Kuivashampoot
Saako jostain vielä kuivashampoota, mikä on ikäänkuin pulveria, jota sirotellaan päähän ja sitten harjataan? Löysin kaupoista vain spray-pullossa olevia aineita kuivashampoon nimellä. Vai onko ne yhtä hyviä?
Kommentit (12)
Mulla on kaapissa Four reasonsin siroteltava kuivashampoo, mutta pidän Herbinan suihkutettavasta paljon enemmän. Helppokäyttöisempi eikä pääse lorahtamaan liikaa.
Minä ostin muutama vuosi jotain kuivashampoota. Tuloksena oli aivan haperoksi kärähtäneet hiukset, jotka tippuivat päästä ja aivan punaiseksi karrelle palanut päänahka! Ei ikinä enää!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaapissa Four reasonsin siroteltava kuivashampoo, mutta pidän Herbinan suihkutettavasta paljon enemmän. Helppokäyttöisempi eikä pääse lorahtamaan liikaa.
Sinulla on hiuspuuteri. Four Reasonilla ei ole siroteltavaa kuivashampoota, on vain puuteri. Hiuspuuteri on yleensä voimakkaampi, siinä on enemmän pitoa kuin kuivashampoossa..
Saa, myydään hiuspuuterin nimellä.
Vanhassa purkissa lukee kyllä Dry Shampoo. Mut saako sitä hiuspuuteria ihan normaali kaupoista? Sittarista?
Ei ollut Sittarissa ja muita isoja kauppoja ei ole ihan lähellä. Kysyin myyjältä, niin ei ollut ikinä kuullukaan, oli kyllä aika nuori likka. Mistähän sitä saa?
Lushin kuivashampoo on kuin puuteria http://www.lush.fi/product/889/no-drought--kuivashampoo
Käytän välillä myös Lushin vartalopuutereita kuivashampoona. Sinänsä myös talkki voisi hyvin toimia samoin kuin kuivashampoo.
Vierailija kirjoitti:
Lushin kuivashampoo on kuin puuteria http://www.lush.fi/product/889/no-drought--kuivashampoo
Käytän välillä myös Lushin vartalopuutereita kuivashampoona. Sinänsä myös talkki voisi hyvin toimia samoin kuin kuivashampoo.
Kokeilin kerran hatapaissani talkkia kuivashampoon asemasta ja ei minulla ainakaan toiminut. Hiukset olivat todella sahkoiset, sita jauhetta oli vaikeaa saada pois paasta eika se antanut voluumia tai pitoa ollenkaan (tarvitsen noita, hiukseni ovat hennot).
Aitini kertoi minulle joskus etta joskus muinaisina aikoina kaytettiin jauhoja kuivashampoon tapaisesti. En kylla tieda, mitka jauhot tuohon tarkoitukseen sopisivat hyvin.
Perunajauho.
Mut se on valkoista, näkyy, jos laittaa paljon. Aivan vähän kerrallaan tupsutellaan.
Kaakaojauhe, siis sokeriton leivontakaakao sopii tummille hiuksille.
Eikö kukaan tiiä?