Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiset ihmiset ärsyttää sua eniten?

Vierailija
27.08.2016 |

Itse sanoisin että nämä ruokavammaiset joille mikään ei kelpaa. Kyse ei ole allergiasta tms vaan siitä että ihminen on oikeasti niin vaativa että mikään ei kelpaa, vaikka ruuassa ei oikeasti olisi mitään vikaa. Etenkin ravintolassa on silti aina pakko vinkua että annos on huono, pakko saada alennusta, en syö täällä enää ikinä. Hyvä esimerkki se asiakas siinä Kuppilat kuntoon -ohjelmassa kun palautti ainakin kolme pihviä kun kaikissa oli jotain vikaa. Vasta sitten kelpasi kun itse Sukula sen valmisti ja toi tälle nirsolle ukolle pöytään.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki

Vierailija
42/52 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuorovaikutustaidottomat huonokäytöksiset tolvanat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteellisuudentajuttomat tosikot.

Vierailija
44/52 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jotka arvostelevat MINUA ja ei hyväksy mielipiteitäni.

T: Sanna Marin

Vierailija
45/52 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset, jotka pitävät tyhmänä jos kysyy jotain. Joo, aika hankalaa esim töissä tällaisen ihmisen kanssa.

Itseäni juuri töissä ärsyttää ne, jotka eivät kysy mitään. 

Mennään ja jätetään tekemättä tai tehdään väärin vain siitä syystä, ettei saa kysytyksi. 

Vierailija
46/52 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Besserwisserit ärsyttävät eniten. Toiseksi nää kännykkään toljottajat. Talossani on kännykkäkielto, jos joku tulee kylään se kännykkä jätettävä autoon tai suljetaan ja taskuun jos ei autolla tule. Mulle tullaan kylään kahville eikä ruutua toljottamaan. Myös hektiset ihmiset ovat ärsyttäviä.

Vierailija
47/52 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Besserwisserit ärsyttävät eniten. Toiseksi nää kännykkään toljottajat. Talossani on kännykkäkielto, jos joku tulee kylään se kännykkä jätettävä autoon tai suljetaan ja taskuun jos ei autolla tule. Mulle tullaan kylään kahville eikä ruutua toljottamaan. Myös hektiset ihmiset ovat ärsyttäviä.

Tuo on hyvä päätös, ihmiset on ihan hypnoosissa kun tuijottavat puhelintaan

Vierailija
48/52 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeät, itsekkäät, uhriutuvat, manipuloivat ihmiset. Kun olen saanut tutustua tuollaisiin ihmisiin liian läheisesti, siedän esim. impulsiivisuutta, negatiivisuutta ja itsekeskeisyyttä paremmin, kun näen, ettei se ole oikeastaan valittua (vaan kehittymättömyyttä).

Näkyvästi raivoava ihminen ei ole ollenkaan niin vaarallinen kuin feikkihymyä uskottavasti hymyilevä peluri. 

Vierailija
49/52 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röyhkeät, itsekkäät, ylimieliset

Jatkuvasti valittavat ja erittäin negatiiviset ihmiset.

Marttyyrit ja uhriutujat ( sorrun tähän itsekin, ja se ärsyttää)

Ulkonäkökeskeiset ja toisten ulkonäköä arvostelevat.

Vierailija
50/52 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia ovat uskovaiset kokoomuslaiset.

Vierailija
51/52 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄ OON OMAN EDUN TAVOITTELIJA MUA ÄRSYTTÄÄ RIKOLLISET JA BEROFIILIT JA SE ETTÄ JOS KÄYTTÄÄ OMAN KÄDEN OIKEUTTA RIKOLLISEEN TAI BEROFIILIIN NIIN JOUTUU ITTE SYYTTEESEEN MUN MIELESTÄ NIILLÄ EI OO OIKEUS VAATIA MITÄÄ KORVAUKSIA VAIKKA NIILLE TEKISI MITÄ TAHANSA SEN SIJAAN JOS ESIMERKIKSI MULLE TEHDÄÄN JOTAKI MÄ VAARIN SIITÄ KORVAUSTA JA PÄÄ ASIA ON KUHAN MÄ SAAN JA TOINEN SAA JÄÄRÄ VAIKKA ILMAN SAMA MULLE SE ETTÄ MÄ ENSIN JA SITTE VASTA MUUT TÄMÄ ON MUN PERIAATE ENKÄ SIITÄ LUOVU

Vierailija
52/52 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielistelijät, tekopyhät ja omia arvojaan vastaan toimivat ihmiset ärsyttää. Yltiöpositiiviset lisään vielä tähän joukkoon.