Miten nauttia seksistä / saada kerta/satunnaissuhteessa? Onko "noloa" tyydyttää itse itsensä?
Nyt kun joutunut siihen maailman ettei ole sitä pitkäaikaista puolisoa jonka kanssa tyydyttyi ja tiesi kumpikin miten kaikki toimii, niin miten nyt sitten satunnaissuhteessa?
Se tiesi miten mut saa kiihottumaan (hidas hellä hyväily ja herättely ja itse saan olla uninen ennen kuin lähden mukaan touhuun) ja miten mua hyväillään jotta saan.
Mutta tietty nyt satunnaissuhteissa on oltava aktiivisempi (ja haluankin olla erilainen kuin tuon vanhan kanssa joka ei ihmisenä kiihottanut mua yhtään ja vuosi-vuosikaudet seksi oli sitä että fantasioin muita juttuja koko ajan).
Mutta ongelma on nyt se etten saa näissä kertapanoissa. JOtta saisin se vaatisi
- yhdynnässä vaikeaa, mutta tietyssä asennossa lähetyssaarnaajaassa, jos saan ollaa tavallaan paikoillaan tarpeeksi pitkään ja vain emättimellä tietyllä tapaa puristella, ja rentoutua tarpeeksi pitkään, onnistuu joskus. Mutta enhän voi vieraan ihmisen kanssa olla niin pitkään ns. liikkumatta.
- tai mies hyväilee klitorista käsin (en edes tykkää suuseksistä enkä oikein saa siinäkään) tietyllä tapaa mutta tätä kaikki osaa / tajua /osaa oikein vaikka yrittäisi kädestä pitäen näyttää, ja jos joku meinaakin osata niin en osaa rentoutua sittne kuitenkaan tarpeeksi
No sitten jos siinä yhdynnän aikana / tiimellyksessä tyydyttää itse itsensä niin onko se jotenkin noloa vai mitä? Yksi ei sen jälkeen enää ottanut yhteyttä. Yksi kysyi suoraan että ai oma sormi parempi. MItä hittoa luulisi että oisivat tyytyväisiä, kunnon pano jne. eikä tartte edes hommaa hoitaa.
Kondomi on yksi hidaste näköjään kun ei miehillä näköjään seiso ihan niin kovana sen kanssa mitä olen tottunut.
PItäiskö unohtaa koko suhteet, vai hyväksyä että ei saa... vaikea sitä on juurta jaksaen toiselle selittääkään eikä ihan uudelle tuttavuudelle välttämättä viitsi jos haluaa tehdä vaikutuksen.
Mutta oishan se ihana kun löytyisi joku "friend with benefits" tms. joka jaksaisi mua hyväillä hiljaa ja hitaasti...
Kommentit (18)
Edellinen vielä lisäilee että kondomi on epämiellyttävä asia meille miehille, mutta kannattaa käyttää. Et voi koskaan tietää mitä se fwb tekee muuten vapaa-ajallaan. Halpa, mutta epämiellyttävä henkivakuutus.
Vierailija kirjoitti:
Lisää omaakin kiihotusta, kun nainen hoitelee itseään.
Näin mäkin kuvittelisin, mutta...??
Ap
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun joutunut siihen maailman ettei ole sitä pitkäaikaista puolisoa jonka kanssa tyydyttyi ja tiesi kumpikin miten kaikki toimii, niin miten nyt sitten satunnaissuhteessa?
Se tiesi miten mut saa kiihottumaan (hidas hellä hyväily ja herättely ja itse saan olla uninen ennen kuin lähden mukaan touhuun) ja miten mua hyväillään jotta saan.Mutta tietty nyt satunnaissuhteissa on oltava aktiivisempi (ja haluankin olla erilainen kuin tuon vanhan kanssa joka ei ihmisenä kiihottanut mua yhtään ja vuosi-vuosikaudet seksi oli sitä että fantasioin muita juttuja koko ajan).
- yhdynnässä vaikeaa, mutta tietyssä asennossa lähetyssaarnaajaassa, jos saan ollaa tavallaan paikoillaan tarpeeksi pitkään ja vain emättimellä tietyllä tapaa puristella, ja rentoutua tarpeeksi pitkään, onnistuu joskus. Mutta enhän voi vieraan ihmisen kanssa olla niin pitkään ns. liikkumatta.
- tai mies hyväilee klitorista käsin (en edes tykkää suuseksistä enkä oikein saa siinäkään) tietyllä tapaa mutta tätä kaikki osaa / tajua /osaa oikein vaikka yrittäisi kädestä pitäen näyttää, ja jos joku meinaakin osata niin en osaa rentoutua sittne kuitenkaan tarpeeksiNo sitten jos siinä yhdynnän aikana / tiimellyksessä tyydyttää itse itsensä niin onko se jotenkin noloa vai mitä? Yksi ei sen jälkeen enää ottanut yhteyttä. Yksi kysyi suoraan että ai oma sormi parempi. MItä hittoa luulisi että oisivat tyytyväisiä, kunnon pano jne. eikä tartte edes hommaa hoitaa.
Kondomi on yksi hidaste näköjään kun ei miehillä näköjään seiso ihan niin kovana sen kanssa mitä olen tottunut.
PItäiskö unohtaa koko suhteet, vai hyväksyä että ei saa... vaikea sitä on juurta jaksaen toiselle selittääkään eikä ihan uudelle tuttavuudelle välttämättä viitsi jos haluaa tehdä vaikutuksen.
Mutta oishan se ihana kun löytyisi joku "friend with benefits" tms. joka jaksaisi mua hyväillä hiljaa ja hitaasti...
Miksei voisi olla paikallaan ja puristella? Kyllä se tuntuu hyvältä molemmista. Harva nainen saa yhdynnässä. Suurin osa tarvitsee sormia/lelua avuksi ja kaikki ei saa edes silloin.
Mikäpä olisi parempaa kuin hiljainen viipyilevän kiduttava hyväily.
m42
Erityisesti yhden illan jutuissa jokainen on kyllä vastuussa omasta orgasmistaan. Jos sinulla on vain tietyt pienet liikkeet (tai liikkumattomuus) joka tuo orgasmin, niin olisiko ihan itsetyydytys vaihtoehto ilman sitä miestä siinä tiellä. Tai jos kaipaat oikeasti läheisyyttä ja munaa, niin sitten ole suora siinä mitä haluat ja kaipaat. En ymmärrä ollenkaan naisia jotka suostuvat yhden illan juttuihin, mutta eivät saa otettua mitä haluavat Annetaan, mutta ei osata vaatia mitään itselle.
Minä en ymmärrä lainkaan satunnaissuhteita. Ja jotta ette luule siveydensipuliksi, niin olen kokeillut kaksi kertaa. Sanon syvällä vakaumusella, että oma käsi oman peiton alla omassa rauhassa on sata kertaa tyydyttävämpi, lisäksi se on vaivaton ja vaaraton vaihtoehto. Hyvä pitkäaikainen suhde, jossa on tunteita molemmin puolin, on paras, mutta oma käsi on seuraava. Noh, en tyrkytä kaikille samaa mallia, ehkä joku oikeasti nauttii satunnaispanoista. Mutta uskallan epäillä, että lisäkseni aika moni muukaan nainen ei saa niistä muuta kuin pahan mielen ja ehkä vielä kaupan päälle taudin ja/tai huonon maineen.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä lainkaan satunnaissuhteita. Ja jotta ette luule siveydensipuliksi, niin olen kokeillut kaksi kertaa. Sanon syvällä vakaumusella, että oma käsi oman peiton alla omassa rauhassa on sata kertaa tyydyttävämpi, lisäksi se on vaivaton ja vaaraton vaihtoehto. Hyvä pitkäaikainen suhde, jossa on tunteita molemmin puolin, on paras, mutta oma käsi on seuraava. Noh, en tyrkytä kaikille samaa mallia, ehkä joku oikeasti nauttii satunnaispanoista. Mutta uskallan epäillä, että lisäkseni aika moni muukaan nainen ei saa niistä muuta kuin pahan mielen ja ehkä vielä kaupan päälle taudin ja/tai huonon maineen.
Olen täysin samaa mieltä kanssasi! Ja kun useimmat naiset eivät saa helposti tyydytystä, niin seksi tuntuu olevan vain enemmän miehelle antamista ja huomion ja hyväksynnän hakemista. Muistan joskus lukeneeni täältä av-palstalta, että joku mies oli yhden illan panossa törmännyt naiseen, joka oli naputellut puhelinta siinä aktin aikana! Eri asia jos nainen todella saa tyydytyksen ja olo on jälkikäteen tyytyväinen, epäilen niitä vain todellisuudessa olevan hyvin harvassa.
Nro 6
Ihan ok auttaa itseään muun touhun mukana. Jos jonkun miehen ego ei sitä kestä niin olkoon.
Suosittelen kuitenkin myös sitä että koitat neuvoa miestä. On meitä sellaisiakin, joita kiinnostaa toisen tyydyttäminen vaikka se tarkottaisi paikallaanoloa tai pientä paneutumista toisen sytyttäviin kosketuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tiesi miten mut saa kiihottumaan (hidas hellä hyväily ja herättely ja itse saan olla uninen ennen kuin lähden mukaan touhuun) ja miten mua hyväillään jotta saan.Mutta tietty nyt satunnaissuhteissa on oltava aktiivisempi (ja haluankin olla erilainen kuin tuon vanhan kanssa joka ei ihmisenä kiihottanut mua yhtään ja vuosi-vuosikaudet seksi oli sitä että fantasioin muita juttuja koko ajan).
- tai mies hyväilee klitorista käsin (en edes tykkää suuseksistä enkä oikein saa siinäkään) tietyllä tapaa mutta tätä kaikki osaa / tajua /osaa oikein vaikka yrittäisi kädestä pitäen näyttää, ja jos joku meinaakin osata niin en osaa rentoutua sittne kuitenkaan tarpeeksiNo sitten jos siinä yhdynnän aikana / tiimellyksessä tyydyttää itse itsensä niin onko se jotenkin noloa vai mitä? Yksi ei sen jälkeen enää ottanut yhteyttä. Yksi kysyi suoraan että ai oma sormi parempi. MItä hittoa luulisi että oisivat tyytyväisiä, kunnon pano jne. eikä tartte edes hommaa hoitaa.
Miksei voisi olla paikallaan ja puristella? Kyllä se tuntuu hyvältä molemmista. Harva nainen saa yhdynnässä. Suurin osa tarvitsee sormia/lelua avuksi ja kaikki ei saa edes silloin.
Mikäpä olisi parempaa kuin hiljainen viipyilevän kiduttava hyväily.m42
Koska pelkään jos ole ns. paikallaan vähänkin aikaa että mua pidetään "lahnana".
Tiedän että ex piti mua varmaan semmoisena / valitti joskus tms., no se on toinen tarina miksei hänen kanssa edes yleensä kauheasti viime aikoina etenkään kiinnostanut muuta kuin sulkea silmät ja olla omassa fantasiamaailmassa.
Mutta nyt mulla on jotenkin tarve todistaa itselleni ja koko maailmalle että en ole lahna, epäseksikäs tai epäseksuaalinen. (ETenkni kun on käynyt esille että ex on varsinkn kännissä ollessaan kirjoitellut minusta yhteisille tutuille juttuja miten kylmä olen yms. meidän seksielämästä.... no en m kyllä aina olen niin kylmä ollut, tuntuu ikävältä.)
Eli en uskalla heti uuden tuttavuuden kanssa olla niin rennosti.
Ja se vaatisi kunnon lämmittelyn ja veisi yhdynnässä aikaakin. Ei niillä miehilläkään seiso edes niin kauaa kunnolla kovana (kai nekin jännittää ja kondomi häiritsee).
ap
Vierailija kirjoitti:
Erityisesti yhden illan jutuissa jokainen on kyllä vastuussa omasta orgasmistaan. Jos sinulla on vain tietyt pienet liikkeet (tai liikkumattomuus) joka tuo orgasmin, niin olisiko ihan itsetyydytys vaihtoehto ilman sitä miestä siinä tiellä. Tai jos kaipaat oikeasti läheisyyttä ja munaa, niin sitten ole suora siinä mitä haluat ja kaipaat. En ymmärrä ollenkaan naisia jotka suostuvat yhden illan juttuihin, mutta eivät saa otettua mitä haluavat Annetaan, mutta ei osata vaatia mitään itselle.
Kyllä mä vähän yritän näyttää / ohjata suoraan, mutta eihän kaikilla ole heti sitä oikeaa "otetta/tatsia". Ja /tai ei kehtaa odotella niin pitkään kuin tarttis, kun jännittääkin vielä... Johan niiden käsi väsyy.
En mä kehtaa uudelle tuttavuudelle heti alkaa sanelemaan suoraan että "hierot mua sitten vaikka 10 minuuttia tietyllä tapaa vaikka itku tulis". Eihän nekään esim. pakota mua ottamaan suihin tms.
Toki itsetyydytyskin on vaihtoehto / käytössä, mutta en tiedä pahentaako se vaan tätä kun siinä oppii taas saamaan orgasmin vaan tietyllä tapaa. (Joutunut sitä tehdä jo niin pitkään vielä aviossa ollessakin kun seksiä olin niin harvoin.) En tiedä pitäiskö se lopettaa kokonaan... :D mutta en taida pystyä.
En tiedä miksi mua haluttaa nykyään melkein koko ajan, kun ennen ei todellakaan näin usein...! JOstain luin muka että erotessa halut häviäisi monilla kokonaan pitkäksi aikaa, no ei todellakaan.
Itsetyydytys ei jotenkni sitten kuitenkaan tyydytä mua ihan täysin, vaan kaipaan myös sitä läheisyyttä, ja jopa sitä penistä näköjään sisällä vaikka en siitä varsinaista semmoista nautintoa saisikaan. Sitä täyttä tunnetta. JA etenkin sitä että rintoja hyväillään ja nuollaan ja suudellaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä kanssasi! Ja kun useimmat naiset eivät saa helposti tyydytystä, niin seksi tuntuu olevan vain enemmän miehelle antamista ja huomion ja hyväksynnän hakemista. Muistan joskus lukeneeni täältä av-palstalta, että joku mies oli yhden illan panossa törmännyt naiseen, joka oli naputellut puhelinta siinä aktin aikana! Eri asia jos nainen todella saa tyydytyksen ja olo on jälkikäteen tyytyväinen, epäilen niitä vain todellisuudessa olevan hyvin harvassa.
Nro 6
Todellakin niin samaa mieltä teidän molempien kans! Mä oon vielä niitä naisia, jotka saa orkun helposti yhdynnässä, mutta kaikenlaiset satunnaispanot ei anna mulle yhtikäs mitään. Tai no antaahan ne: pahan mielen ja morkkiksen.
6,7,8
en mä tiedä, jotenkin mä olen kyllä nauttinut. Olen saanut läheisyyttä, ihailua, hyväksyntää, suudelmia... jotain mitä en ole saanut pitkään aikaan. KOhottaahan se itsetuntoakin jos kokee että on jonkun mielestä haluttava.
Ja ainakin hetken aikaa on semmoinen hyvä täysi ja tyytyväinen olo (paitsi kun alkaa muistelemaan ja miettii koska ja mistä / keneltä saisi seuraavan kerran... :) )
Sitä paitsi mua kiinnostaa nyt toisaalta vähän kokeillakin erilaisia juttuja kun ollut niin pitkään saman miehen kanssa jonka kanssa alkanut olemaan nuorena. Nyt ennen kuin vakiinnun sitten taas kun joku "kunnon" mies löytyy.
Olen ollut niin pitkään niin kiltti ja hyvä ja kunnollinen, hoitanut vastuullisen työni ja kodin ja lapset ja ollut se järkevä fiksu aikuinen kun toinen on ollut ihan skitso mt-ongelmainen alkoholisti... Raja tulee vastaan minullakin olla aina niin hyvä kunnon ihminen. Pitää mullakin olla joku oma salainen elämä sen mitä lasten- ja kodinhoidolta pieniä vapaahetkiä saan.it
ap
Eikö se muka ole ihan perusjuttu, että laitetaan vähän öljyä ja hierotaan toisia käsillä hellänpuoleisesti? En ikinä lähtisi panohommiin satunnaisjutuissa. Naiset ovat aina ihan mielellään suostuneet pelkästään öljyhoitoon ja ovat halunneet lisää myöhemmin.
Siis mielellänihän minäkin ottaisin jonkun yhden "vakipanon" tietty, mutta ei nyt ole heti semmoista vielä ehtinyt löytää / ottaa / valita ... täytyy nyt kokeilla ja etsiä muutama vielä.
Miehet on aika hankalia lopulta pyydystää ja saada tapaamaan, aina on kiire tms. (Paitsi tietty niillä joita ei kiinnosta tavata ekan kahvillakäynnin jälkeen.)
ap
Olen nainen ja saanut kyllä orkkuja satunnaispanoissakin, koska minulla ei ole onneksi ollut niin suuria vaikeuksia tulla seksin aikana kuin monilla muilla naisilla tuntuisi olevan. Silti allekirjoitan, että seksi pitkäaikaisen kumppanin kanssa on tyydyttävämpää, kun ei tarvitse kortsun kanssa sählätä ja kumpikin tietää, mistä toinen tykkää, jne. Se on aina vähän arpapeliä, millainen kekkuli sieltä baarista kotiin lähtee - mitään nettideittejä en koskaan ole kokeillut, olen kai vähän turhan ujo sellaiseen. Helpompi mennä nousuhumalassa iskemään joku sillä hetkellä silmää miellyttävä tai mieltä kiihottava.
Ap, pointsit siitä, että yrität löytää uusia tapoja oman seksuaalisuutesi toteuttamiseen ja välttää sitä lahnaamista. Hyvä myös, että tiedostat, millä tapaa saat, jos seksikumppani vain siihen hommaan suostuu. Yhden yön säätöjenkin seasta saattaa löytyä niitä, jotka osaavat kuunnella, jos pyydät olemaan hetken paikoillaan tai jos näpräät itseäsi samalla. Aika harvaa miestä on loppujen lopuksi häirinnyt, mitä olen itse seksin lomassa tehnyt, kunhan ei tosiaan vaan retkota hiljaa niin, että toinen voisi yhtä hyvin hässiä raatoa.
Yritä rentoutua, äläkä jännitä turhaan sitä orgasmin saamista - itse en ainakaan tule, jos alan stressata, että "nyt pitäisi tulla". Onhan se seksi kivaa muutenkin, siis hyvän tuntuista, kiihottavaa, jne. :D Eläytyy vaan mukaan tilanteeseen ja ottaa siitä kaiken irti, saattaa saada jopa ihan eri tavalla kuin aiemmin!
Yhden yön juttujen taso vaihtelee laidasta laitaan ja jos joku ei ota enää sen jälkeen yhteyttä niin turha sitä on jäädä harmittelemaan. Nenä vaan rohkeasti kohti uusia seikkailuja.
Suosittelen btw kokeilemaan ratsastusta, sillä tapaa voi päättää itse tahdin ja tulla helpommin, kun jättää sen miehen välillä lahnaamaan sinne alle. :D
Joo yritin ratsastaakin mutta en pystynyt tekemään sitä siinä asennossa kuin olisi ollut hyvä kun ei se kalu ollut tarpeeksi iso / kova :D. (meinasi luiskahtaa pois)
(Ja sitten jos kovin ylipainoinen mies niin ei tee mieli ratsastaa.)
Tarttee siis jatkaa etsimistä kai... On vaan niin rasittavaa järjestää koko ajan aikaa treffata jossain kahvilla kun yli puolet tyypeistä ainakin on semmoisia että tietää heti ettei niitä haluaisi nähdä enää ikinä.
Hankalaa kun kaikki vähäinen järjestyvä vapaa-aika pitää kehitellä jonkun deittien ympärille ja säätää käykö niille ja millon käy.
(Baareissa käyntiä en juuri harrasta, en tykkää seksistä jos ei olla selvin päin, enkä jaksa riekkua yömyöhään baareissa pokaamassa idiootteja / toisaalta koen taas huonommuutta kun jossain hienommassa yökerhossa en ole niitä joita sieltä ekana isketään. Paitsi joku räkäkännissä oleva.)
ap
Vierailija kirjoitti:
(Baareissa käyntiä en juuri harrasta, en tykkää seksistä jos ei olla selvin päin, enkä jaksa riekkua yömyöhään baareissa pokaamassa idiootteja / toisaalta koen taas huonommuutta kun jossain hienommassa yökerhossa en ole niitä joita sieltä ekana isketään. Paitsi joku räkäkännissä oleva.)
ap
Voit olla silti se, joka ekana iskee. Kuorit kermat päältä heti alkuillasta.
Hei, olen mies 39 v ja eronnut neljä v uotta sitten. Itse en saa juuri mitään irti yhden yön jutuista joten suosittelen sinullekin että etsit jonkun kivan fwb kaverin. Siinä on tietyt riskit, jos toinen löytää uuden niin se on elämää, mutta jos kaveri ihastuu sinuun tai muuten kehittää tunteita niin se onkin jo vaikeampi juttu.
Mulla on ollut viime vuosina viisi tällaista kaveria ja neljä juttua päättyi siihen, että nainen olisi halunnut jotain mitä en tässä tilanteessa voinut antaa.