19v ja 42v =??
Siis tuttu on naimisissa 42v miehen kanssa.
Ihan suomalaisia molemmat.
Mies kumminkin hiukan ''nössön'' oloinen.
Voiko olla niin, että mies hakee seuraa nuoremmista ja on jotenkin jälkeenjäänyt kun ei saa omanikäisten seuraa? Vai mikä?
Nainen puolestaan normaali fiksu ikäisensä oloinen, mutta miksi on mennyt naimisiin tuon ikäisen kanssa?
Kommentit (4)
19-vuotias nainen on paljon parempi kuin 42-vuotias nainen. Miksi tällä palstalla luullaan, että nuorten naisten kanssa olevat eivät saa oman ikäisiään naisia ja joutuvat siis tyytymään nuorempiin? Kyllä se on toisinpäin, eli miehet haluavat mieluummin nuoria naisia, mutta koska useimmat eivät niitä saa, joutuvat tyytymään oman ikäisiinsä naisiin.
Tytössä on jotain vikaa, kun ei ole saanut oman ikäistään, nuorta miestä. Tai sitten on vain hauskaa leikitellä vanhemman miehen kanssa, joka kustantaa kaiken. Tällaisia tapauksia olen ainakin itse nähnyt läheltä. Myöhemmin nuori nainen hankkii sitten nuoren miehen, jonka kanssa perustaa perheen, kun vanhempi mies alkaa jo näyttääkin ikälopulta. Eikä kenenkään nuoren naisen unelmien tulevaisuuteen sisälly eläkkeelle jäävää miestä siinä vaiheessa, kun on itse vasta neljissä kymmenissä.
Nuoret naiset voivat käyttää viehätysvoimaa ja seksuaalisuutta saadakseen mieheltä paljon. Ja aina voi vaihtaa nuorempaan.
Eli 19v. & 42v. voivat olla ihan onnellisiakin jonkin aikaa, mutta kyllä se sitten 27v. ja 50v. näyttääkin erilaiselta, kun nainen alkaa lasten hankkimista pohtia ja muiden lasten isovanhemmat olisivat sen ikäisiä kuin oma mies. Sitä paitsi, vanhemmiten se mieskuntokin vähenee, eli siinäkin on yksi syy hakeutua nuoremman miehen kainaloon.
Mutta, mutta, poikkeuksiakin aina on. Harvemmin vain noin suuri ikäero toimii pidemmän päälle. ja lopulta naista vielä hävettääkin se, jos pitää uudelle miehelle selittää jotain papasta, jonka kanssa tuli seurusteltua aiemmin.
Osaako kukaan vastata?