Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä olet kiitollinen tänään?

Vierailija
28.08.2016 |

Monia asoita olisi, mutta vastaan itsekkäästi, että saan olla yksin koko päivän.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain luettua kirjan rauhassa loppuun, aamukahvi parvekkeella, ajatuksissa eräs mies, jonka kanssa pitkä vaikeahko taival, mutta tunteet kohtaavat vihdoinkin, vaikka olosuhteet haasteelliset ja molemmat jo reilusti keski-ikäisiä. Kohta ystävättären tapaaminen ja yhdessä urheilu, aurinko...

Vierailija
22/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveydestä, läheisistä, on katto päänpäällä ja ruokaakin riittävästi. Pienistä joka päiväisistä asioista, joita liian usein pitää itsestään selvyytenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että minulla on taas 24 tuntia elämää elettävänä ja voin käyttää ne kuten parhaaksi katson. Tämä ei todellakaan ole itsestäänselvyys. 

Mies

Vierailija
24/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävästä ja hänen perheestään. He ovat majoittaneet minut lapsineni heille asumaan kun oma elämäni heitti ympäri.

Vierailija
25/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitollinen siitä että vielä olen elossa vaikka vaikealta on näyttänyt

Vierailija
26/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että on kylmä ja kaunis keli, vauva nukahti viimeinkin kiukuttelun jälkeen rattaisiin ja että sen jälkeen suutuspäissäni kerkesin siivota mummolan keittiön, kodinhoitohuoneen/takkahuoneen ja nostin ruokatarvikkeet esille päiväruuan tekoa varten. Kiitollisin olen ollut nyt siitä että olen silti saanut maata sohvalla puoli tuntia ja koko talo on hiljainen edelleen.

Vierailija
27/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä täynnä henkilökohtaisen avustajan tehtäviä.

Olen kiitollinen omasta (säilyneestä) näkö-, liikunta- ja puhekyvystäni. Ja hiukan myös siitä että lämpimän auringonpaisteen myötä kämppääni tullut perhonen löysi itse tien takaisin ulos. Nauttikoon siellä nyt vielä tämän päivän.

Vierailija
28/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan olla yksin koko päivän

Nyt nautin hiljaisuudesta, naapurit ovat kerrankin hiljaa

. . . siinä kaikki sitten