Jos saan joskus tyttöystävän niin en päästä koskaan irti
Olen tällainen kunnollinen ja kiltti mies ja aion rakastaa tulevaa tyty-ydeäni oikein kunnolla, enkä koskaan päästä irti. Tuon aamukahvit vuoteeseen ja teen kotityöt ja vien roskat ulos. Aion olla oikein mallikelpoinen mies. Juuri sellainen millaisesta te naiset olette aina puhuneet haluavanne. Avaan ovet ja puhun ja pussaan.
M43
Kommentit (25)
Takertuva ja mustasukkainen hullu jo ennenkuin oot tyttistä löytänyt.. Pelkällä miellyttämisenhalulla et voi elää läpi elämän. Terveessä parisuhteessa ollaan omia itsejä. Sitä sun pitää opetella joskus jopa useamman suhteen kautta ennenkuin löydät todellisen onnen.
Vierailija kirjoitti:
Olen tällainen kunnollinen ja kiltti mies ja aion rakastaa tulevaa tyty-ydeäni oikein kunnolla, enkä koskaan päästä irti. Tuon aamukahvit vuoteeseen ja teen kotityöt ja vien roskat ulos. Aion olla oikein mallikelpoinen mies. Juuri sellainen millaisesta te naiset olette aina puhuneet haluavanne. Avaan ovet ja puhun ja pussaan.
M43
Kuulostat ihan mun mieheltäni. Hän toimii noin, en aio päästää irti .
Se jättää kyllä tuommoisen sian kovin äkkiä.
Tuolla asenteella ja käytöksellä valitettavasti ajat tyty-yden takuuvarmasti pois.
Terve itsevarmuus ja muista riippumattomuus on viehättävää, takertuminen ja ylitsepursuava jumalointi luotaantyöntävää.
Ei pelkoa, tuskin löydät "tyty-ydeä".
Ihanaa. Minä voin sitten pedata sängyn ja kuunnella juttujasi. Matkustaa yhdessä ja korjata takkisi vetoketju.
Lupaan olla valittamatta ja arvostaa kunnollisuuttasi.
En tykkäis tuollaisesta miehestä.
Sellainen toisen "palvominen" ja "palveleminen" on oikeasti siitä kohteesta nöyryyttävää ja kiusallista.
Mitä jos vain kohtelisit sitä naisystävääsi kuin ihmistä?
Ajattele että hän on ihminen, ei mikään sinun nukke, kissa tai lelusi!
Heti täällä on ämmät kitisemässä! Jännämiehet kelpaa kyllä mutta ap:n kaltainen kunnollinen mies "ajaa pois"?
Täällä yksi vapaa tyty-yh, joka haluaisi aamukahvipalvelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M43Kuulostat ihan mun mieheltäni. Hän toimii noin, en aio päästää irti .
Räpyttele silmiäsi nopeaan, jos tarvitset viranomais-apua....
Kuulostaa todella hyvältä! Toivottavasti löydät arvoisesi tyttöystävän.
Vierailija kirjoitti:
En tykkäis tuollaisesta miehestä.
Sellainen toisen "palvominen" ja "palveleminen" on oikeasti siitä kohteesta nöyryyttävää ja kiusallista.
Mitä jos vain kohtelisit sitä naisystävääsi kuin ihmistä?
Ajattele että hän on ihminen, ei mikään sinun nukke, kissa tai lelusi!
Kyllä mulle ainakin kelpaisi kotitöitä tekevä mies! Ja kaikki muukin olis vain extraa siihen päälle. Kuulostaa kyllä hyvältä mun korvaan, jos on totta.
Vierailija kirjoitti:
Takertuva ja mustasukkainen hullu jo ennenkuin oot tyttistä löytänyt.. Pelkällä miellyttämisenhalulla et voi elää läpi elämän. Terveessä parisuhteessa ollaan omia itsejä. Sitä sun pitää opetella joskus jopa useamman suhteen kautta ennenkuin löydät todellisen onnen.
Joo hämäsi aapeen aloitus "aion pitää kiinni", mutta käytännössähän ap selvitti sen kiinnipitämisen olevan normaalia huomioimista. Hienoa homma.
Usein juuri se, ettei arjessa jaa vastuuta kaataa suhteen.
Väkisinhän ei voi pitää, mutta voi antaa mahdollisuuden olla.
Vierailija kirjoitti:
Heti täällä on ämmät kitisemässä! Jännämiehet kelpaa kyllä mutta ap:n kaltainen kunnollinen mies "ajaa pois"?
Ei toisen jalustalle nosto ja epäterve palvonta kenestäkään kunnon miestä tee. Tässä asetelmassa on jotain pelottavan ahdistavaa jopa tukahduttavaa. Odottaisi milloin ensimmäinen rankaisu tulisi , tyyliin- minä teen eteesi kaiken ja sinä kehtaat käyttäytyä noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toisen jalustalle nosto ja epäterve palvonta kenestäkään kunnon miestä tee. Tässä asetelmassa on jotain pelottavan ahdistavaa jopa tukahduttavaa. Odottaisi milloin ensimmäinen rankaisu tulisi , tyyliin- minä teen eteesi kaiken ja sinä kehtaat käyttäytyä noin.
Eihän tuossa niin sanottu. Onko se nyt jalustalle nostamista, jos lupaa tehdä kotitöitä ja puhua ja pussatakin vielä. Eikös niin kuulukin tehdä? Siis molemmin puolin. Minä ainakin toivon mieheltä tätä juuri.
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi vapaa tyty-yh, joka haluaisi aamukahvipalvelua.
tyrkky-yhhh...
Rakastaa tulevaa mitä?