Mies hokee seksin aikana "mä spermaan sut!"
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Miehet on lol
Jäikö sulla lause kes
eka spermataan sitten raskaudutaan.
Ei hemmetti oon pannut ilmeisesti samaa jannua kun Ap
Heitä peitto sen päälle ja huuda "minä peittoan sinut!"
Vierailija kirjoitti:
Tai hiivaan ja herppaan.
Minusta palstalla ehdottomasti nolointa on nämä ketjut, joissa joku luuseri yrittää epätoivoisesti keksiä jotain "hauskaa" "av-legendaa" jota porukka hokee vielä vuosienkin päästä. Ihan tosi, ne syntyvät itsestään, jos syntyvät. Tosi noloa keksiä päästä tällaista paskaa.
Mun exä teki samaa. Puhui ton spermaamisen lisäks aina seksaamisesta. "Illalla mä aion seksata sua oikein huolella". Ällö tyyppi.
Miksi paljastat ap suhteenne intiimiasioita palstalla? Mies voi tunnistaa itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta palstalla ehdottomasti nolointa on nämä ketjut, joissa joku luuseri yrittää epätoivoisesti keksiä jotain "hauskaa" "av-legendaa" jota porukka hokee vielä vuosienkin päästä. Ihan tosi, ne syntyvät itsestään, jos syntyvät. Tosi noloa keksiä päästä tällaista paskaa.
Taitaa legendat olla omassa päässäsi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi paljastat ap suhteenne intiimiasioita palstalla? Mies voi tunnistaa itsensä.
Niin niin :D
Vierailija kirjoitti:
Kerro hauskempi tarina.
Tämä ketju on jo nyt av-palstan leganda-ainesta, josta tullaan puhumaan vielä vuosienkin kuluttua.
Vierailija kirjoitti:
Tai minä jätän sinut.
Vierailija kirjoitti:
Ketäs se haittaa jos itse itsensä tunnistaa?
Ihana! Me halutaan tulla spermatuiksi, pus!
Suomen kieli on alati uudistuva.