Tauskilla ollut hyvännäköisiä naisia
Sanotaan Tauskista mitä vaan niin on noi sen exät aika hyvännäköisiä misuja kuitenkin. Alfa mikä alfa.
Kommentit (11)
Kauniit naiset tykkää jännämiehistä.
Vierailija kirjoitti:
Tauski on rikas ja komia mies.
http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Tauskin-velkahelvetti-Myin-asuntoni-…
Ei se eka vaimo nyt mikään kaunotar ollut, ihan tavis, mutta varmaan kunnollinen ja lapsista hyvin huolehtiva. Kauan se jaksoi...
Virpi on kaunis. Henna oudon näköinen, mutta vartalo ihan kymppi. Muista en niin tiedäkään. Eiköhän naiset ole ennemminkin julkkistauskin perään olleet, kuin itse Tauno Peltosen?
Kyllähän se Tauski komea on, vaikka muuten onkin vastenmielinen iljetys
Vierailija kirjoitti:
Ei se eka vaimo nyt mikään kaunotar ollut, ihan tavis, mutta varmaan kunnollinen ja lapsista hyvin huolehtiva. Kauan se jaksoi...
Virpi on kaunis. Henna oudon näköinen, mutta vartalo ihan kymppi. Muista en niin tiedäkään. Eiköhän naiset ole ennemminkin julkkistauskin perään olleet, kuin itse Tauno Peltosen?
Tauski on puhjennut kukkaan vanhemmiten. En se Hennakin muuten kaunis, vaikkei ehkä Virpille pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tauski on puhjennut kukkaan vanhemmiten. En se Hennakin muuten kaunis, vaikkei ehkä Virpille pärjää.
Musta Henna taas on Virpiä kauniimpi. Molemmat toki kauniita. Tauski ruma sisäisesti ja ulkosesti.
Tauski oli nuorena komea ja Sinä vain hitin aikaan luultiin, että hänestä tulee jotakin. Ei sitten vissiin kuitenkaan ollut tarpeeksi lahjakas tai sitten päänupista ei ollut siihen hommaan.
Todella kauniita, missityyppisiä exiä kyllä hänellä.Iättömän kauniita ja tyttömäisiä.
Virpi ja Henna muistuttavat ulkoisesti paljon toisiaan.
Niin valitettavasti juuri näin, mutta on hän aivan nimensä mukaisesti TAUNO ja käyttäytynyt kuin sellainen.
Omalla tavallaan se jännämies joka pieksee , siistii jotkut tykkää vähän aikaa.