Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisko mies joskus ajatella pidemmälle??

Vierailija
28.08.2016 |

Mä sanoin, että älä koske. Mutta ei, hän tahtoi väkisin laittaa pyykit kuivumaan, vaikka kielsin.

Kuivauskaappi oli n. puolillaan vaatteita, jotka pesin 40 asteessa, eli laitoin kuivumaan vähän päälle 40 asteeseen. Vaatteet olivat lähes kuivia, puolen tunnin päästä valmiita.

Mutta ei, miehen oli pakko tunkea juuri 60 asteessa pestystä koneellisesta puolet kaappiin kuivumaan, mutta lämpöä ei viitsi kauheesti lisätä kun siellä on ne 40 asteen vaatteet.

Nyt toinen puoli 60 asteisista vaatteista on märkänä pyykkikorissa odottamassa jotain paikkaa, mitä ei tämän päivän aikana tule, kun toi paviaani tunki kaapin täyteen eikä niistä kuiva enää mikään.

Lisäksi se laittoi vaatteet taas ryppyyn kuivamaan, jolloin ne näyttää ihan lattiaräteiltä kuivuttuaan. Mä suoristaisin vaatteeet jo valmiiksi kuivumaan laittaessa, niin ei tarvitse sitten enää ihmetellä, kun saa valmiiksi suoran kuivan vaatteen.

Sitten ollaan nokka solmussa, kun ei "apu" kelpaa. Ei tosta ole kuin haittaa ja lisää vaivaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen poikamies. Mun pyykinpesuvirheeni tänään oli liian voimakastuoksuinen huuhteluaine. En kyllä toista kertaa tuota laita. Menee varmaan haju päähän kun kömmin lakanoiden väliin.

Vierailija
2/4 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen poikamies. Mun pyykinpesuvirheeni tänään oli liian voimakastuoksuinen huuhteluaine. En kyllä toista kertaa tuota laita. Menee varmaan haju päähän kun kömmin lakanoiden väliin.

Onneksi et tehnyt tuota virhettä parisuhteessa, sen jälkeen kun puoliso on kertonut että se huuhteluaine haisee hirveelle, älä käytä sitä. Mutta ei. Urpo vaan laittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pahvi pesee vaatteita 40 asteessa??

Vierailija
4/4 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka pahvi pesee vaatteita 40 asteessa??

No mä pesin. Farkkuja, raitaverkkareita, tuulitakki ja muutama tekoaineinen rätti. 40 astetta, liikaa vai liian vähän? Suurimman osan pesen 60 asteessa. -ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi