Miten kestätte tyhmää keski-ikäistä sukulaissetää facebookissa
joka aina valittaa maahanmuuttajien tuomista ongelmista ja pistää aivan kaiken heidän syykseen? Tämän tyypin mukaan varmaan vessapaperin valkaisuprosenttikin on liian pieni ulkomaalaisten tuoman tummemman standardin vuoksi. Tekisi niin mieli kommentoida, että TEKISI SITTEN JOTAIN eikä vain valittaisi asettamilleen auktoriteeteille. Mutta ei kannata, ei se aivosolu mitään ymmärtäisi. Hermo menee!
Kommentit (10)
Minun vastaava oli eilen postannut jutun USAsta, jossa poliisikoiran ampumisesta oli joku musta mies saanut 45 vuotta vankeutta. Tämä on kuulemma oikea ja kohtuullinen rangaistus. Voi elämän kevät.
Poista kavereista? Estä niin että tämän henkilön päivitykset eivät näy sinulle mutta pysytte silti kavereina?
En koskaan kommentoi mitenkään mitään keski-ikäisille typerille sukulaissedille enkä tädeille.
Sama ongelma täällä. Sitä haluaisi kyllä kuulla kuulumisia, mutta ei niitä asennepäivityksiä vaan jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Rasmuslaisten ongelmia.
Mitä tämä tarkoittaa?
En jaksa vaivata päätäni moisella, jonain päivänä se kuitenkin kuolee
Mä oon poistanut kaikenlaiset meuhkaajat kavereista, oli sukua tai ei. Kaveriksi en tuollaisia tarvitse muutenkaan, joten lentävät pois listoilta, tuskin heitäkään haittaa tämä järjestely. Jos olisi ihan perhettä niin ehkä vain piilottaisin feedistä.
Mulla on samanlainen sukulainen. En lue sen juttuja.