Lause, jonka joudut sanomaan työssäsi päivittäin:
Kommentit (330)
"**tu se ambulanssi/poliisi/palokunta tänne! Älä kysele turhia! Minä olen verorahoilla teidän työn maksanut ja haluan nyt heti!!!"
" No soitan täältä *****stä tietenkin!?! Missä landella sä oikeen olet?!"
"Mä olen nyt velvollisuuteni hoitanut kun teille ilmoitin, en mene takaisin! Ei kuulu mulle!"
Tappouhkauksia, huorittelua jne
Vierailija kirjoitti:
"**tu se ambulanssi/poliisi/palokunta tänne! Älä kysele turhia! Minä olen verorahoilla teidän työn maksanut ja haluan nyt heti!!!"
" No soitan täältä *****stä tietenkin!?! Missä landella sä oikeen olet?!"
"Mä olen nyt velvollisuuteni hoitanut kun teille ilmoitin, en mene takaisin! Ei kuulu mulle!"Tappouhkauksia, huorittelua jne
Haha, luin väärin! Nämä siis asiakkaan suusta!
Vierailija kirjoitti:
Olitte jättäneet soittopyynnön. Valitettavasti en päässyt vastaamaan....
Millaista asiaa teillä oli? /Millainen ongelma teillä oli?
Odottakaas, niin katson kalenterista.
Valitettavasti en pysty auttamaan puhelimitse. Pitäisi nähdä asiaan liittyvät paperit.
Kiitoksia arvoisa puheenjohtaja. (ei ihan joka päivä, mutta usein)
- asianajaja
Just tuo virhe, jonka luulisi asianajajan tietävän: jos teitittelet jotakuta, se sanotaan "olette JÄTTÄNYT", yksikössä! Ihme juttu, että tuo ei mene perille. Ihan liian monta puhelinvastaajan nauhaa sanoo samalla tavalla.
Tämä on varmaan provo, mutta vastataanpa kuitenkin. Riippumatta siitä miten elämäsi kehittyy sinun pitäisi tietää jo koiran hankintaa miettiessäsi, että koira on elävä olento ja noin 10-15 v sitoumus.
Toki on ymmärrettävää että, drastisissa ja isoissa elämänmuutoksissa kuten: sairaudessa, työttömyydessä tai kuoleman sattuessa, lemmikille täytyy etsiä uusi koti.
Nyt mikään yllämainituista skenaarioista ei täyty, vaan kyse on sinun henkilökohtaisesta preferenssistä.
Koira on varmasti lapsellesi rakas lemmikki. Ajattele asiaa tytön kannalta, äläkä aseta itsekkyyttäsi etusijalle. Kun tyttö kasvaa isoksi ja muuttaa pois, voit sinä tehdä ihan mitä huvittaa tuolloin koirakin on varmasti kuopattu pihamaan perälle!
Se aika ei ole vielä, joten menet nyt koiran ja tyttären ehdoilla. Jos toimit näin äiti/tytär suhde säilyy hyvänä ja lapsellesi jää hyvät muistot lapsuudestaan ja koirastaan. Vuosia myöhemmin tyttäresi tulee lämmöllä ja rakkaudella katsomaan sinua vanhaenkotiin, vaikka olet 95 v haiset kuselle ja paskot avannepussiin!
Miten ihmiset voi olla nykyään niin Minä minä MINÄ! keskeisiä? Eron jälkeen minullakin on oikeus onneen ja rakkauteen. En halua haukkua tai syyllistää ketään, teet itse päätöksesi. Mutta koita ajatella tilannetta objektiivisesti kaikkien osapuolien kannalta. Älä anna kiiman päättää,
Löytyy myös miehiä joille koira ei ole dealbraker, jos mies nyt jo valittaa koirasta, mitäs sitten kun olette elämän isompien ja tärkeempien asioiden äärellä?
Mihin tahansa ratkaisuun päädytkin kaikkea hyvää sinulle ap!
-tuleeko muuta?
-tarviitko kuittia?
-laitetaanko tuplaus?
-jaaa se ois sit tuolla toisella kioskilla (kaks kiskaa aika lähellä toisiaan ja asiakkaat ei osaa lukea osotetta kun niille saapuu jokin lähetys)
-allekirjoitus tulis tohon paneeliin
-joo just siihen
-joo sillä kynällä
.. Laitatko T2 sagittaalin siihen aksiaalin viereen... Ja voitko suurentaa ja vaalentaa..
- lääkäri, rtg meetingissä aamulla, opastaessaan erikoistuvaa joka näyttää kuvia..-
Puol tuntia 300 euroa, tunti 500 euroa, yö 800 euroa ja anaali 100 euroa sekä paljaalla 400 euroa lisää...
nnnnnn kirjoitti:
"Hakemukset käsitellään saapumisjärjestyksessä." "Lain mukaan hakemukset pitää käsitellä 7 arkipäivässä, eli viimeistään (päivämäärä) sinun hakemuksesi pitäisi olla käsittelyssä." "Jos olet vasta eileen tuonut hakemuksen niin ei sitä vielä olla ehditty käsitellä."
Olen sossussa töissä.
Ollaankohan samassa kunnassa :) Itsekin nimittäin sossussa töissä!
Vierailija kirjoitti:
-Millon sen tarttee olla valmis?
-Nyt en kyllä ehi.
-Se on kunnossa.
Täällä samat! Lisätään vielä "Mestarit on vissiin vielä syömässä."
-Kirvesmies-
Vierailija kirjoitti:
Puol tuntia 300 euroa, tunti 500 euroa, yö 800 euroa ja anaali 100 euroa sekä paljaalla 400 euroa lisää...
Missä päin suomea tienaa näin hyvin?!
"Jaksaa jaksaa!"
"Anna mennä!"
"Täysillä loppuun asti!"
yms yms.
T.Personal trainer
Valitettavasti päätöstä ei ole vielä annettu, koska odotamme sitä ja tätä lisäselvitystä. Kiirehdin asiaa. Lähdetän pyynnön uudestaan kiirellisenä.
'Henkilöllisyystodistus, kiitos'
En ymmärrä ihmisiä jotka tulevat pankin tiskille papattamaan asioitaan ilman että antavat henkkareita. Sitten papatus lopetetaan kysyvään ilmeeseen, aivan niin kuin naamasta näkisin miksi pankkikortti ei toimi vai mikä lie ongelma olikaan. Huoh...
"vedä vessa ja peset kädet". Ei vaan mee perille..luulis tulevan jo rutiinilla mut eei...joka päivä joutuu toistamaan tuota samaa samoille lapsille. Mutta semmosta se on...
Moikka! Mihin kohtaan koskee? Oletko ottanut jotain lääkkeitä? Oletko juonut tänään alkoholia? Puhallapa pitkä puhallus tähän!
Ensihoitaja
Koko kesän ollut tosi paljon aivoverenkiertohäiriöitä.