Mistä hinnasta suostuisitte käyttämään seuraavia asukokonaisuuksia 24h putkeen?
1. Kaiken muun paitsi silmät peittävä burkha/niqab.
2. Legginsit, leopardikuvioinen toppi, pinkit Crocksit ja MK-laukku
3. Nyöripaita, pillifarkut, converset ja kånken-reppu violettina
Joutuisit kulkemaan ihmisten nähden
Kommentit (34)
50€ per kokonaisuus, ei tuntuis missään. Tuijottakoon ihmiset jos haluavat. Viidellä kympillä sais jo helposti viikon safkat.
T. Just jäin työttömäksi
22, ei kai sentään kånken-reppua?? Kaikki muut ymmärrän mutta kånkenia en. Hirveä, oksettava, paskainen kammotus.
Miksei näitä tyylikkäitä av-mammoja sitten koskaan näy tuolla ulkona mennessä? Täällä kyllä vihataan massatyyliä ja haukutaan kånkenit ja converset ym paskaksi. Teidän tyyliä on sitten varmaan legginsit ja jättikokoinen raitatunika. Hyi vittu.
1. 10e/h
2. 8e/h Crocksien takia; Korsin laukut on useimmat ihania ja tyylikkäitä, vaikken siitä yleisimmästä perusmallista välitäkään
3. 7e/h
Ykkösen ja kolmosen voisin vaikka kympistä. Ekassa tapauksessa kukaan ei ees tunnistais mua ja kolmosen vaatteet on ihan normaalit. Kakkosen asukokokonaisuus sit taas...kyl varmaan ainakin pari sataa sais mulle siitä maksaa, että julkisesti tollaset päällä menisin. Siis jos pitäis olla niin kuin se ois ihan mun tavallinen tyyli. Tietty jonneki polttareihin tms voisin laittaa päälle ilmatteks, jossa on siis selvää että pelleilee.
Varmasti ihan pienestäkin summasta pitäisin ja vaikka kaikkia. Toki pitäisi kokeilla, jos joku hölmö maksaisi hyvinkin.
2 ja 3 löytyy tytön vaatekaapista, 1 pitäisi hankkia
Voisin olla kyllä huvittava näky, just 2-ja 3-vaatetuksessa
Legginsit maksaisivat eniten, pillifarkut toiseksi eniten. Kaikki muu menisi ja burkhaa kokeilisin mieluummin kuin paljastavampaa huivia. Siinä hävettäisi tosi paljon, kun kasvot näkyisivät.
Eka ilmaiseksi.
Kakkosta ei ikinä! Leopardia ja crocksia, ei kiitos. :D
Kolmonen tähän kroppaan. :D Mut tonnista liikkuisin julkisesti.
Kulkisin mieluummin kolme päivää kokonaan hunnutettuna, kuin lähtisin kakkos- ja kolmosvaihtoehdon asuissa mihinkään.
Jos kakkos- ja kolmosvaihtiksia olisi myös pakko käyttää molempia se yksi päivä, niin niistä pitäisi kyllä useampi satanen tai tonni maksaa per päivä - riippuen vähän, kuinka monta tuntia joutuisi olemaan ihmisten ilmoilla, missä ja kenen silmien alla.
Kolmosesta ei tarvisi niin paljoa maksaa tietenkään kuin kakkosesta, koska kolmonen ei sentään ihan niin paha ole, vaikka mauton onkin ja kokisin erittäin epämiellyttäväksi joutua siinä kostyymissa ihmisten ilmoille.
Ensimmäistä voisin käyttää vaikka aina. Kukaan ei tietäisi että sisällä olen minä.
20 unohdit että se reppu on myös helvetin ruma.