Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuivashampoot

AP
28.08.2016 |

Saako jostain vielä kuivashampoota, mikä on ikäänkuin pulveria, jota sirotellaan päähän ja sitten harjataan? Löysin kaupoista vain spray-pullossa olevia aineita kuivashampoon nimellä. Vai onko ne yhtä hyviä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan tiiä?

Vierailija
2/12 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaapissa Four reasonsin siroteltava kuivashampoo, mutta pidän Herbinan suihkutettavasta paljon enemmän. Helppokäyttöisempi eikä pääse lorahtamaan liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin muutama vuosi jotain kuivashampoota. Tuloksena oli aivan haperoksi kärähtäneet hiukset, jotka tippuivat päästä ja aivan punaiseksi karrelle palanut päänahka! Ei ikinä enää!

Vierailija
4/12 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaapissa Four reasonsin siroteltava kuivashampoo, mutta pidän Herbinan suihkutettavasta paljon enemmän. Helppokäyttöisempi eikä pääse lorahtamaan liikaa.

Sinulla on hiuspuuteri. Four Reasonilla ei ole siroteltavaa kuivashampoota, on vain puuteri. Hiuspuuteri on yleensä voimakkaampi, siinä on enemmän pitoa kuin kuivashampoossa..

Vierailija
5/12 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa, myydään hiuspuuterin nimellä.

Vierailija
6/12 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhassa purkissa lukee kyllä Dry Shampoo. Mut saako sitä hiuspuuteria ihan normaali kaupoista? Sittarista?

Vierailija
7/12 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut Sittarissa ja muita isoja kauppoja ei ole ihan lähellä. Kysyin myyjältä, niin ei ollut ikinä kuullukaan, oli kyllä aika nuori likka. Mistähän sitä saa?

Vierailija
8/12 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lushin kuivashampoo on kuin puuteria http://www.lush.fi/product/889/no-drought--kuivashampoo

Käytän välillä myös Lushin vartalopuutereita kuivashampoona. Sinänsä myös talkki voisi hyvin toimia samoin kuin kuivashampoo.

Vierailija
9/12 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klorane apteekista. 

Vierailija
10/12 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lushin kuivashampoo on kuin puuteria http://www.lush.fi/product/889/no-drought--kuivashampoo

Käytän välillä myös Lushin vartalopuutereita kuivashampoona. Sinänsä myös talkki voisi hyvin toimia samoin kuin kuivashampoo.

Kokeilin kerran hatapaissani talkkia kuivashampoon asemasta ja ei minulla ainakaan toiminut. Hiukset olivat todella sahkoiset, sita jauhetta oli vaikeaa saada pois paasta eika se antanut voluumia tai pitoa ollenkaan (tarvitsen noita, hiukseni ovat hennot).

Aitini kertoi minulle joskus etta joskus muinaisina aikoina kaytettiin jauhoja kuivashampoon tapaisesti. En kylla tieda, mitka jauhot tuohon tarkoitukseen sopisivat hyvin.

Vierailija
11/12 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunajauho.

Mut se on valkoista, näkyy, jos laittaa paljon. Aivan vähän kerrallaan tupsutellaan.

Vierailija
12/12 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaakaojauhe, siis sokeriton leivontakaakao sopii tummille hiuksille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme