Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ruokaa aiot tehdä tänään? :)

Vierailija
28.08.2016 |

Kerroppa. Jos vaikka sais ite vinkkejä. :)

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Broilerin koipireisiä ja kesäkurpitsapastaa

Vierailija
42/63 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että minua sitten ärsyttää nämä kaikenmaailman kikherneet ja pinaattisörsselit ja karitsan sisäfileet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

42, miksi ihmeessä? Kateusko piinaa?

Vierailija
44/63 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

42, miksi ihmeessä? Kateusko piinaa?

Muotia on nyt syödä noita kaikenmaailman terveysruokia ja niitä siivittää yleensä tällaisissa ketjuissa myös lopussa joku vitun hymiö. Omaa "paremmuutta" oikein korostetaan kun päästään mainitsemaan vegaani/kasvisruokapainoitteisesta muotiruokavaliostaan sen vitun :)))) hymiön kera. Oks.

Vierailija
45/63 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muikku- kalakukko , keitetyt perunat ja tomaatti , kurkku sekä oman pihan salaatti.

Vierailija
46/63 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Quesadilloja pinaatti-valkopaputäytteellä, nautitaan salsan ja creme fraichen kanssa. :) Ihan sinkkuna itselleni kokkailen,

Vierailija
47/63 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pastavuoka, joka on vähän niin kuin makaronilaatikon ja cannelonien risteytys, on uunissa. Pitäisi hakea porkkanoita pihalta sen kaveriksi. Lounaaksi syötiin pakastemuusia ja kylmää makkaraa. Iltapalasta ei vielä mitään hajua.

Vierailija
48/63 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalapuikkoja tilli- kermaviilikastikkeen kera ja ranskalaisia.Kasviksena mikrotettua herne-maissi-paprikaa. pakastepitsaa teinille.Olen laiska kokki ja kipeänä.

Vierailija
49/63 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee merimiespihviä.

Vierailija
50/63 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että minua sitten ärsyttää nämä kaikenmaailman kikherneet ja pinaattisörsselit ja karitsan sisäfileet.

Harmi että sua ärsyttää mutta kun lapset ovat pahasti Viljalle allergisia niin Makaroonilaatikko tehdään kikhernepastaan. Gluteeniton ei käy.

Mutta pitänee vissiin myrkyttää lapset ettei av-mammalle tule paha mieli siitä että lykkää valmislihapullat mikroon

Vierailija
51/63 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitten yhtään mitään. Mulla on lepopäivä.

Mies meinaa grillata, seitania, kasviksia, sieniä, pottusia ja salaatteja pari kappaletta.

Vierailija
52/63 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihamureke laitan sisään herne maissi paprika pussin ( siis ei sitä pussia) keitän perunoita ja teenvihreän salaatin. Jälkkäriksi jäätelö tuutit ja kahvi.

Vierailija
53/63 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakkikeittoa ja itsetehtyjä sämpylöitä on meillä päivälliseksi. Lounasta ei ollut, kun nukuin yövuoron jälkeen, ja mies ei ollut laittanut mitään. Lapset on syöneet leipää ja mitä kaapista löytäneet.

Vierailija
54/63 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyisin mun tekee mieleni kaalilaatikkoa. Eilen paistoin siihen jauhelihan ja nyt pitäisi käydä tuon kaalinpään kimppuun ♨😊

Vierailija
55/63 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalapuikkoja tilli- kermaviilikastikkeen kera ja ranskalaisia.Kasviksena mikrotettua herne-maissi-paprikaa. pakastepitsaa teinille.Olen laiska kokki ja kipeänä.

Kuulostaa herkulliselta. Oletko kokeillut tätä?: http://api.orkla.satumaa.kone.io/mediabank/cache/products/6417805078808…

Vierailija
56/63 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burgundin pataa (ilman punaviiniä tosin), ja keitettyjä perunoita.

Vierailija
57/63 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamiainen syötiin vasta 11.30, runsas sellainen. Illalla eilen tehtyä Italianpataa, ihan siitä pussista, mutta jatkoin sitä wokkivihanneksilla, herkkusienillä ja tomaattilohkoilla.  Ei lapsia.

Vierailija
58/63 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihamureke laitan sisään herne maissi paprika pussin ( siis ei sitä pussia) keitän perunoita ja teenvihreän salaatin. Jälkkäriksi jäätelö tuutit ja kahvi.

Opetteletko sitte yhdys sanat?

Vierailija
59/63 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hengästyttää kun lukee muoden ruokalistoja. Siis oikeasti joissakin perheissä väännetään kolmekin lämmintä ateriaa päivässä, lisäksi välipalat ja iltapalat??

En kyllä itse jaksaisi, Meillä ei ole lapsia, siksi kai pääsee helpommalla kokkaamisella?

Vierailija
60/63 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uunilohta(sinappia, savujuuston makuista ruokakermaa), paahdettuja perunoita, kasvislisäke. Kolmas laihisviikko Sulamon avulla lähtee käyntiin. Sunnuntaisin pyrin syömään vähän paremmin kun on aikaa laitella sapuskoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi