Minkälaiset ihmiset ärsyttää sua eniten?
Itse sanoisin että nämä ruokavammaiset joille mikään ei kelpaa. Kyse ei ole allergiasta tms vaan siitä että ihminen on oikeasti niin vaativa että mikään ei kelpaa, vaikka ruuassa ei oikeasti olisi mitään vikaa. Etenkin ravintolassa on silti aina pakko vinkua että annos on huono, pakko saada alennusta, en syö täällä enää ikinä. Hyvä esimerkki se asiakas siinä Kuppilat kuntoon -ohjelmassa kun palautti ainakin kolme pihviä kun kaikissa oli jotain vikaa. Vasta sitten kelpasi kun itse Sukula sen valmisti ja toi tälle nirsolle ukolle pöytään.
Kommentit (52)
Ihmiset, jotka pitävät tyhmänä jos kysyy jotain. Joo, aika hankalaa esim töissä tällaisen ihmisen kanssa.
Nyrpeät eli sellaiset, jotka esim. vain tuhahtelevat ylimielisesti, kun heille yrittää jutella.
Ihmiset, jotka puhuvat koko ajan itsestään eivätkä osaa kuunnella muita.
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu todistaa hienosti sen, että yllättävän usein kiusatut on niitä marttyyreja ja uhriutujia, jotka kaivamalla kaivavat maailmasta jotain, mistä mielensä pahoittaa ja sen jälkeen itkevät isoon ääneen, kun on niin kurjaa.
Jos nämä yrittäisivät sopeutua yhteiskuntaan eivätkä vaatisi erityiskohtelua, eivätkä ennen kaikkea opettaisi tuota samaa vielä lapsilleen, olisi kiusaamista selkeästi vähemmän.
Miten tämä kommentti on hypännyt kiusaamis- keskustelusta tänne :-o
Itseoppineet joka alan asiantuntijat, jotka kuvittelevat googlaamalla pätevöityneensä esimerkiksi rokotteiden asiantuntijaksi ja sitten vielä jakavat "tietämystään" innolla muille.
Kaksinaamaiset kieroilevat selkäänpuukottajat, jotka edessä makeilevat esittävät ystävää. Tietoinen ilkeys on toinen paha juttu. Ja vielä kolmanneksi nämä "rehelliset" ihmiset, jotka paukuttavat päin naamaa mitä sattuu vain, koska aina täytyy olla rehellinen eikä mitään saa jättää sanomatta.
Valittaja, joka selittelee syyn kaikille valituksen aiheilleen. Eli mitään ei voi muuttaa elämässään ja valitus jatkuu samoista aiheista. Miksi jatkaa huonoiksi havaittuja keinoja ja lyödä päätänsä seinään jatkuvasti?
Huomionkipeät, ahneet ja toisia hyväksikäyttävät ihmiset. Joille tässä ahneudessaan ei ole olemassa itseään koskevia sääntöjä, kaikki pyritään ottamaan ilmaiseksi.😡
Ymmärrän, että joskus ihmiset suuttuvat pikkumaisistakin asioista, ja joskus riidanselvittelyt eivät mene niin kuin oppikirjoissa. Silti inhoan syvästi sitä, että ihminen ei edes yritä toimia aikuismaisesti, vaan taantuu pikkulapsen tasolle riidellessään. Olennaisina osina tähän kuuluu mm. mykkäkoulu ja mielenosoitus, draamat kiusallisissa tilanteissa, holtiton "räjähtely" ja melodramaattiset välienkatkaisut.
Vielä enemmän ärsyttää se, että tällaista käytöstä selitellään sillä, että "mä nyt vaan oon tällanen enkä voi sille mitään". Jotenkin sitä odottaisi, että aikuisella ihmisellä olisi ollut lukemattomia tilaisuuksia mennä itseensä ja harjaannuttaa hieman impulssikontrolliaan.
mä oon oman edun tavoittelija eli mulla on asenne se että mä ensin ja sitten vasta muut ja se että jos mä joudun odottamaan jotakin asiaa kauvan niin mua ärsyttää suunnattomasti mutta jos joku muu joutuu odottamaan sitä samaa asiaa niin mä vain ajattelen että kyllä tuo joutaa odottaa ja sama juttu on liikenteessä autolla ajaessa jos joku hidasteloo että saa ajaa matelemalla sen ihimisen perässä niin kyllä meinaa mennä hermot jos toinen joutuu ajamaan mun perässä hiljaa matelemalla niin ei se mitää kun se ei vain koske mua jos jotkuta ärsyttää tämä teksti niin voi voi jättäköön lukematta
Net ,
jotka jaksaa jatkuvasti valittaa Vappu Pimiän tisseistä, vaatetuksesta, ulkonäöstä jossain vauvapalstan tanssii tähtien kanssa keskustelu ketjussa.
mitä väliä juontajalla, eikä se ole tanssikisa ?
Ihmiset jotka kuvittelee olevansa päähenkilöitä. Kuvittelee että kaikkia kiinnostaa heidän ihmissuhteet ja murheet ja rahahuolet ja seksijutut ja näitä selitetään antaumuksella koko puolen tunnin ruokatauko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti minua on eniten satuttaneet ihmiset, jotka ovat hyvin hiljaisia ja vaatimattoman oloisia vässyköitä. Ja sitten äkkiarvaamatta ovatkin puukottamassa selkään tai pettäneet luottamuksen isosti. Eli sellainen pikkupiru lampaan vaatteissa.
Tämän takia arvostan enemmän ihmisiä, jotka puhuvat paljon ja avoimesti. Sellainen pikkunyhrääminen omassa navassa on omien kokemuksien vuoksi alkanut vaikuttaa ällöttävältä. Voin mainita julkisuudesta jopa esimerkkejä naisista, joiden kohdalla olisin varuillani. Tällaisia ovat esim. Bridgette Jonesin näyttelijä puudelikatseineen ja Maria Nordin lässytyksineen.
Kuvailit juuri sen ihmistyypin, jota vihaan! Tähän vielä lisäksi yksi työkaveri, joka on aina ulkoisesti viimeisen päälle laitettu ja vaatteet jostain putiikista. Mitä tekee hän juhlissa ja työpaikalla? Ei puhu mitään, pää on kuin puukalikka. Tällä
No johan oli analyysit toisen ulkonäöstä, kun keskustelu oli ihmistyypistä joka ärsyttää :DD
Kitisevät ja valittavat ihmiset, aina on joku huonosti ja muiden ihmisten onni kihisee oikeen selkärankaa pitkin aiheuttaen harmaita hiuksia ja rypistyneen otsan. Liian tunkeilevat ihmiset kans ärsyttää.
Varmaan oikeesti sata muutakin asiaa. Ihmisviha kasvaa vuosi vuodelta enemmän.
Negatiiviset. Se klassinen lasi on aina (!!!!!) puoliksi tyhjä. Elämä on ihan riittävän rankkaa ilman et kaikkea pitää korostaa.