Lause, jonka joudut sanomaan työssäsi päivittäin:
Kommentit (330)
Paperista löytyy seurantakoodi, tavarat tuodaan teille tuonne päätytiskille noin viiden minuutin kuluttua, kun seurantakoodinne on valkoisella alueella.
Ikea
"Hakemukset käsitellään saapumisjärjestyksessä." "Lain mukaan hakemukset pitää käsitellä 7 arkipäivässä, eli viimeistään (päivämäärä) sinun hakemuksesi pitäisi olla käsittelyssä." "Jos olet vasta eileen tuonut hakemuksen niin ei sitä vielä olla ehditty käsitellä."
Olen sossussa töissä.
No hei. (toimistopäällikkö, aiemmin tilitoimistokirjanpitäjä, ainut rutiinilausahdus jota monien rutiinityönä pitämää työtä tekevä joka päivä lausuu, työ on monipuolista ja itsenäistä jopa työaikojen suhteen.)
Olitte jättäneet soittopyynnön. Valitettavasti en päässyt vastaamaan....
Millaista asiaa teillä oli? /Millainen ongelma teillä oli?
Odottakaas, niin katson kalenterista.
Valitettavasti en pysty auttamaan puhelimitse. Pitäisi nähdä asiaan liittyvät paperit.
Kiitoksia arvoisa puheenjohtaja. (ei ihan joka päivä, mutta usein)
- asianajaja
Kiristeleekö ihoa?
Onko Teillä allergioita?
Mitä hoitotuotteita käytätte?
Onko vesi sopivan lämmintä?
-Hei. Olen sairaanhoitaja se ja se. Tässä aamu/ilta/yöhoitajana. Minkälaista vaivaa teillä oli?
Aloitetaan ottamalla vitaalit eli verenpainetta, pulssia ym. otetaan myös EKG
-ekg tarkoittaa sydänfilmiä
-no meillä on nyt aika paljon potilaita eli kyllä tässä hetki pitää odotella
-kyllä ymmärrän, että ootte oottanut kauan mutta meillä otetaan potilaat vastaan kiireellisyysjärjestyksessä ja nyt on ollut paljon akuutteja tapauksia
-odottakaa hetki
Sh yhteispäivystys
"Nyt pitäisi olla hetki ihan puhumatta ja liikkumatta, hengittää saa normaalisti." Eh
-Kerrotko rekisteritunnuksen
-oletko lukenut ohjeet
-valitettavasti tarvitsemme alkuperäiset asiakirjat, se lukee laissa
Hei, nyt siivotaan. Annapas minä vähän autan. Oho, oletpa sinä reipas. Mihinkäs tuo auto kuuluukaan?