Mitä ruokaa aiot tehdä tänään? :)
Kommentit (63)
Että minua sitten ärsyttää nämä kaikenmaailman kikherneet ja pinaattisörsselit ja karitsan sisäfileet.
42, miksi ihmeessä? Kateusko piinaa?
Vierailija kirjoitti:
42, miksi ihmeessä? Kateusko piinaa?
Muotia on nyt syödä noita kaikenmaailman terveysruokia ja niitä siivittää yleensä tällaisissa ketjuissa myös lopussa joku vitun hymiö. Omaa "paremmuutta" oikein korostetaan kun päästään mainitsemaan vegaani/kasvisruokapainoitteisesta muotiruokavaliostaan sen vitun :)))) hymiön kera. Oks.
Muikku- kalakukko , keitetyt perunat ja tomaatti , kurkku sekä oman pihan salaatti.
Quesadilloja pinaatti-valkopaputäytteellä, nautitaan salsan ja creme fraichen kanssa. :) Ihan sinkkuna itselleni kokkailen,
Pastavuoka, joka on vähän niin kuin makaronilaatikon ja cannelonien risteytys, on uunissa. Pitäisi hakea porkkanoita pihalta sen kaveriksi. Lounaaksi syötiin pakastemuusia ja kylmää makkaraa. Iltapalasta ei vielä mitään hajua.
Kalapuikkoja tilli- kermaviilikastikkeen kera ja ranskalaisia.Kasviksena mikrotettua herne-maissi-paprikaa. pakastepitsaa teinille.Olen laiska kokki ja kipeänä.
Vierailija kirjoitti:
Että minua sitten ärsyttää nämä kaikenmaailman kikherneet ja pinaattisörsselit ja karitsan sisäfileet.
Harmi että sua ärsyttää mutta kun lapset ovat pahasti Viljalle allergisia niin Makaroonilaatikko tehdään kikhernepastaan. Gluteeniton ei käy.
Mutta pitänee vissiin myrkyttää lapset ettei av-mammalle tule paha mieli siitä että lykkää valmislihapullat mikroon
En sitten yhtään mitään. Mulla on lepopäivä.
Mies meinaa grillata, seitania, kasviksia, sieniä, pottusia ja salaatteja pari kappaletta.
Lihamureke laitan sisään herne maissi paprika pussin ( siis ei sitä pussia) keitän perunoita ja teenvihreän salaatin. Jälkkäriksi jäätelö tuutit ja kahvi.
Nakkikeittoa ja itsetehtyjä sämpylöitä on meillä päivälliseksi. Lounasta ei ollut, kun nukuin yövuoron jälkeen, ja mies ei ollut laittanut mitään. Lapset on syöneet leipää ja mitä kaapista löytäneet.
Syksyisin mun tekee mieleni kaalilaatikkoa. Eilen paistoin siihen jauhelihan ja nyt pitäisi käydä tuon kaalinpään kimppuun ♨😊
Vierailija kirjoitti:
Kalapuikkoja tilli- kermaviilikastikkeen kera ja ranskalaisia.Kasviksena mikrotettua herne-maissi-paprikaa. pakastepitsaa teinille.Olen laiska kokki ja kipeänä.
Kuulostaa herkulliselta. Oletko kokeillut tätä?: http://api.orkla.satumaa.kone.io/mediabank/cache/products/6417805078808…
Burgundin pataa (ilman punaviiniä tosin), ja keitettyjä perunoita.
Aamiainen syötiin vasta 11.30, runsas sellainen. Illalla eilen tehtyä Italianpataa, ihan siitä pussista, mutta jatkoin sitä wokkivihanneksilla, herkkusienillä ja tomaattilohkoilla. Ei lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Lihamureke laitan sisään herne maissi paprika pussin ( siis ei sitä pussia) keitän perunoita ja teenvihreän salaatin. Jälkkäriksi jäätelö tuutit ja kahvi.
Opetteletko sitte yhdys sanat?
Ihan hengästyttää kun lukee muoden ruokalistoja. Siis oikeasti joissakin perheissä väännetään kolmekin lämmintä ateriaa päivässä, lisäksi välipalat ja iltapalat??
En kyllä itse jaksaisi, Meillä ei ole lapsia, siksi kai pääsee helpommalla kokkaamisella?
Uunilohta(sinappia, savujuuston makuista ruokakermaa), paahdettuja perunoita, kasvislisäke. Kolmas laihisviikko Sulamon avulla lähtee käyntiin. Sunnuntaisin pyrin syömään vähän paremmin kun on aikaa laitella sapuskoita.
Broilerin koipireisiä ja kesäkurpitsapastaa