mies käy unissaan tupakalla.
Mies käy siis unissaan tupakalla,on täydessä unessa ja tupakoi, yleensä parvekkeella, mutta nyt oli sohvalla tuhkaa ja tumppi mukissa ja alan huolestua mahdollisesta tulipalovaarasta kun toinen tietämättään tekee. Välillä myös syö unissaan ja havahtuu ja saattaa herätä. Onko muilla ollut tälläistä?
Kommentit (3)
Ei varmasti käy :D On ihan tietoisessa tilassa ja perustelee tuon sinulle noin, ettet suuttuisi. Onko hän luvannut lopettaa tupakoinnin? Jos ei sitten ole jossain huumeissa.
Ihminen voi tehdä asioita unessa tai heräämisen jälkeen niin, ettei itse tiedä siitä mitään. Ennen minäkin luulin sitä "unissakävelyksi", mutta artikkeleista olen lukenut, että olenkin hereillä. En vaan herää tarpeeksi tms. Olen pukenut, mennyt pihalle istumaan, tehnyt eväitä, puhunut puhelimessa ym ym. Samoin uneen vaipumisen aikana on joskus jonkinlaisia valveunia, harhoja tai jotain. Nämä kaudet tulevat ja menevät. Stressi liittyy niihin. Näen paljon unia ja muistan valitettavasti ne hyvin. Aivoissa on jotakin häikkää kuulemma.
Up8