Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

N17 135 g, vaikuttaako painosi arkielämään

Vierailija
26.08.2016 |

Ja pystytkö tekemään kaikkia samoja asioita mitä muut nuoret? Tuli mieleen kun joku kysyi tuota yhdessä poistetuista bikinikuvaketjuistasi, etkä ehtinyt vastaamaan noihin kysymyksiin.

Kommentit (121)

Vierailija
81/121 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletko lihava vaan sen takia kun poikaystävälläsi on läskifetissi? Mites vanha tämä poika on?

Vierailija
82/121 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ruokkiko trollia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/121 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N17 135 kg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N17 135 kg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon on viimeisen punnituksesi tulos!

Se oli sillo torstain se 142,2 kg. Vois huome punnita uusiks :)

Mikä tulos tuli tänä aamuna!!

141,1 kg, oon laihtunu vähäse

Hyvä suunta! Jatka edelleen!

En vitus! En oo yrittäny laihtuu, vaa toi on luonnollist painonvaihteluu. Koht oon taas painavampi.

Vierailija
84/121 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oletko lihava vaan sen takia kun poikaystävälläsi on läskifetissi? Mites vanha tämä poika on?

Läskifetissii ei oo olemassakaa vaa se on teijän lihavuusvastaisten keksimä haukkumasana. En oo lihava siks et mun poikaystävä on fat admirer vaa oon ollu jo lapsesta asti.

Vierailija
85/121 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää ruokkiko trollia!

Mee jo vittuu trolli! 👊

Vierailija
86/121 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nipistät läskimakkaroitasi (mahan/selän), tuleeko koura täyteen löysää läskiä?

Vierailija
87/121 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N17 135 kg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N17 135 kg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N17 135 kg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N17 135 kg kirjoitti:

3,jaksan nopee ja pitkii matkoi, ylämäes hengästyn vähä. Pystyn kumartuu iha ok vaik vatsamakkarat ottaa vastaa ja solmii kengännauhat. Varpaankynnet leikkaa äiti tai sisko, siihe en oikee taivu. Pystyn juoksee. Seiskal juoksin 1200-1300m cooperis, lukio ekal jotai 1000-1100m. Pääsen ylös käsien varas mut on se ähellyst ku nousee 😂 jaksan tyhjentää ilma ongelmii apk ja pystyn pomii sukan, maha vaa tiellä kumartues mut se onnistuu. En hengästy koulu portais ku pidän tauon joka kerroksen (niit on 3) tasanteel ku nousen tokaa tai kolmantee mut jalkoihi väll vähä sattuu ku oon noussu 2-3 kerrosvälii. Siis ku oon noussu paljo portait.

Kuka sua sitten auttelee kun tulevaisuudessa asut yksin jos vielä lihot!

En liho enää. Ja eihä mul oo mitää ongelmii mis pitäis auttaa.

Jos varpaiden hoito ei enää onnistu itseltä niin tulevaisuudessa vielä vähemmän jollei paino (ja vatsa) pienene.

Niin ja lisäksi maha on myös pimpin tiellä ja sitä pitää kaksin käsin pidellä poissa sen päältä jos haluaa sheivata, niinhän sinä itse kerroit. Niinpä poikaystävä sheivaa kun sinä pitelet mahaa ylhäällä. Lisäksi maha on tiellä sääriä sheivatessa myös

Totta. Siihe tarvii kaks kättä et saa kannateltuu sitä ku se on nii iso. Ku puen alushousui nii on vaikee samaa aikaa pidellä mahaa ja vetää niit ylemmäs 😁

Niin, kun et käytä mahan päälle vedettäviä maxeja vaan sen alle jääviä hipstereitä. Valahtaisiko maha takaisin römpsän päälle jos et kannattelisi sitä?

Pystytkö laittaa mahasi esim pöydän/keittiötason päälle roikkumaan kun seisot sen edessä, kuten jotkut BBW:t youtubessa?

En oo ikin koittanu mut voin yrittää 😂

Kyl se vähä roikkuu siin tasol mut ei kunnol 😂

Vierailija
88/121 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs koulun terveydenhoitaja tai lääkärit on mieltä tuosta julmetusta painosta? Lateleeraatko sä niillekin jotain random lainauksia Raamatusta ja lihavuuden tavoiteltavuudesta?

Vierailija
89/121 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs koulun terveydenhoitaja tai lääkärit on mieltä tuosta julmetusta painosta? Lateleeraatko sä niillekin jotain random lainauksia Raamatusta ja lihavuuden tavoiteltavuudesta?

Oon käyny terkkaril viimeks ysin syksyl kolmevuot sit. Lukios ei oo pakollisii terveystarkastuksii. Kyl ne yläasteel valitti mun painost ja kerto "painonhallinta"vinkkei, mut ignoorasin vaa ne ja olin et "joojoo". En kertonu et oon gainer tietenkää.

Vierailija
90/121 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisestä olet ollut gainer! Mikä oli alkusysäyksenä sille ja mikä oli lähtöpaino?

Vierailija
91/121 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisestä olet ollut gainer! Mikä oli alkusysäyksenä sille ja mikä oli lähtöpaino?

14-vuotiaasta. No huomasin et tykkään siit miltä näytän lihavana, ku läskit pursuilee tiukoist vaatteist ja hyllyy joka puolella. Vatsa- ja selkämakkarat näyttää kauniilta ja ne tuntuu ihanan pehmeiltä ja niit on kiva hyllyttää. Nii halusin sit et mul ois viel isompi maha. Aloin googlaa tietoo lihottamisest ja syömää enemmä. Samoihi aikoihi tutustuin mun poikaystävää joka rohkasi et alkaisin gaineriks, ja nii sit aloin. Alkupaino oli jotai 100-105 kg muistaakseni..

Vierailija
92/121 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N17 135 kg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

14-vuotiaasta. No huomasin et tykkään siit miltä näytän lihavana, ku läskit pursuilee tiukoist vaatteist ja hyllyy joka puolella. Vatsa- ja selkämakkarat näyttää kauniilta ja ne tuntuu ihanan pehmeiltä ja niit on kiva hyllyttää. Nii halusin sit et mul ois viel isompi maha. Aloin googlaa tietoo lihottamisest ja syömää enemmä. Samoihi aikoihi tutustuin mun poikaystävää joka rohkasi et alkaisin gaineriks, ja nii sit aloin. Alkupaino oli jotai 100-105 kg muistaakseni..

Katso googlesta ja youtubesta kelligrl!

Vierailija
93/121 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun nipistät läskimakkaroitasi (mahan/selän), tuleeko koura täyteen löysää läskiä?

Joo tulee 😊

Vierailija
94/121 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N17 135 kg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyi helvetti minkä näköne 😂 en ois arvannu et ysäril jo ollu gainereita

Vierailija
95/121 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N17 135 kg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N17 135 kg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta upea nainen. Parhaimmillaan liki 200 kg!

Vierailija
96/121 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N17 135 kg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tulee 😊

😍😍😘😘

Vierailija
97/121 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko kylkiluut ym luut kun tunnustelet kädellä?

Vierailija
98/121 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N17 135 kg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N17 135 kg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta upea nainen. Parhaimmillaan liki 200 kg!

200 kg on jo liikaa mun makuu..

Vierailija
99/121 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnetko kylkiluut ym luut kun tunnustelet kädellä?

En tunne 😂😄😊

Vierailija
100/121 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N17 135 kg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N17 135 kg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon lihoit ensimmäisenä vuonna gainerina? Minkä vuoden missä kuussa aloitit?