Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaiskohan tuota tänään yksin baariin...

Vierailija
27.08.2016 |

Onko kukaan mennyt yksin? Onko supernoloa? :D

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin kehtaisin! Totta kai voi mennä yksin jos siltä tuntuu. Mikään ei ole mukavampaa kuin istua yksin rauhassa lasillisella, ja ehkä lukea jotain tai vaan seurailla tunnelmaa. :)

Vierailija
2/11 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan. Ite oon monesti yksin menny, ei siinä mitään noloa oo. Meinasin eilenki mennä mut olin työviikon jälkeen liian väsyny.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nuorta porukkaa näitä kyselee? Itse olen käytännössä aina käynyt yksin. En koe että olisi ollut noloa.

Vierailija
4/11 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon yhdesti ennen käynyt yksin.. Heti sai juttuseuraa :) Tuntuu nolottaa mennä yksin, mut jos ottais rohkaisuryyppyä ennen sitä :D

Vierailija
5/11 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon monesti ollut yksin! Eioo noloa, siellä tulee yleensä heti joku juttelemaan tai sit itse oon mennyt jutustelee. Ihan hauskaa käydä yksinkin joskus 😆

Vierailija
6/11 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai sitä pitää varmaan uskaltaa mennä :) Suht pieni paikkakunta vaan, niin kahtookohan ne kieroon ku yksin tullee.. Kaikkia sitä pitääkin murehtia :)

Vierailija
7/11 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienellä paikkakunnalla on noloa. Miksi et mee kaverin kaa? Eikö oo kavereita mutta haluat munaa?

Vierailija
8/11 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon monesti ollut yksin! Eioo noloa, siellä tulee yleensä heti joku juttelemaan tai sit itse oon mennyt jutustelee. Ihan hauskaa käydä yksinkin joskus 😆

Ai miehet tulee vai juttelevatko naisetkin yksinäisille naisille?

Vierailija
9/11 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miehet tulee vai juttelevatko naisetkin yksinäisille naisille?

En ole tuo ketä lainasit, mutta kyllä mulle on joskus naisetkin tulleet juttelemaan. Oli mukavaa.

Vierailija
10/11 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö kullia mieli?

Vierailija
11/11 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä baari (eli ns. tanssiravintola, kuten ennenvanhaan sanottiin) vai pubi (jossa musiikki soi hiljaisemmalla ja ei ole tanssilattiaa)?

En osaisi itse olla kummassakaan yksin. En ole ikinä ollut yksin baarissa/pubissa. Eikö siinä tule kiusallinen olo, jos istuu vaan yksin ja toljottaa? Kaveriporukat kävelee ohi ja on silleen "Mikä tota tyyppiä vaivaa??". Tai sit paniikissa tuijottaa kännykän ruutuun, ettei vaikuttais niin eksyneeltä. Jos ei katso kännykän ruutuun, mihin silmänsä laittaa?