikael Saareen - joka rassukka vain sattui samaan kilpailuun. Jesse Kaikuranta sai osansa. Suunnilleen koko Suomen kansa.

Ai? Olen sitten vissiin unissani kirjoitellut, kun hereillä ollessani en ole edes lukenut tuollaisia viestejä. Poliisi voi tulla vapaasti tutkimaan, onko koneeltani kirjoiteltu :D

Tämä on lähtenyt lapasesta, en minä jaksa näitä lukea. Pyydän vaan, lopettakaa.

Vierailija
770/916 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, että joku ei pidä tuosta naisesta, mutta 50 sivua haukkumista ja ties monetta päivää jo mennään. Huh, huh, onkohan teillä kaikki hyvin?

Muaki ihmetyttää, että pitää jatkuvasti jankuttaa tuosta teennäisyydestä. Jos ette pidä esityksestä, älkää katsoko. Niin helppoa se on. 

Itse en ole seurannu Saaraa aikaisemmin, joten katson tätä X Factor juttua ilman ennakkoasenteita. Esitys on ehdottomasti kilpailun paras tähän mennessä, muita en jaksanu edes katsoa loppuun asti. 

Ootko sä ikinä esittäny jotain kriittisiä mielipiteitä itse kenestäkään artistista tai muusta taiteilijasta tai julkisuuden henkilöstä tai kenestäkään? Jos olet, niin miksi muilla ei olis vastaavaa oikeutta?

Olen toki. Mutta en kirjoita siitä sivukaupalla jonnekkin keskustelupalstalle. Kyllä se on tullu jos selväksi, että moni pitää Saaran tyyliä teennäisenä. Riittää jo jankutus aiheesta. 

Luuletteko te Saara-fanit oikeasti, että yksi tai muutama kirjoittaja kirjoittaa sivukaupalla samaa asiaa? Niitä kirjoittajia on useita -> sivutolkulla keskustelua. Mitä "keskustelua" se olisi, jos saa vain kehua? Tai että ei saa kirjoittaa, kun joku toinen jo ehti kirjoittaa samasta asiasta? Etusivuilla olevat yli 600 yläpeukkua mm tälle kommentille "Mutta kun se karisma puuttuu. Niin se puuttuu. En kertakaikkiaan kykene katsomaan häntä. Tulee todella vaivaannuttava olo. Niin teennäinen että hampaisiin sattuu" kertovat jotain.

Vierailija
771/916 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tuo kateuskortti... ihmeellisesti tähän ketjuun on koko ajan tarvetta vetää suomalainen kateus, juntteus ja ilkeys, joita Saaran kannattajat eivät edusta vaan ne, jotka hänestä eivät pidä. Eikö se ole samalla tavalla toisten lyttäämistä?

mites se sinun oma aloituksesi? eikö siinä ollut mitään Sandhjan, euroviisuedustajaamme liittyvää dissausta. Jos itse toimisit niin kuin saarnaat, niin olisit jättänyt sen pois ja kirjoittanut vain Saaran esityksestä. 

Vierailija
772/916 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tumma on tyttö. Onkohan mamuverta? Tai mustalaista? Ei sovi edustamaan arjalaista suomea.

Vierailija
773/916 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on selvästi joku, jolla on jotain henkilökohtaista Saaraa vastaan. 

Ei minulla ainakaan ole mitään henkilökohtaista häntä vastaan, ihan typerää väittää niin, jos mielipide ei ole häntä ylistävä. 

100 kommenttia spämmiä kuinka Saara on feikki, teennäinen, manööverit kauheita kertoo jo pakkomielteestä, sinä et tykkää mitä sitten, luuletko että mielipiteesi merkitsee jotain? Muutama peppukipeä luuseri vauvafoorumilla ei kauheasti ketään hetkauta. Mutta jatkakaa spämmäämistänne.

.

Edustaako tämä Saara-fanin arkkityyppiä? Raivopää, joka ei kestä sitä, että joku ei innostu Saarasta. Hän on varma, että kyseessä on henkilökohtainen kauna ja kateus. Jokainen ei-fani on luuseri, jonka olisi paras pitää mielipide omana tietonaan.

Saara ei ole menestynyt tähän mennessä toivomallaan tavalla vaikka on myös kiertänyt Suomen ulkopuolella. Kritiikistä kannattaisi oppia eikä sitä voi tehdä, jos selittää sen aina itselleen kateudella.

Sinä teet tässä Saaran maineelle nyt lähinnä hallaa. Jos hän on niin hirvittävän hyvä ja lahjakas, hän kyllä pärjää ihan itse.

Vierailija
774/916 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että mistään ei näy, kuinka moni noista youtube-katsojista on Suomesta.

Vierailija
775/916 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saaraa on katsottu noin 200 000 kertaa enemmän kuin seuraavaksi suosituinta, hyvä Saara!

Varmaan siks, ku kaikki suomalaiset ihan villinä kattoo sitä.

Harmittaako?

Ihan oikein kaikille haukkujille. 

Tuskin ketään harmittaa, on vaan ihan fakta. Muita esityksiä kattoo lähinnä britit, mutta Saaran esitystä myös suomalaiset, joten saa enemmän katselukertoja.

Vierailija
776/916 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saaraa on katsottu noin 200 000 kertaa enemmän kuin seuraavaksi suosituinta, hyvä Saara!

Varmaan siks, ku kaikki suomalaiset ihan villinä kattoo sitä.

Harmittaako?

Ihan oikein kaikille haukkujille. 

Tuskin ketään harmittaa, on vaan ihan fakta. Muita esityksiä kattoo lähinnä britit, mutta Saaran esitystä myös suomalaiset, joten saa enemmän katselukertoja.

Nuo pimahtaneet fanit varmaan veivaa nyt 24/7 saadakseen luvut ylös...

Vierailija
777/916 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siintonen kirjoitti:

Aika tumma on tyttö. Onkohan mamuverta? Tai mustalaista? Ei sovi edustamaan arjalaista suomea.

Ööh mitä ihmettä? Miten tää nyt liittyy mihinkään? Sitäpaitsi suomalaiset eivät edes ole arjalaisia.

Alkuperäiset suomalaiset ovat aika paljon juuri Saaran näköisiä, jos vähän kulutat niitä aivonystyröitäsi niin ehkä keksit, mitä porukkaa siellä Lapissa on jo pidemmän aikaa asustellut.

Vierailija
778/916 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tuo kateuskortti... ihmeellisesti tähän ketjuun on koko ajan tarvetta vetää suomalainen kateus, juntteus ja ilkeys, joita Saaran kannattajat eivät edusta vaan ne, jotka hänestä eivät pidä. Eikö se ole samalla tavalla toisten lyttäämistä?

mites se sinun oma aloituksesi? eikö siinä ollut mitään Sandhjan, euroviisuedustajaamme liittyvää dissausta. Jos itse toimisit niin kuin saarnaat, niin olisit jättänyt sen pois ja kirjoittanut vain Saaran esityksestä. 

Sandhjan biisi ei ollut mieleeni ja en olisi häntä Euroviisuihin laittanut, ja kappas vaan, kuinkas siinä kävikään! Siinä on ensimmäinen ja ainoa kommenttini Sandhjasta.

No okei, vedetään kateus pois, tilalle ilkeys, viha, mikä muu? Mikä ajaa ihmisen pilkkaamaan toisen ihmisen persoonaa, asiaa jolla kukaan ei voi yhtään mitään. Jokainen on mikä on, eikä ketään voi mennä muuttamaan. Siinä kolmas, erittäin tärkeä opetus, jota jokainen tarvitsee elämässään. Voit muuttaa vain itseäsi!

Mitä enemmän jokin toisen ihmisen luonteenpiirre ärsyttää sinua, sitä lujemmin sielusi yrittää saada sinut kiinnittämään huomiosi tähän itseäsi heijastavaan kuvaan.

Älä koskaan yritä muuttaa jotakuta toista,

sillä hän vain kuvastaa sinua.

Tutki siis sisintäsi ja muuta itseäsi!

Vierailija
779/916 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on Suomessa tyhmää väkeä. ei voi muuta sanoa.

Vierailija
780/916 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sandhjan biisi ei ollut mieleeni ja en olisi häntä Euroviisuihin laittanut, ja kappas vaan, kuinkas siinä kävikään! Siinä on ensimmäinen ja ainoa kommenttini Sandhjasta.

No okei, vedetään kateus pois, tilalle ilkeys, viha, mikä muu? Mikä ajaa ihmisen pilkkaamaan toisen ihmisen persoonaa, asiaa jolla kukaan ei voi yhtään mitään. Jokainen on mikä on, eikä ketään voi mennä muuttamaan. Siinä kolmas, erittäin tärkeä opetus, jota jokainen tarvitsee elämässään. Voit muuttaa vain itseäsi!

Mitä enemmän jokin toisen ihmisen luonteenpiirre ärsyttää sinua, sitä lujemmin sielusi yrittää saada sinut kiinnittämään huomiosi tähän itseäsi heijastavaan kuvaan.

Älä koskaan yritä muuttaa jotakuta toista,

sillä hän vain kuvastaa sinua.

Tutki siis sisintäsi ja muuta itseäsi!

Esiintyminen ja stailaus yms on artistin ammattitaitoon liittyviä asioita, eivät persoona. Ei voi ryhtyä tuollaiselle alalle jos ei kestä kritiikkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi