Kuunnelkaa kun Saara Aalto laulaa X Factorissa!
Häntä ei valittu Euroviisuihin, vaan se yksi... jonka nimeä en muista. :(
Tämä kupliva, iloinen tyttö osaa laulaa!
Kommentit (916)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahahahahha vai paremmin kuin Sia!
Jollain on pahasti kuulossa vikaa :DSaaran äänikapasiteetti on paljon parempi kuin Sian, joka on kuin kopio Rihannasta. Saara osaa laulaa väreilevästi ja todella korkealta, toisin kuin Sia, eli kyllä, Saara on lahjakkaampi.
Sinun kuulossasi on todella pahasti vikaa.
Huom, en ole henkilö, jolle alunperin vastasit, mutta olen hänen kanssaan samaa mieltä. Vai parempi äänikapasiteetti? Sia nyt ei muistuta pätkääkään Rihannaa. Sia osaa laulaa korkealta. Mitä ihmettä tarkoitat väreilevyydellä? Hyvään laulutaitoon ei vaadita muuta kuin korkealta laulaminen vai?
Putsaa vaikut korvistasi. Sia on Rihannan kopio niin kuin moni muukin joka yrittää ratsastaa Rihannan jälkiä kuuluisuuteen.
Siinä teille Sia livenä esittämässä Rihannan kappaletta. Karmean kuuloista. Saara olisi laulanut tuon kauniisti. Saara on lahjakkaampi kuin Sia. Piste.
Uskotaan jo, sä et vaan tykkää Sia'sta. Minusta tuo versio kuulostaa hyvältä. Ei, se ei ole täydellinen, mutta silti kiinnostava. Mistä tiedät, kuinka Saara kyseisen kappaleen laulaisi? Onko hän koskaan esittänyt sitä?
Kova on hinku tytöllä parrasvaloihin.
Ei ole varmaan kohta enää yhtään kilpailua maailmassa, johon ei olisi osallistunut.
Jos ihminen on jo Sibelius-Akatemiasta valmistunut ja esiintynyt 20 vuotta ja ekasta kykykisasta on yhdeksän vuotta niin miten hän aina vaan uudestaan ja uudestaan polkee uudessa kilpailussa.
Ei Antti Tuiskukaam kierrä talentkisoja vaan luo uraa. Eikä ole edes kummoinen laulaja.
En ymmärrä ollenkaan tuota "Saaraa inhotaan koska niin kuuluu tehdä, niin kuuluu tehdä". Itselleni Saara on tähän asti ollut tuttu vain mediassa tiuhaan esiintyvänä nimenä, laulukilpailuista en ole ollut kiinnostunut. Briteissä esiintyminen oli jotain uutta, ja se sai katsomaan Saaran videoita (plus että flunssaisena ei paljon muutakaan jaksanut). Tein samoja huomioita kuin ilmeisen moni muukin.
Ja nyt sitten kyse onkin siitä, että pahojen ihmisten mielestä Saaraa kuuluu inhota. Jollakulla on nyt tähän asiaan pikkaisen turhan höyryävä intohimo.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen "Katja" jakaa inhoaan myös brittilehtien kommenttiosioissa, joissa selittää briteille, että Saara ymmärtäkää nyt inhota, Saara on luuseripaska. Etsikää "Katja" kommenteista.
http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-3762691/Been-X-Factor-hope…
Siis tuo koko artikkeli on kirjoitettu negatiivissavytteisesti. Miksi ammattilainen menee amatoorien kisaan (esittamaan amatooria)? Kylla tuolla kommenteissa muutkin kyselevat moista ja viittaavat hanen olevan pyrkyri. Ihan ymmarrettavista syista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahahahahha vai paremmin kuin Sia!
Jollain on pahasti kuulossa vikaa :DSaaran äänikapasiteetti on paljon parempi kuin Sian, joka on kuin kopio Rihannasta. Saara osaa laulaa väreilevästi ja todella korkealta, toisin kuin Sia, eli kyllä, Saara on lahjakkaampi.
Sinun kuulossasi on todella pahasti vikaa.
Huom, en ole henkilö, jolle alunperin vastasit, mutta olen hänen kanssaan samaa mieltä. Vai parempi äänikapasiteetti? Sia nyt ei muistuta pätkääkään Rihannaa. Sia osaa laulaa korkealta. Mitä ihmettä tarkoitat väreilevyydellä? Hyvään laulutaitoon ei vaadita muuta kuin korkealta laulaminen vai?
Putsaa vaikut korvistasi. Sia on Rihannan kopio niin kuin moni muukin joka yrittää ratsastaa Rihannan jälkiä kuuluisuuteen.
Siinä teille Sia livenä esittämässä Rihannan kappaletta. Karmean kuuloista. Saara olisi laulanut tuon kauniisti. Saara on lahjakkaampi kuin Sia. Piste.
Onko siellä joku pakkomielteinen 10-vuotias Saara- ja Rihannafani vai :D?
Ei, minä rakastan Sian kappaleita, mutta ymmärrän myös että se on konemusiikkia! Rakastan konemusiikkia, mutta laulutaidoilla ei ole mitään tekemistä konemusiikin kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa hienoa, jos Saara saisi tätä kautta ammattitaitoista ohjausta ja itseluottamusta. Luulen, että Suomessa saatu kova kritiikki, täpärät häviöt kisoissa yhdistettynä siihen, että tässä maassa "ammattilaiset" artistien taustalla on kertakaikkiaan kyvyttömiä, on johtanut siihen, ettei Saara ole kehittynyt esiintyjänä. Ikävä sanoa, mutta Ruotsissa Saara olisi jo puskettu kansainväliseksi tähdeksi tai ainakin tekemään uraa ammattilaulajana ulkomailla.
Jos Saara oppisi rentoutumaan, luottamaan itseensä, niin saisi vapautettua itsestään ulos sitä luonnollista, herkkää voimaa, jota hänellä selvästi on. Tsemppiä Saara!
niinpä niin...joka ainoan kisan kait idolsiista asti äynyt läpi mutta ei pärjännyt, ja syyhän se on tietysti värämielisissä tuomareissa, ja tyhmässä kansassa joka ei äänetänyt häntä, tai...missä tahansa muussa kuin artisitin omissa taidoissa, niinkö? Hän on ne mahikset käyny nyt aika pitkälle jo läpi. Jos ei kansa osta hänen levyjän tai ei tule tilauskia keikoile, tai keikkoja ei myydä täyteen, niin ei sitten vaan kertakaikkiaan löydä sitä omaa yleisöä. Elikkä se ura on on kokeiltu. mutta käyköön nyt läpi joka ainoan kisan minne otetaan ketä vaan, jos se saa hänet iloiseksi, ei se mua haittaa.
Britti x factoriin ei todellakaan oteta ketä tahansa ja etenkään kuka tahansa ei pääse jatkoon Simon Cowellin ylistyksen kera. Saara on jo nyt saavuttanut enemmän kuin yksikään suomalainen naispoppari koskaan ikinä.
ps. kansa äänesti Saaran Euroviisuedustajaksi, juorutoimittajat estivät mediaraadin muodossa valinnan sijoittamalla UMK:ssa viimeiseksi.
otetaan ihan kuka vaan. Sehän se kisan idea just on että etitään niitä jalokiviä jostain pystymetsästä, joita ei ole aiemmin huomattu. Näitä yrittäjistä sitten valitaan TELEVISIOLÄHETYKSEEN kiinnostavimmat, tai erikoisimmat (tosi huonot/naurettavat, tai tosi hyvät/erikoiset). koko kisan idea on että kuka tahansa saa tulla yrittämään. Tosin koska Saarallal ei ole britannian passia, hänet on täytynyt levy-yhtiön tai managerin suhteilla livauttaa tohon kisaan takaoven kautta. Tätä epäilinkin. Usan reality kisoihin tuskin pääsisi, vaikka sielläkin olen huomannut venäläisiä akobaatteja. Voice of..kisaan seulotaan ensin vidoenauhan perusteella parhaimmat lähetykseen.
Vierailija kirjoitti:
Sia on kirjoittanut rihannalle kappaleen diamonds ja muillekin artisteille tehnyt biisejä. Tehnyt pitemmän uran kuin rihanna, alussa musiikki oli erityylistä.
So? Se ei silti tarkoita, että Sialla olisi erityisen hyvä lauluääni tai että hän osaisi laulaa livenä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Saara on nimenomaan vapautunut viime vuosina, etenkin Merin löytymisen jälkeen. Hän ei todellakaan ole aina esiintynyt noin, vaan aiemmin vain seistä pönötti mikin takana. Muistan, kun jossain ohjelmassa sitä eleettömyyttä kritisoitiin, ja nyt hän sitten kuulemma eläytyykin liikaa! :'D Itse en tykännyt hänestä aiemmin, mutta tuon vapautumisen jälkeen hänestä on tullut yksi suosikeistani! Saara ei peittele jännitystään, mutta ei myöskään sitä, kuinka paljon hän haluaa menestyä. Suomessa tuo tyttö ei tule koskaan pärjäämään, hän on liian erilainen tänne: Kunnianhimoinen, täydellisyyteen pyrkivä ja työtä pelkäämätön. Siis kaikkea sitä, mitä suomalaiset vihaavat. Joku totesikin ketjun alkuosassa hyvin, että Saaraan ei osata samaistua, koska hän on "liian hyvä". Ei täällä saa haluta mainetta ja kunniaa, ei saa haluta täydellisyyttä, vaan pitää nöyrästi tehdä töitä hiljaisessa erämään mökissä ja odottaa, että joku löytää sieltä ja tie tähtiin alkaa. :'D
Mulle Saara on aina ollut hiomaton timantti. Hänellä ei ehkä ole mitenkään omaperäinen soundi, mutta taitoja sitten senkin edestä. Täällä vaan ei ole osattu tehdä hänelle mitään. Toivottavasti hän löytää tuota kautta hyvän taustatiimin ja pääsee tekemään sitä, missä on hyvä! Tsemppiä Saara, rakkikoirat louskuttaa, mutta antaa niiden tehdä niin ja keskity sinä taitojesi hiomiseen! <3
Minä pidän Saarasta paljon henkilönä. Samaistun häneen kovasti, koska olen itse aina pyrinyt ns. täydellisyyteen, ollut kova tekemään töitä jne. kuten hänkin. Minusta Saara on lahjakas ja toivon hänelle kaikkea hyvää elämässään. Kuuntelen paljon juuri sellaista musiikkigenreä, johon Saarakin identifioituu. Kaikesta tästä huolimatta, en välitä Saaran eiintymisistä. Ne eivät tunnu minulle vain tarpeeksi koskettavilta ja aidoilta. Sitä on hankala pukea sanoiksi.
Tämä keskusteluketju on ollut suurimmaksi osaksi asiallinen, joten ihmettelen mielipidettäsi tuosta "louskuttamisesta".
Jos suomen x-factoriin tulisi kilpailemaan joku britti, joka on valmistunut englannin korkeimmasta ja parhaasta musiikin korkeakoulusta, on julkaissut lukuisia levyjä ja kiertänyt maailmaa konsertoimassa, niin kyllähän se meitä suomalaisia vähintäänkin kummastuttaisi, monia ärsyttäisi.
Mielestäni tuo Saaran veto oli huikea esitys, itselläni tuli kyyneleet silmiin. Lauloi livenä, sopiva vertailukohta on sitten kuunnella Sian esitystä livenä. Voipi olla että jää itse Siakin kakkoseksi. Ja Simonin ilmeet oli huikeat, hän ei selvästi todellakaan odottanut tuollaista ääntä! Todellakin tuntuu, että suomalaiset vain lyttäävät lyttäämästä päästyään. Voi olla juu että Saaralla on jo liikaa yrittämistä, mutta niin varmasti olisi kenellä tahansa joka olisi tässä maassa koittanut tehdä mitä tahansa omaa juttuaan ja aina poljettaisiin maahan...
Toivottavasti hänelle ovet aukeavat ja saa oikeasti sellaisia kontakteja jotka voisivat auttaa eteenpäin. Ei hänestä tarvitse tulla mitään Rihannan veroista tähteä että olisi oikeasti menestynyt. Kansainvälisillä markkinoilla voit olla suht "pieni", mutta silti tienata järjettömät summat. Jos sitä menestystä nyt tuloilla halutaan mitata. EIköhän hänelle kuitenkin ole tärkeämpää tavoitella unelmaansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan me kyllä niin uskomattoman negatiivinen kansa. Jopa Simon Cowell, joka on menestynyt levytuottaja, kehuu Saaraa ja täällä suomalaiset haukkuu kun eihän nyt suomalainen VOI menestyä ja olla kunnianhimoinen. Meidänhän pitäisi kannustaa ja tukea, iloita Saaran puolesta! Mä ainakin toivotan onnea ja menestystä koko sydämestäni! Jos voittaa, niin aivan mahtavaa, jos ei niin ainakin mielettömän hieno yritys! Älä kuuntele näitä dissaajia vaan kuuntele esim niitä tuomareita siellä ja heitä jotka toivoo sulle menestystä!
Tämä oli kyllä niin hyvin sanottu, että enpä olisi osannut paremmin asiaa muotoilla! :) Näitä räksyttäjiä kyllä Suomesta löytyy, mutta nuo reaktiothan kuvaavat vain haukkujien omaa mentaliteettia. Mä olen suorastaan ylpeä siitä, että meiltä löytyy myös tällaista vähän kansainvälisempää meininkiä. Kuinka moni muu suomalainen laulaja olisi voinut taidoillaan vakuuttaa SIMON COWELLIN? Ehkä joku Alma, jolta löytyy myös soundia, mutta siihenpä se sitten jääkin.
Mutta kato kun Simon käytti sielä kehujen lopussa sitä kaikki kehut mitätöivää guidance sanaa. Normisuomalainen keskittyy vain ja yksinomaan niihin asioihin joille voi antaa negatiivisen merkityksen.
Kahden muun tuomarin täysin kaikilla tavoin positiiviset kommentit jätetään huomiotta ja keskitytään tuohon yhteen sanaan johon vielä lisätään roppakaupalla sellaista negaatiota, jota siinä lähtökohtaisesti ei ollut.
Nyt jonkun pitäisi vielä tulla ketjuun nillittämään, että Saara on liian läski ja tietysti kertomaan kuinka "minä kerran törmäsin siihen Huitsinvittulan ABC:n naisten vessassa ja se oli minulle tosi töykeä".
Pikaisen youtubekierroksen perusteella Saara voittaa teknisesti monet kappaletta coveroineet, mutta häviää esiintymisessä ja laulun luonnollisuudessa tai muuten vaan meiningissä muille tosi pahasti. X-factor tarkoittaa nimenomaan sitä, että pelkällä laululla ei tehdä tähteä, vaan siihen tarvitaan koko paketti ja jotain ekstraa päälle. Maailma on pullollaan teknisesti huippulahjakkaita laulajia, jotka eivät onnistu breikkaamaan, koska eivät ole taidoistaan huolimatta tähtimateriaalia. Monet näistä päätyvät taustalaulajiksi yms. Laulajan pitää olla ennen kaikkea symppis, tykättävä ja kiinnostava tyyppi, tai sitten ulkonäöltään teini-idoliainesta. Saaran persoona jakaa todella vahvasti mielipiteet, katsotaan pitävätkö britit symppiksenä tällaista ulkomailta julkisuutta kalastelemaan tullutta neitokaista. Tuskinpa. Pisteet toki rohkeudesta yrittää ja haaveiden sinnikkäästä tavoittelemisesta, mutta en usko sen riittävän. Sitä nuo kaikki muutkin tuolla tekevät. Laulutaito on vain se ponnistusalusta, perusvaatimus joka tarvitaan menestykseen, kun taas persoona, ulkonäkö, tarina yms. asiat on se, joka erottaa tuhansista muista yhtä taitavista.
Tässä esimerkki kykykilpailussa voittoon johtaneesta ensiesiintymisestä samalla kappaleella. Saara ja Kevin ovat molemmat kokeneita musiikkialan ammattilaisia, mutta esiintymisessä on silti huikea ero nimenomaan luonnollisuudessa ja tunnetilan luomisessa. Kevinin esitys ei tunnu teennäiseltä vaan koskettaa, kaveri laulaa sydämestä, siinä se isoin ero.
Onnea yritykseen Saaralle joka tapauksessa, pidän silti peukkuja.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan me kyllä niin uskomattoman negatiivinen kansa. Jopa Simon Cowell, joka on menestynyt levytuottaja, kehuu Saaraa ja täällä suomalaiset haukkuu kun eihän nyt suomalainen VOI menestyä ja olla kunnianhimoinen. Meidänhän pitäisi kannustaa ja tukea, iloita Saaran puolesta! Mä ainakin toivotan onnea ja menestystä koko sydämestäni! Jos voittaa, niin aivan mahtavaa, jos ei niin ainakin mielettömän hieno yritys! Älä kuuntele näitä dissaajia vaan kuuntele esim niitä tuomareita siellä ja heitä jotka toivoo sulle menestystä!
Kyllä täällä useampi ihminen on toivonut Saaralle hyvää, vaikka ei olekaan tykännyt hänen esityksestään. Minä mukaanlukien. Pitäisikö tykätä väkisin? Tykätä vain, koska on suomalainen?
Kesti kuunnella, muttei katsella. Lisäksi oli kyllä valinnut liian vaikean biisin itselleen. Ääni särkyi muutamassa kohdassa.
Samaa mieltä kuin moni muukin, se karisma ja räväkkyys puuttuu.
On oma taitonsa osata "ottaa yleisö" ja olla 100% läsnä laulun lyriikoissa. Ja osata aidosti koskettaa ihmisiä laulullaan (ja tämä ei nyt tarkoita sitä että menee kylmät väreet). Nuo taidot voi olla persoonassa valmiiksi, tai ne voi kehittyä elämänkokemuksen myötä. Mutta niitä on vaikea kouluttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa hienoa, jos Saara saisi tätä kautta ammattitaitoista ohjausta ja itseluottamusta. Luulen, että Suomessa saatu kova kritiikki, täpärät häviöt kisoissa yhdistettynä siihen, että tässä maassa "ammattilaiset" artistien taustalla on kertakaikkiaan kyvyttömiä, on johtanut siihen, ettei Saara ole kehittynyt esiintyjänä. Ikävä sanoa, mutta Ruotsissa Saara olisi jo puskettu kansainväliseksi tähdeksi tai ainakin tekemään uraa ammattilaulajana ulkomailla.
Jos Saara oppisi rentoutumaan, luottamaan itseensä, niin saisi vapautettua itsestään ulos sitä luonnollista, herkkää voimaa, jota hänellä selvästi on. Tsemppiä Saara!
niinpä niin...joka ainoan kisan kait idolsiista asti äynyt läpi mutta ei pärjännyt, ja syyhän se on tietysti värämielisissä tuomareissa, ja tyhmässä kansassa joka ei äänetänyt häntä, tai...missä tahansa muussa kuin artisitin omissa taidoissa, niinkö? Hän on ne mahikset käyny nyt aika pitkälle jo läpi. Jos ei kansa osta hänen levyjän tai ei tule tilauskia keikoile, tai keikkoja ei myydä täyteen, niin ei sitten vaan kertakaikkiaan löydä sitä omaa yleisöä. Elikkä se ura on on kokeiltu. mutta käyköön nyt läpi joka ainoan kisan minne otetaan ketä vaan, jos se saa hänet iloiseksi, ei se mua haittaa.
Britti x factoriin ei todellakaan oteta ketä tahansa ja etenkään kuka tahansa ei pääse jatkoon Simon Cowellin ylistyksen kera. Saara on jo nyt saavuttanut enemmän kuin yksikään suomalainen naispoppari koskaan ikinä.
ps. kansa äänesti Saaran Euroviisuedustajaksi, juorutoimittajat estivät mediaraadin muodossa valinnan sijoittamalla UMK:ssa viimeiseksi.
otetaan ihan kuka vaan. Sehän se kisan idea just on että etitään niitä jalokiviä jostain pystymetsästä, joita ei ole aiemmin huomattu. Näitä yrittäjistä sitten valitaan TELEVISIOLÄHETYKSEEN kiinnostavimmat, tai erikoisimmat (tosi huonot/naurettavat, tai tosi hyvät/erikoiset). koko kisan idea on että kuka tahansa saa tulla yrittämään. Tosin koska Saarallal ei ole britannian passia, hänet on täytynyt levy-yhtiön tai managerin suhteilla livauttaa tohon kisaan takaoven kautta. Tätä epäilinkin. Usan reality kisoihin tuskin pääsisi, vaikka sielläkin olen huomannut venäläisiä akobaatteja. Voice of..kisaan seulotaan ensin vidoenauhan perusteella parhaimmat lähetykseen.
Sä et tiedä mitään ja esität omia spekulaatioitasi jonain tietona. Mäkeen menee. Saara ei ole minkään levy-yhtiön listoilla. Otti itse selvää, että osallistumiseen ei vaaadita Briatannian kansalaisuutta. Jonotti tuhansien muiden kanssa koelauluun, läpäisi lukuisat karsintavaiheet aina vain suuremmille päättäjille ennen tv-tuomarien eteen pääsyä. Ei ollut vitsiehdokas, eikä siksi karsiutunut, nehän karsitaan tv-tuomarivaiheessa kaikki, vaan pääsi jatkoon kaikkien tuomarien ylistyksen saattelemana. Että miten meni toi kommenttisi noinniinkuin sun omasta mielestä?
Saara lauloi tosi hyvin ja esiintyi, esitys oli täydellinen. Simonin ilmeestä kuitenkin näki, että ei hullaantunut ja juurikin siksi, että nk.persoona puuttuu eikä varmasti tiedä, mitä tehdä teknisesti taitavalla laulajalla jonka ääni ei kuitenkaan resonoi kuten esim. Sialla.. En tiedä, tunnistaisinko Saaran ääntä radiosta?
Me Suomessa toki ajatellaan, että koekarsinnat ulkomaisessa talentissa on kova juttu mutta maailmalla on niin hemmetisti hyviä laulajia, että oikeasti sen persoonan pitää olla autenttinen ja erottua muista. Saara ei erotu persoonaltaan massasta mitenkään enkä ymmärrä, miksi hän ei voi tehdä uraa kuten joku Anu Hälvä tai esimerkiksi pyrkiä Broadwaylle musikaaleihin tai ääninäyttelijäksi. Ihan täydellinen Disney prinsessan ääni!
Saara ei edes vaikuta siltä, että tykkäisi naisista, en tiedä miksi ei tule yhtään gayviboja?? Ihan kummallinen tapaus persoonaltaan mutta ei kuitenkaan persoonallisella tavalla.
SILTI mä toivon Saaralle pelkkää hyvää ja todellakin toivon, että oon väärässä ja että se persoona löytyy ja tulee esiin. Celine Dionkin ja monet muut naisartistit ovat kypsyneet vasta vanhemmalla iällä ja luulen, että Saara on parhaimmillaan nelikymppisenä kun ääni saa väriä ja uskaltaa olla oma itsensä, mikä se sitten onkaan.
Talent-ohjelmiin en kyllä menisi, paitsi jos on valmis siihen, että persoona muokataan levy-yhtiön (ja Simonin) mielen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin videon tänään pari kertaa uudestaan. Joka kerta se kuulostaa yhä huonommalta. Äänestä puuttuu kaikki lämpö ja läsnäolo ja syvyys. Silloin kun pitäisi olla syvyyttä, menee huutamiseksi. Silloin kun pitäisi olla herkkyyttä menee teennäiseksi. Saara suorittaa laulua.
Ja sinä sentään olit ylä-koulussa koulun kuorossa ja käyt joka lauantai paikallisessa karaokebaarissa. Ja varmaan sun äitikin on aina sanonut, että sulla on absoluuttinen nuottikorva.
OHOH!NYT NOUSI SKANDAALI! Nyt vasta paljastui briteille että Saara onkin jo kokenut konkari näissä reality kisoissa. Hakee vaan julkisuutta pakkomieltenomaisesti. Jos vaan haluaisi laulaa, niin senhän hän voi tehdä ilman tv:täkin tai loputtomia kisoja. Tuli ilmi mitä hän hakee, julkisuutta vaan.Nyt on pakko noidenkin laittaa rajat sille, miten monta kertaa yksi kisailija saa osallistua uudestaan ja uudestaan noihin laulukisoihin. Hulluahan toi on jo!
p.s Saaraa itseään vastaan persoonanan mulla ei ole mitään pahaa sanottavaa.