Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskauden jälkeinen pullamaha

Vierailija
28.08.2016 |

Synnytyksestä 3,5 kuukautta ja maha se on vaan ja pysyy vaikka miten päin liikkuisi ja söisi. Imetän edelleen ja syön suhteellisen kevyesti, en ainakaan normaalia enempää mitä ennenkään ja olen aina ollut ihan hoikka.
Mahassa ei ole arpia, mutta hieman liikaa nahkaa on ja se näkyy kumartuessa ja istuessa. Maha on pehmeä ja etenkin tuo navasta alaspäin on pullataikinaa. Ymmärtääköhän kukaan mitä tarkoitan? Maha on kuin kohoamassa oleva pullataikina, pehmeä.

Kaikki kilot, joita raskaus toi, on poissa. Liikun päivittäin 3-10km kävellen. Kilot tippuivat ihan viikossa kahdessa synnytyksen jälkeen lähtöpainoon, mutta siitä alaspäin ei ole mennyt vaikka mitä tekisi. Ruokapäikirjaa pidän, mutta en ole havainnut järkyttävää napostelua tai muuta. Limuja tms en juo. Jumppaan 3-4 kertaa viikossa ja synnäriltä saakka olen tehnyt lantionpohjanlihaksia.

Edellisen raskauden jälkeen paino tippui lähtöpainoon noin viikossa ja tasaisesti laski vielä noin viisi kiloa alle sen ja olin erittäin tyytyväinen. Silloin en edes "laihduttanut" vaan paino todella tippui itsestään, söin jopa herkkuja. Nyt yritän ja yritän ja pullamaha on ja pysyy ja harmittaa niin paljon, että ei järkeä.

Kanssasisaret, kaikki neuvot tarpeen! Mitä tekisin, jotta saan mahasta sen pullataikinan pois?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens kesänä se on jo pois :) aika auttaa!

T. Toinen pullamaha (vauva 2 viikkoa)

Vierailija
2/4 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti?

Silti mietityttää miksi nyt lähtee maha ja kilot niin vaikeasti kun viimeksi meni ihan heittämällä? Ainoa ero että nyt vauva suostuu syömään vain rintaa, viimeksi imetin ja lisäksi pumppasivat ja vauva söi siis välillä rinnasta ja välillä pullosta. Tuskin tällä merkitystä on. Syön samalla tavalla kuin viimeksikin, liikun samalla tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on :-(

Vierailija
4/4 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella, että olen ainoa, jolla tällaista pulmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi