Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkääkö naiset?

Vierailija
28.08.2016 |

Jos miehellä on paksu terska.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kysymys

Vierailija
2/8 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt ei puhuta mistään normi 55 mm ympärysmitaltaan olevasta terskasta, vaan oikeasta herkkutatista, joka hankaa naisen kuin naisen vatsan sisäpintaa oikein huolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään pikkupoikien pajavasaroita, vaan miehen halkoa, joka hankaa naisten jalat veltoiksi.

Vierailija
4/8 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommonen 55mm ympärysmitta onkin about 18mm halkaisija eli aika monella löytyy sitä komeampi tatti.

Huvittavaa kun porukat kirjoittaa näitä "eix mun muna ookki mahtava" alotuksia ja sitten tekevät sen vielä päin vittua.

Vierailija
5/8 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää.

Vierailija
6/8 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomäöltään ainakin semmoinen on mun mielestä vastenmielinen. Lisäksi suihinotossakin hankala. Joten en tykkää.

Vierailija
7/8 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommonen 55mm ympärysmitta onkin about 18mm halkaisija eli aika monella löytyy sitä komeampi tatti.

Huvittavaa kun porukat kirjoittaa näitä "eix mun muna ookki mahtava" alotuksia ja sitten tekevät sen vielä päin vittua.

Etkö lukea osaa, sanoin että ei mikään normi 55 mm vaan oikea herkkutatti. Eli se on 65 mm ympärysmitaltaan ja vetänyt tähän mennessä jokaisen naisen silmä valkuaiselle ja suusta on kuulunut matalaa korinaa kielen roikkuessa suusta ulkona. Nainen, joka ei ole kokenut tuollaisen terskan hellää hankausta sisällään, ei kannata puhua mitään. Pituutta ei ole kuin vaivoin 19 cm. Ap

Vierailija
8/8 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh tosiaan tuo 65mm ympärysmitta tarkoittaa reilun 20mm halkaisijaa. On se sentään kuoretonta nakkia paksumpi, että kannattaa alottaa oma ketju vauvafoorumilla, johon voi itse kommentoida...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi